Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me ervoor moeten haasten maar ik ben nog op tijd om jullie een goedemorgen te wensen. Het lijkt me goed deze wens aan te vullen met een goedendag wens!
Dan wacht ik alvast op je groet na 12 uur want te vroeg hoor eigenlijk niet Ben🤣

Bij wijze van uitzondering zeg ik dan wel alvast goedemiddag allemaal.
 
Goedemiddag,
Mozambiquesijzen update. De jongen doen het goed! En tot mijn grote verbazing kan ik ze nog steeds bij de ouders laten.
Al die info op internet, de info die me nagenoeg allemaal dezelfde kant op stuurde en hierover zeker heel stellig was. Dit zou niet kunnen...

Een persoon reikte mij op basis van ervaring de info aan dat de ouders van jonge popjes niet zo'n probleem zouden maken... zouden er dan 2 dames uit het ei gekropen zijn?

Ik ben vandaag onder de pannen. Bijna alle meubels in de buurt van radiatoren moeten van de plek voor morgen. De ontluchtingskranen moeten vrij zijn. En natuurlijk staan juist daar de meubels. Dat betekent ook de PC en het meubel verplaatsen, dus "PC afbreken".
En jullie begrijpen al, dit is echt allemaal mijn grote hobby dus ik heb de schouders er maar onder gezet en ben nu halverwege :koffie:
 
Goedemiddag,
Mozambiquesijzen update. De jongen doen het goed! En tot mijn grote verbazing kan ik ze nog steeds bij de ouders laten.
Al die info op internet, de info die me nagenoeg allemaal dezelfde kant op stuurde en hierover zeker heel stellig was. Dit zou niet kunnen...

Een persoon reikte mij op basis van ervaring de info aan dat de ouders van jonge popjes niet zo'n probleem zouden maken... zouden er dan 2 dames uit het ei gekropen zijn?

Ik ben vandaag onder de pannen. Bijna alle meubels in de buurt van radiatoren moeten van de plek voor morgen. De ontluchtingskranen moeten vrij zijn. En natuurlijk staan juist daar de meubels. Dat betekent ook de PC en het meubel verplaatsen, dus "PC afbreken".
En jullie begrijpen al, dit is echt allemaal mijn grote hobby dus ik heb de schouders er maar onder gezet en ben nu halverwege :koffie:
Succes met de verbouwing:thumbs:
 
Het is lekker zonnig en wat anders dan de -11 die we hadden.
 
Middag folks, wat fijn dat je vogels het zo goed doen NicoleE en succes met het afbreken en weer opbouwen:koffie:
 
Zoek het luipaard
Fka4tqiXkAA-LAa
 

Middag, one more day to go.
 
Avond, hier gegourmet. Nu het huis een beetje ontstinken:Dk
 
Die hapjes ken ik maar ik doe ze in de hete luchtoven.

Slaap lekker voor straks.
 
Goedemorgen
 
Moggel John, het lange wachten op de monteur voor de verwarming is begonnen, pompiedom pompiedom... Met wat mazzel is hij vroeg hier.
 
Ik hoor net dat hij langs de weg staat met een opgeblazen motor:DD:DD:DD
 
Hahaha grapjas... hoe kom je daar nu bij. Mij is ingefluisterd dat een kapotte koppeling is.
Ze roddelen daar veel te veel maar ja wat doet het er toe want het goed nieuws is dat de wegenwacht er wel voor 5 uur zou zijn:pp:pp
 
Ze roddelen daar veel te veel maar ja wat doet het er toe want het goed nieuws is dat de wegenwacht er wel voor 5 uur zou zijn:pp:pp
Ik weet niet of ik meer medelijden moet hebben met de monteur of met mezelf 😉
 
Nou ja die man staat in de kou en jij niet.

Wachten duurt altijd lang maar goed hij komt en daar gaat het om. Hier geven ze vaak een richttijd aan maar dat is mss niet overal zo.
 
Nou ja die man staat in de kou en jij niet.

Wachten duurt altijd lang maar goed hij komt en daar gaat het om. Hier geven ze vaak een richttijd aan maar dat is mss niet overal zo.
Een richttijd is hier normaal ook, krijg je tijdvak van 2 uur, vind ik zelf erg prettig. Ik denk dat ze nu door de drukte geen kleiner tijdvak geven. In elk geval zouden ze om half 1 geweest moeten zijn.
 
Dat wist ik Nicole want ik ben op mn fiets gesprongen en heb hem weer op weg geholpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan