biljoenblik
Well-known member
Goedemorgen.

Voor jou is 40 min best wel snel volgens mijGgggggooeeeeedddee mmmmorgen allemaal
Kootje nonnen wat is het koud vanmorgen.
Deze oude diesel deed er 40 minuten over om voldoende moed te verzamelen het heerlijk warme bedje te verlaten.
Desalniettemin een fijne dag gewenst allemaal![]()

Wij hebben een dekbed aanpasbaar voor deze kou, bovendien kan ik er, als gediplomeerd koukleum, er diep onder duiken zodat er hooguit nog een paar haren bovenuit steken. Dit verklaart dan ook weer de moeite die ik heb om deze heerlijke warmte achter te laten...Goedemorgen. Stil hier, iedereen aan het matras vastgevroren?
Ik zou eigenlijk terug moeten naar bed. Ben door en door koud van 2 keer naar buiten gaan en krijg het niet meer warm ondanks het stoken en een zonnetje in huis. Nog even en ik zet een muts opDit verklaart dan ook weer de moeite die ik heb om deze heerlijke warmte achter te laten...

Ja binnen is het echt heerlijk, zeker in het zonnetje. Maar mijn onderbenen en vingers denken daar nog steeds anders over.Middag. T is buutn fris joa. Maar binnen wel lekker. Vooral met een thermoshirt met lange mouwen onder mn sweatvest.
Nog 2 uurtjes dan ben ik dr wel weer klaar mee vanaf 6u vanmorgen.

Avond John, helaas wel ja. Ik vindt dit wel lekker. Heb je overdag mooi weer. En je kunt je er op kleden. Extra laagje kleding als je dr uit gaat. Muts op en goede handschoenen aan. Prima te doen op fiets. En t is nog gezond ook.Avond binnenkomers en nog even volhouden want de komende week stijgt de temp gelukkig weer.
Zo zag mijn middelbare schooltijd er ook uit.O jee, ja de tijden zijn dus flink verandert Albert en ik zat vroeger altijd te blokken op mn kamertje met een kleine losse radiator die nog in het stopcontact moest.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.