Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo wat een luxe tegenwoordig op een auto en ik wist niet dat dit bestond.
 
Zit wel een regensensor op… maar dan alleen voor de ruitenwisser.
 
Morgen, ff bij moeder geweest en nu lekker niks doen thuis denk ik.
 
Goedemorgen


Dat is erg vroeg en AH is hier om 8 uur open maar voor de Kerst is alles al in huis.
Hier is een supermarkt die dagelijks, in elk geval door de week, om 7 uur open is.
 
Hier zie je denk ik niemand al zo vroeg want er wonen veel ouderen hier.
 
Middag John. Zit je aan de pre-kerst lunch?
 
Middag smakelijk lunch allemaal in
 
Middag Jaap en Thea. Ach de dag voor de kerst begint het eten al een beetje he.
 
Middag, slaapje uit… schoonheid zet ik dr maar niet voor…. I’m not that special. :engel:
 
Gewoon doen, wij weten toch niet hoe je eruit ziet;)k
En dat moeten we mooi zo houden toch? Ach en ikben heus wel te vinden op socials hoor. Dus een beetje speurneus…..
 
En dat moeten we mooi zo houden toch? Ach en ikben heus wel te vinden op socials hoor. Dus een beetje speurneus…..
Ik zit nergens op socials dus door mij wordt er iig niet gespeurd.
 
:koffie: Kopje koffie met Koffieroom.
 
Hallo binnenkomers en eerdere aanwezigen.
 
Gisteren oppas gespeeld bij onze kleinzoon. Op een gegeven moment werd het tijd om de kleine in bed te stoppen. Dat wilde hij wel op voorwaarde dat ook ik op z'n kamer zou slapen. Als Opa doe je dat natuurlijk. Maar even op de grond gelegen met een kussen en een knuffel die ik natuurlijk even van hem mocht lenen. Omdat mijn kleine vriend naar me bleef kijken vertelde ik hem dat hij wel z'n oogjes moest dichtdoen. Hij viel prompt inslaap. Waarna ik stiekem uit z'n kamer kon sluipen. Maar vanmorgen werd hij door z'n mama uit bed gehaald en hier had ik even niet op gerekend....

Ben ik een bofkont of niet?
 
Gisteren oppas gespeeld bij onze kleinzoon. Op een gegeven moment werd het tijd om de kleine in bed te stoppen. Dat wilde hij wel op voorwaarde dat ook ik op z'n kamer zou slapen. Als Opa doe je dat natuurlijk. Maar even op de grond gelegen met een kussen en een knuffel die ik natuurlijk even van hem mocht lenen. Omdat mijn kleine vriend naar me bleef kijken vertelde ik hem dat hij wel z'n oogjes moest dichtdoen. Hij viel prompt inslaap. Waarna ik stiekem uit z'n kamer kon sluipen. Maar vanmorgen werd hij door z'n mama uit bed gehaald en hier had ik even niet op gerekend....
Bekijk bijlage 353728
Ben ik een bofkont of niet?
Ik weet waar jij vanavond weer moet slapen:Dk
 
Waarom contant geld belangrijk is:
gelduitleg.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan