Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben alleen nog contant geld in de kast liggen (muntgeld) voor evt. Collectes die nog met een bus ad deur komen. als ze geen qr code hebben Tenminste. Verder weinig cash meer op zak.

criminelen zullen dr wel gek op zijn op cash.. lekker witwassen. 🙂
 
criminelen zullen dr wel gek op zijn op cash.. lekker witwassen
Ik dus want ik pin vrij weinig. Ik heb het in mn broekzak want ja ik gebruik geen portemonnee en vergeet dan de pinpas vaak weer.
 
Waarom contant geld belangrijk is:
Bekijk bijlage 353735
Dat is ook de reden waarom we van het contante geld afmoeten.
Onder het mom gebruiksgemak.

Geldautomaten worden zeldzaam. Om het gebruik te ontmoedigen.
En alles is te traceren. Vind de belasting leuk.

En zo zuigen ze ons leeg.

Maar goed. Laten we daar maar niet lang bij stil staan…

Ik betaal nog vaak contant, lekker zwart. Want geld waar al belasting over is betaald, ga ik niet nog een keer 10% over betalen.
 
Avond. Top 4000 op radio10 bijna aan t end. En dan door met de top 2000 op radio2
 
We hebben alleen nog contant geld in de kast liggen (muntgeld) voor evt. Collectes die nog met een bus ad deur komen. als ze geen qr code hebben Tenminste. Verder weinig cash meer op zak.

criminelen zullen dr wel gek op zijn op cash.. lekker witwassen. 🙂
Helaas gaan ook criminelen met de tijd mee. Dus ook hebben bankpasjes en andere kaartjes hun interesse. En waarschijnlijk nog meer dan die vaak geringere cash bedragen.
 
Dat is ook de reden waarom we van het contante geld afmoeten.
Onder het mom gebruiksgemak.

Geldautomaten worden zeldzaam. Om het gebruik te ontmoedigen.
En alles is te traceren. Vind de belasting leuk.

En zo zuigen ze ons leeg.

Maar goed. Laten we daar maar niet lang bij stil staan…

Ik betaal nog vaak contant, lekker zwart. Want geld waar al belasting over is betaald, ga ik niet nog een keer 10% over betalen.
Of je nog met cash betaald of niet... De mannen van de belasting weten je wel te vinden. Bijvoorbeeld dat ook op elke aankoop de fiscus zit...
 
Een fijne kerstavond allemaal. Oh, denk ook eens aan morgen en aan overmorgen en aan de dag daarna, enz, enz. met dezelfde positieve gevoelens als het kan?
 
Heb zelf nooit contant geld op zak en heb ook geen portemonnee en betaal altijd met de bankpas.En zo nu en dan test ik de humor van een kassiere door te vermelden van zo dit was weer gratis, wat volgt is een blik met opgeheven wenkbrauwen en een vreemde blik, ik antwoord dan in de zin van ik heb met plastic betaald.
 
Goedemorgen en fijne dagen toegewenst.
 
Moge Marcel en fijn dat er al iemand wakker is😉
 
Goedemorgen.
Gevloerd door migraine dus dat worden rustige kerstdagen 🙄
Morge Nicole, das niet zo mooi🙁 Had je veel plannen? Rustig aan dan maar en hoop dat je je snel weer beter voelt!
 
Moge dames en Jes heeft ook erge migraine en meer klachten maar ja negatief en ze staat wel in de keuken.
Ze heeft vannacht deels op het toilet doorgebracht:DD
 
Morge Nicole, das niet zo mooi🙁 Had je veel plannen? Rustig aan dan maar en hoop dat je je snel weer beter voelt!
Nee geen volle agenda hoor, maar mij plannen zagen er anders uit dan in bed liggen. Probeer het met ibuprofen overdag want als ik Maxalt neem, dan kan ik een paar uur gaan pitten.
 
Moge dames en Jes heeft ook erge migraine en meer klachten maar ja negatief en ze staat wel in de keuken.
Ze heeft vannacht deels op het toilet doorgebracht:DD
Zeg meneer, wil jij de :DD wel eens even uit je post halen! Beterschap voor haar! Hoop dat ze/jullie toch nog beetje leuke dag hebben. En misschien moet jij maar even het keukenwerk van haar overnemen:deal::chef:
 
Moge dames en Jes heeft ook erge migraine en meer klachten maar ja negatief en ze staat wel in de keuken.
Ze heeft vannacht deels op het toilet doorgebracht:DD
Ach erme Jessica.... Ik ben wel misselijk nu va de migraine maar het toilet heb ik nog niet gebukt bekeken :DD
 
Nee geen volle agenda hoor, maar mij plannen zagen er anders uit dan in bed liggen. Probeer het met ibuprofen overdag want als ik Maxalt neem, dan kan ik een paar uur gaan pitten.
Hoop dat de medicatie goed aanslaat en als op bed liggen de enige optie is, is het niet anders.
 
Hoop dat de medicatie goed aanslaat en als op bed liggen de enige optie is, is het niet anders.
Is ook zo hoor.
Vaak red ik het overdag met ibuprofen, soms in combinatie met PCM. Niet dat ik me dan bijzonder goed voel maar het is te doen (meestal).
Ik ben zuinig met de Maxalt omdat je die maar heel beperkt mag slikken, ik houd aan 1 per dag. Omdat bij mij de migraine ondanks Maxalt vaak 2-3 dagen blijft hangen.
 
Mogge folks, manlief heeft hele periodes met migraineaanvallen dat gaat dan weken door, nu is het al een tijdje rustig gelukkig bij hem werkt d emigraine ook altijd meerdere dagen door.
 
Goedemorgen, Fijne Kerstdagen allemaal en beterschap aan de zieken😘

434F9E5A-430D-4A5F-A1A1-2EB14822B1D9.jpeg
 
Zeg meneer, wil jij de :DD wel eens even uit je post halen! Beterschap voor haar! Hoop dat ze/jullie toch nog beetje leuke dag hebben. En misschien moet jij maar even het keukenwerk van haar overnemen:deal::chef:
Haha nou ja ze is niet lekker maar niet doodziek en als ze dan naar de plee vliegt dan moet ik toch wel wat lachen hoor:deal:
 
Fijne feestdagen allemaal,
En beterschap gewenst aan de mensen in de ziekenboeg!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      BlupGup: heb geen haast ermee
      • Leuk
      Waarderingen: jessicapilon
      Terug
      Bovenaan