Zou mooi zijn als het vrede op aarde wordt, maar vreten op aarde lukt al niet eens🙄Mogguh. Lekker frisjes hierzo in het Oosten. Heerklijk winterweer.
zal mn analyse over de wedstrijd maar niet loslaten hier, maar wat een irritante lui die Argentijnse voetballers, met Messi voorop. En een scheids die deze wedstrijd niet had moeten fluiten. Totaal uit de hand laten lopen.
en over tot de orde van de dag. Nog een paar weken tot de Kerst! Vrede op aarde (ook een utopie).

Het zit m in de naam. Geeft veel troep.Mogguh. Lekker frisjes hierzo in het Oosten. Heerklijk winterweer.
zal mn analyse over de wedstrijd maar niet loslaten hier, maar wat een irritante lui die Argentijnse voetballers, met Messi voorop. En een scheids die deze wedstrijd niet had moeten fluiten. Totaal uit de hand laten lopen.
en over tot de orde van de dag. Nog een paar weken tot de Kerst! Vrede op aarde (ook een utopie).

Welke wedstrijd?🤣🤣Mogge folks ja die wedstrijd maar snel vergeten en over naar de orde van de dag![]()
Ik vond de vrije trap in d elaatste minuut voor d everlenging geniaal maar daar bleef het dan ook wel bijMoge binnenkomers.
Welke wedstrijd?🤣🤣
Nou ja het was opzich nog een aardig potje en ik heb ze veel slechter gezien dit WK.
Ja al met al geen hoogstaand voetbal en over de hele linie was Argentinie net wat beter denk ik en ze hebben meer kansen gehad. Oranje is slechts een korte tijd even op dreef geweest en dat was in de periode van de 2 goals.Ik vond de vrije trap in d elaatste minuut voor d everlenging geniaal maar daar bleef het dan ook wel bij
Ja ik weet niet of ik nog verder ga kijken ofdat ik andere dingen ga doenJa al met al geen hoogstaand voetbal en over de hele linie was Argentinie net wat beter denk ik en ze hebben meer kansen gehad. Oranje is slechts een korte tijd even op dreef geweest en dat was in de periode van de 2 goals.
Maar goed vandaag weer 2 leuke potjes denk ik.
Ik denk dat God hem die gele kaart dan heeft bespaard😉laat ik dan nog ff wat zeggen over Messi, die was beïnvloed door zijn,nog grotere van naam, Maradonna om de ‘hand van God‘ na te doen… en kreeg zelfs geen geel. Dan had ie t eind vd wedstrijd niet gehaald.
Was goed warm.Avond Thea en ik hoop dat de pizza wel warm is.
Nee, ik wil mijn muziek plezier niet bederven. Een voetbal wedstrijd kijken is als naar een expliciete film kijken, sommige dingen moet je liever doen! 🙂🙂🙂Avond Ben en dat kun je ook prima combineren hoor😀😀
kreeg je door die lucht geen trek in een broodje beenham dan?Ja ik ben vanmorgen even op de radiator gaan zitten en ik was weer snel op temperatuur hoor.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.