Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Marcel en ik heb voor de komende dagen de boodschappen in huis. Dozen vol kroketten, bamischijven, bitterballen, frikandellen en verder niet veel soeps:ROFLMAO::ROFLMAO::pp
Wel ben je bijna je halve banksaldo kwijt na het pinnen.
Ja, en die andere helft ben je kwijt als je alles hebt afgebakken.
 
Mogguh. Mistige boel hier in het Oosten. Weinig lol aan. Straks ff naar mn oud collega’s in Den Ham waar ik een jaar of 6 mn aanwezigheid heb doen gelden. En vanmiddag de auto door de wasstraat en dan eens een cake bakken om zondag te gebruiken als basis van een Trifle voor het kerst(vr)eten bij de schoonfamilie in Roodeschool.
morgen nog een paar rollades in de oven en dan is ons aandeel wel klaar.
 
Moge Antje en Albert en hier schijnt de zon al voorzichtig.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk 🌧️ 5*C 100%LV
Na de koffie door met de kerstversiering
 
Moge Jaap en hier is het 6 graden.
 
Middag smakelijk lunch allemaal
Zicht buiten wordt steeds minder mist wordt steeds dikker 🌫️
 
Middag John, het vrij zwemmen viel enorm mee pas halverwegen was er wat licht gespetter en op het eind ging het serieus regenen dus d epost is grotendeels droog overgekomen, nu eerst een lekkere warme choco
 
Goedemiddag


F888F4FC-2649-4EE7-97F5-177C325F277E.jpeg
 
Zit even aan de koffie. Wil wachten zodat er zoveel mogelijk water uit die berg zand naar beneden zakt... ZIt nou alleen al mijn kop te breken hoe ik straks de laatst cm water eruit ga krijgen... Iemand een suggestie? Ik heb geen nat/droog stofzuiger ter beschikking :cry:
 
Zit even aan de koffie. Wil wachten zodat er zoveel mogelijk water uit die berg zand naar beneden zakt... ZIt nou alleen al mijn kop te breken hoe ik straks de laatst cm water eruit ga krijgen... Iemand een suggestie? Ik heb geen nat/droog stofzuiger ter beschikking :cry:
Met een spons deed ik dat altijd.. vollaten zuigen en in een bakje/emmertje uitknijpen. Tip van Flip
 
Voorbereiding aan de gang. Cake in de oven om die alvast te bakken. 1 voordeel als je hem gebruikt voor een Trifle, als ie iets mislukt…. Je snijdt hem toch in blokjes en wordt wat sompig uiteraard door room en mascarpone en vocht van het fruit.
 
Zit even aan de koffie. Wil wachten zodat er zoveel mogelijk water uit die berg zand naar beneden zakt... ZIt nou alleen al mijn kop te breken hoe ik straks de laatst cm water eruit ga krijgen... Iemand een suggestie? Ik heb geen nat/droog stofzuiger ter beschikking :cry:
Zand gaat er uit zo niet zo veel mogelijk naar één kant schuiven en laaste cm water met een paar sponzen opnemen.
Drooge spons er in vol laten zuigen uit knijpen in emmer en zo voort.
Succes
 
Thanks mannen.
Ik ga weer deels vullen en dan met een korte slang zoveel mogelijk zand af hevelen. Goede manier om de vrijdag middag mee te vullen :)
 
Zit even aan de koffie. Wil wachten zodat er zoveel mogelijk water uit die berg zand naar beneden zakt... ZIt nou alleen al mijn kop te breken hoe ik straks de laatst cm water eruit ga krijgen... Iemand een suggestie? Ik heb geen nat/droog stofzuiger ter beschikking :cry:
Ik schepte het water eruit met d eplastic stoffer en blik, zit een rubber strip op dat blik (van plastic) en daarmee kun je heel goed water scheppen, zo schepte ik het zand ook eruit overigens
 
Ben zojuist gebeld door RTL-nederland, ze hadden mij gevonden via google of ik mee wou doen aan een kunst programma. Ik had al op diverse kunstwebsites gelezen dat RTL-nederland daar druk mee is en dat de bijdrage "slechts" 2700,- bedraagd en dan kom jij en je kunst 2 minuten in beeld, dus maar bedankt voor de eer en gezegd dat ik niet zo nodig met mijn kop op tv hoef :koffie:
 
Ik schepte het water eruit met d eplastic stoffer en blik, zit een rubber strip op dat blik (van plastic) en daarmee kun je heel goed water scheppen, zo schepte ik het zand ook eruit overigens
Slim, ik heb met zo'n "blik" al het zand bij elkaar geschoven.
 
Kun je de hond niet die bak leeg laten drinken dan? Sky wilde dat niet destijds maar die heb ik als Swiffer een paar keer door de bak getrokken en goed uitgewrongen:ROFLMAO::ROFLMAO::sorry:
 
Moge Marcel en ik heb voor de komende dagen de boodschappen in huis. Dozen vol kroketten, bamischijven, bitterballen, frikandellen en verder niet veel soeps:ROFLMAO::ROFLMAO::pp
Wel ben je bijna je halve banksaldo kwijt na het pinnen.
Waarmee je dus verteld een man in bonus te zijn. Want je hebt je buik vol én een half banksaldo over... :):):)
 
Middag Ben. Ach het is maar 1x kerst per jaar dus dan mogen we wat extra eten denk ik.
 
Zit even aan de koffie. Wil wachten zodat er zoveel mogelijk water uit die berg zand naar beneden zakt... ZIt nou alleen al mijn kop te breken hoe ik straks de laatst cm water eruit ga krijgen... Iemand een suggestie? Ik heb geen nat/droog stofzuiger ter beschikking :cry:
Eerst het zand eruit halen. Een dweil om te beginnen en een emmer ernaast.... de volgende stap een vaatdoek en diezelfde emmer ernaast... én het bekijken van deze job als een "voorlijningspunt". Want de "teveeletendagen" komen eraan.;) Wel een mooi aquarium geloof ik...
 
Vanmiddag gaan we op pad naar het huis van onze zoon en z'n vriendin. Mijn zoon's werkgever sluit het jaar af met wat feestelijkheden waar ze samen naar toe gaan. Oma en Opa passen op onze kleinzoon. De kleine man is twee. Nu al weet ik dat hij op TV wil kijken naar een filmpje waar een dansje uitgevoerd wordt. Hij doet dan flink mee. Meestal pakt hij mij bij m'n mouw en met de woorden, "Opa ook", weet ik wat me te doen staat. Mijn kleine man!

Als ik er aan denk wordt mijn groet alleen maar blijer! Wij zijn namelijk bofkonten want ook onze dochter heeft twee prachtige kinderen van 10 en 7. Hallo allemaal!!!
 
Veel plezier met de kids Ben en de voetjes van de vloer.
 
t bekijken van deze job als een "voorlijningspunt". Want de "teveeletendagen" komen eraan.
Dinsdagmiddag moet hij leeg en droog zijn. Dan gaat hij als het goed is naar een nieuw baasje.
 
Zit even aan de koffie. Wil wachten zodat er zoveel mogelijk water uit die berg zand naar beneden zakt... ZIt nou alleen al mijn kop te breken hoe ik straks de laatst cm water eruit ga krijgen... Iemand een suggestie? Ik heb geen nat/droog stofzuiger ter beschikking :cry:
Luchtpomp slang en dan indd spons ofso
 
Luchtpomp slang en dan indd spons ofso
Ik ben gelukkig al een heel eind. Zo goed als klaar. Het kan natuurlijk altijd beter (voor het oog) en daar ben ik nu mee bezig. Ruitjes poetsen mogen de nieuwe eigenaren zelf doen, want anders trek ik krassen door het zand. Dus het schiet echt op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan