Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh. Lekker frisjes hierzo in het Oosten. Heerklijk winterweer.

zal mn analyse over de wedstrijd maar niet loslaten hier, maar wat een irritante lui die Argentijnse voetballers, met Messi voorop. En een scheids die deze wedstrijd niet had moeten fluiten. Totaal uit de hand laten lopen.

en over tot de orde van de dag. Nog een paar weken tot de Kerst! Vrede op aarde (ook een utopie).
 
Moge Albert en die scheids was niet in zn goede doen want hij staat toch goed aangeschreven. Maar ja over 120 min gezien geen onterechte winnaar denk ik want ze hadden wel de beste kansen. Oranje is maar 20-30 min goed in de wedstrijd geweest.

Hier ook flink fris buiten met een witte wereld.
 
Goeoeoedemorgen allemaal
Weer een dagje dichter bij kersemus
Mogguh. Lekker frisjes hierzo in het Oosten. Heerklijk winterweer.

zal mn analyse over de wedstrijd maar niet loslaten hier, maar wat een irritante lui die Argentijnse voetballers, met Messi voorop. En een scheids die deze wedstrijd niet had moeten fluiten. Totaal uit de hand laten lopen.

en over tot de orde van de dag. Nog een paar weken tot de Kerst! Vrede op aarde (ook een utopie).
Zou mooi zijn als het vrede op aarde wordt, maar vreten op aarde lukt al niet eens🙄

Dan maar genieten van de zaterdag:DD
 
Mogguh. Lekker frisjes hierzo in het Oosten. Heerklijk winterweer.

zal mn analyse over de wedstrijd maar niet loslaten hier, maar wat een irritante lui die Argentijnse voetballers, met Messi voorop. En een scheids die deze wedstrijd niet had moeten fluiten. Totaal uit de hand laten lopen.

en over tot de orde van de dag. Nog een paar weken tot de Kerst! Vrede op aarde (ook een utopie).
Het zit m in de naam. Geeft veel troep.
 
Ik vond de vrije trap in d elaatste minuut voor d everlenging geniaal maar daar bleef het dan ook wel bij
Ja al met al geen hoogstaand voetbal en over de hele linie was Argentinie net wat beter denk ik en ze hebben meer kansen gehad. Oranje is slechts een korte tijd even op dreef geweest en dat was in de periode van de 2 goals.
Maar goed vandaag weer 2 leuke potjes denk ik.
 
Goedemorgen.
Andijk ☁️:br:-1*C:br: 100% LV.
Gelukkig dat gezeur over voetbal is ook weer voorbij👍:DD😉
 
Ja al met al geen hoogstaand voetbal en over de hele linie was Argentinie net wat beter denk ik en ze hebben meer kansen gehad. Oranje is slechts een korte tijd even op dreef geweest en dat was in de periode van de 2 goals.
Maar goed vandaag weer 2 leuke potjes denk ik.
Ja ik weet niet of ik nog verder ga kijken ofdat ik andere dingen ga doen
 
Ff wat gezelligheid buiten gemaakt voor de donkere dagen. lichtjesboompje in de voortuin en achter de streng langs de schutting.


laat ik dan nog ff wat zeggen over Messi, die was beïnvloed door zijn,nog grotere van naam, Maradonna om de ‘hand van God‘ na te doen… en kreeg zelfs geen geel. Dan had ie t eind vd wedstrijd niet gehaald.

ik zie trouwens persoonlijk ‘de hand van God’ in heel andere soms kleine zaken.
 
laat ik dan nog ff wat zeggen over Messi, die was beïnvloed door zijn,nog grotere van naam, Maradonna om de ‘hand van God‘ na te doen… en kreeg zelfs geen geel. Dan had ie t eind vd wedstrijd niet gehaald.
Ik denk dat God hem die gele kaart dan heeft bespaard😉
Hoorde gister bij de NOS ook nog over sessies of hoe je het wil noemen bij Oranje die met het geloof te maken hebben en goed daar is iedereen vrij in. Ik denk dat geloof en vaak ook bijgeloof een grote rol speelt bij bepaalde spelers.

Ik zeg gelijk maar alvast middag allemaal.
 
Avond Thea en ik hoop dat de pizza wel warm is.
 
Avond Ben en dat kun je ook prima combineren hoor😀😀
 
Avond..
91D78600-CE83-4A21-B149-197E81F9B150.jpeg
 
Ja ik ben vanmorgen even op de radiator gaan zitten en ik was weer snel op temperatuur hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: mocht je nog blyxa overhebben na snoeien heb nog een plekje 😀
      Terug
      Bovenaan