Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal wel een bewerkte foto zijn.
 
In aquarium bezig geweest. Hele pluk javamos eruit gehaald. Zaten veel babygarnalen in.
20221211_205125.jpg
 
Tot morgen en slaap lekker mensen.
 
Goedemorgen
 
Goedemorgen allemaal,
Helaas is het weekend weer voorbij.
Succes allemaal deze nieuwe werkweek🙂
 
Wanneer ik naar buiten kijk wordt ik helemaal niet blij. Grauw en grijs, ik ga een definitieve zomerverlenging aanvragen. Maar nu is het tijd om jullie te groeten en dat maakt me dan wel weer blij. Hallo allemaal! Maken jullie er ook een prima dag van? Doe je best!
 
Middag, hier komt de zon langzaam te voorschijn.
Werkdag 1 zit er al weer op. Vrije middag nu
 
Goedemiddag,

Ben, hier schijnt de zon al uren flink en zo'n meter of 7 de kamer in. Met die laagstaande zon zie je ook elk stofje he? Maar ik doe het niet, die stofdoek!
 
Dag binnenkomers en hier ook zonnig maar wel erg fris.
 
Fris? K ben op fiets naar t werk geweest. Lekker, alleen gezicht wat frisjes.
morgenvroeg weer, om half 6…😎😎
 
Ja rond die tijd loop ik ook vaak buiten Albert maar ja dan is het nog niet aangenaam buiten. Maar ja wat wil je in december.
 
Ja rond die tijd loop ik ook vaak buiten Albert maar ja dan is het nog niet aangenaam buiten. Maar ja wat wil je in december.
Zelfs mijn hond vond het niet meer leuk buiten, heb normale ochtendrondje gelopen maar halverwege liet ze toch de staart zakken. "Baasje, dit is niet grappig meer". Vroor een graag of 6 toen.
 
Zelfs mijn hond vond het niet meer leuk buiten, heb normale ochtendrondje gelopen maar halverwege liet ze toch de staart zakken. "Baasje, dit is niet grappig meer". Vroor een graag of 6 toen.
Ja hier was het ook koud maar ja wij zijn niks meer gewend denk ik
 
Luiwammes je loopt weer hopeloos achter 🤣
Ja ik ben nog aan het bijkomen van de renovatie en vandaag staat weer boven alles op de kop omdat de trap en overloop met pvc worden bekleed.
Ik heb me voorgenomen om heel 2023 dus uit te rusten🤣🤣
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan