Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit zou bij Apple producten geen probleem mogen zijn, het niet handmatig sluiten. Als je een nieuwe app opent of terug gaat naar het beginscherm, dan gaat de vorige app in slaapstand, zo zal ik het zelf maar noemen. Ik weet niet de juiste termen ervoor.
Apple claimt dat juist het opnieuw opstarten meer energie kost en daarmee zou dus de batterij minder lang meegaan. OF dat een substantieel verschil maakt durf ik niet te zeggen, denk dat het marginaal is.


Weet je zeker dat het de iOS update is en niet een of andere app die je ook geupdate hebt ten tijde van de iOS update? Heb je al eens gekeken onder de sectie 'batterij'?
Zo kwam ik erachter dat de widget van Accuweather een heel groot percentage van de batterijcapaciteit opsnoept, zelfs 35%. Uiteraard die widget verwijderd.
Ja, volgens mij is het het iOS16 wat de batterij leegzuigt.
Op de oude telefoon is het niet geinstalleerd, heb die zaterdag geladen, een beetje op gespeeld en heeft nog 62%.
Vorige week woensdag was het zo. Heb donderdag met de Apple-service contact opgenomen, die heeft een diagnose gedaan. De iPhone is in orde en het moet wel een softwarefout en heeft mij aanbevolen dat ik de telefoon met de computer opnieuw moeten installeren.
Heb dat dan vrijdag gedaan maar zie tot nu toe geen verbetering.

En heet word hij ook nog!

Volgens mij is dat allemaal iOS 16.
 
en heeft mij aanbevolen dat ik de telefoon met de computer opnieuw moeten installeren.
Heb dat dan vrijdag gedaan maar zie tot nu toe geen verbetering.
Maar heb je dan een clean install gedaan, dus zonder de apps, of heb je alle apps via back up terug laten zetten? Want in dat laatste geval kun je een batterij-slurpende app teruggezet hebben. Maar een energie-slurpende app zou je eruit moeten kunnen pikken via 'batterij' onder de 'instellingen'.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tig
Ik herken me er niet in, in je probleem, heb zelf een iPhone 12, en draai iOS 16.1.1. Vannacht opgeladen, en nu nog 90% in de accu. En vanmorgen geregeld mail gecheckt en andere apps open gehad. Moet wel zeggen dat ik altijd de energiebesparingsstand gebruik. Kan zeker 48u met 1x laden doen.
 
Oh dat weet ik niet maar het zal wel een clean install geweest zijn.

Ik snap er niks meer van, vroeger was ook zo dat de batterij dagenlang mee ging voor hij weer geladen moest worden.
 
Nou mijn nieuwe website is online en alles werkt zoals het moet werken (altijd weer een verassing als Antje achter de knoppen zit 🤣) kan ik nu weer met mijn beeldhouwproject aan de slag
 
Ik het er ook bij laat liggen, tis mooi voor mekaar gekregen mijn vorm van aquaristiek blijkt onrust te veroorzaken bij de medemembers.
Forumbeheer en everybody else, het was me een verschijnsel.
Ik heb het een euvel bevonden zo als nieuwe aquariumhouders meteen op het paadje van co2 worden geleid incluis onderwaterpokon, maar de echte mest komt uit de bewoners zelf volgens mij.
Zo vind ik deze hobby voor mij nog leuk maar niet met die rare dingen hoor die zijn voor ons helemaal niet nodig daarom mag ik wel buiten de mand vallen maar ik vind het nooit leuk dat nieuwe liefhebbers direct op dat kunstmatige commercieele paadje worden geleid.
Echt , wie haat ze vissen nou zo erg om er co2 tussen te doseren voor wat moeilijkere plantjes.
Is mijn mening verwijder maar wat je nodig 8
't Zal aan mij liggen maar dit bericht begrijp ik niet. Op CO2 paden leiden? Wanneer je iets niet wilt in je aquarium dan doen je dit toch niet? Niemand verplicht iets. Ook de commercie heeft pas vat op je wanneer je dat zelf toelaat. Dus alles wat jij wilt bepaal je zelf.
 
Avond! Wat een oorverdovende stilte hier…
 
Ik het er ook bij laat liggen, tis mooi voor mekaar gekregen mijn vorm van aquaristiek blijkt onrust te veroorzaken bij de medemembers.
Forumbeheer en everybody else, het was me een verschijnsel.
Ik heb het een euvel bevonden zo als nieuwe aquariumhouders meteen op het paadje van co2 worden geleid incluis onderwaterpokon, maar de echte mest komt uit de bewoners zelf volgens mij.
Zo vind ik deze hobby voor mij nog leuk maar niet met die rare dingen hoor die zijn voor ons helemaal niet nodig daarom mag ik wel buiten de mand vallen maar ik vind het nooit leuk dat nieuwe liefhebbers direct op dat kunstmatige commercieele paadje worden geleid.
Echt , wie haat ze vissen nou zo erg om er co2 tussen te doseren voor wat moeilijkere plantjes.
Is mijn mening verwijder maar wat je nodig 8
Nouja, de een verwijst naar rare dingen als co2, bemesting, medicatie. En de ander verwijst naar dingen als filters in bodem, karbonade in je bak, pan schoon laten maken door je guppen, tuin mest korrels in de bak.

De pot verwijt de ketel??
 
Middag,
en ik zou er maar goed op letten met die iPad dat de batterij niet te snel plat is.
Zo is het met mijn iPhone na die nieuwe update... na 12 uur en hij is leeg! Hangt de hele tijd aan de kabel hoewel ik er niets aan doe 😡
Een telefoon kun je het beste tussen de 19 en 80% batterij vermogen houden.
Kijk eens of je de app Greenify kunt installeren @Tig .
 
Middag,
en ik zou er maar goed op letten met die iPad dat de batterij niet te snel plat is.
Zo is het met mijn iPhone na die nieuwe update... na 12 uur en hij is leeg! Hangt de hele tijd aan de kabel hoewel ik er niets aan doe 😡
Een telefoon kun je het beste tussen de 19 en 80% batterij vermogen houden.
Kijk eens of je de app Greenify kunt installeren @Tig .
 
Goedemorgen :koffie:
Andijk ☁️ 6*C 100% LV
 
Pff druk in de winkels😱 nu eerst maar :koffie:
 
Middag Jaap en iedereen koopt het kerstdiner in moet je maar denken.
 
Werkdag ook hier weer gehad, nog 1,5 te gaan en dan lekker niks tot 3 januari,
 
Middag Albert en Antje.
 
Jij denkt ik zal John even aan het werk zetten:DD:DD

Moge Jaap en Andre.
Bugs Bunny Yes GIF by Looney Tunes
 
Zo, hebben jullie elkaar al gegroet? Sommigen zijn daar onbegrijpelijk vroeg mee, geloof ik. Ik wil jullie dag niet verpesten dus volgt mijn groet dusdanig laat dat de meesten zich wel hebben herstelt van het te vroeg opstaan. Dus: Goedendag allemaal!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan