Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik ben nog aan het bijkomen van de renovatie en vandaag staat weer boven alles op de kop omdat de trap en overloop met pvc worden bekleed.
Ik heb me voorgenomen om heel 2023 dus uit te rusten🤣🤣
Nou dat word dan een heeeeeeeeeeeeeel lang jaar ben ik bang🤣
 
Ja het is lekker frips buiten blijft de hele week zo:koffie:
Ja is ook heerlijk, kunnen we ons op kleden. Maar vanmorgen dus wel gemerkt dat het voor die kleine mup niet zo'n succes is, wat ik erg jammer vind. Want juist met dit weer is wandelen heerlijk en dat doe ik alleen toch niet zo heel snel. Wat dat betreft is een hond, klein of groot, toch een goede stimulans.
Ik moet hem nog opbouwen moet ik bekennen:DD
Als je nu begint ben je net op tijd om de lampjes er nog in op te hangen. Vergeet de buitenkant niet.
 
Even een wandeling gemaakt saampies.
vanavond naar Zwolle naar Windesheim college, infoavond over de HBO opleiding vd zoon,
 
Middag en bijna avond.

Het is aardig koud ja. Vanmorgen stonden er zelfs ijsbloemen op de ramen.

Gelukkig wel aan de buitenkant. Dat HR++ glas isoleerd wel heel goed.
 
Moi.
492D56D4-AC43-4D9F-B669-1B4D97294D12.jpeg
 
Avond Sir John,
Nog steeds blij met de nieuwe isolatie?
 
Avond Sir John,
Nog steeds blij met de nieuwe isolatie?
Avond Mister JW en ja hoor geen klagen en vandaag is de trap en de overloop bekleed met pvc.


Hij gedraagt zich wel als een echte brit. Daar waar standen en rangen nog een belangrijke rol spelen.... De reactie op Sir verdient niet meer als mr. 🙂🙂😉
 
Hij gedraagt zich wel als een echte brit. Daar waar standen en rangen nog een belangrijke rol spelen.... De reactie op Sir verdient niet meer als mr. 🙂🙂😉
Grunnigers bent communisten, iedereen gelijk maar sommigen net iets gelijker dan anderen
 
Grunnigers bent communisten, iedereen gelijk maar sommigen net iets gelijker dan anderen
Ik sta net een trede hoger op de keukentrap als jij Willem Jan😉
In het geval we van de trap afdonderen zal jij je minder pijn doen dan dat ik doe:DD:DD
 
Ik sta net een trede hoger op de keukentrap als jij Willem Jan😉
In het geval we van de trap afdonderen zal jij je minder pijn doen dan dat ik doe:DD:DD
iig sta je achterstevoren op die keukentrap nhoJ, aangezien je mijn naam weer eens verkeerdom uittypt:DD
Mocht je naar beneden vallen dan doe ik wel vrijwillig een stapje opzij🤣
 
Gaaaaaaaap 😴
 
Dan moet je nieuw huis voor ze zoeken toch? Ken je liefhebbers?
Voorlopig blijven ze totdat hun verenkleed verraadt wat het geslacht is, kan wel 6-7 mnd duren. En dan hopelijk via de speciaalclub.
 
Maar ze moeten wel apart van de ouders?
Ja, eenvoudig gezegd, de ouders dulden geen vogels van hetzelfde geslacht in de kooi en dat begint al als de jongen net zelfstandig zijn. Ik zag vandaag dat ze al opgejaagd worden. Heb de ouders af kunnen leiden me een bak water om te badderen. Vooral de jonge mannetjes zijn het haasje, tot de dood er op volgt desnoods. Al zitten ze buiten in een grote volière. 1 Koppel per verblijf.
En het vrouwtje kan zich ook tegen het mannetje keren en deze dodelijk toetakelen. Hoe vaak dat voor komt weet ik echter niet.
Dus de jongen moeten er waarschijnlijk vrij snel uit, komen samen te zitten totdat ze elkaar in de haren vliegen als het bv 2 mannen blijken te zijn. Dan gaat er een scheidingswandje tussen de vogels.

Ze zijn echt pittig, zo klein als ze zijn.
 
Dag dames en nu weet ik waarom ik friet rook:DD
 
Nee dat was al om 8 uur en ik duik zo mn nest in want dat is lekker warm.
 
Weer thuis van een avond Zwolle. Zo maar eens naar bed. Vroeg opstaan weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan