Nicolientje-W
Well-known member
Mogge folks
Hoe ben je in 's hemelsnaam vanaf Roodeschool in de bewoonde wereld gekomen? 🙂🙂Komen niet langs John Je weet waar Roodeschool ligt? Vanaf hier N34/N33. 6x afslaan 2x links en 4x rechts op 100km.
Ik woon al 63 jr in het Sallandse Land Ben, de ega komt uit het Groningse. Tja, hoe komt ze hier…. Via mij.?Hoe ben je in 's hemelsnaam vanaf Roodeschool in de bewoonde wereld gekomen? 🙂🙂
De liefde, Albert, kan de grootste afstanden overbruggen! Zo zie je maar weer. 👍Ik woon al 63 jr in het Sallandse Land Ben, de ega komt uit het Groningse. Tja, hoe komt ze hier…. Via mij.?
We zijn er weer hoor😉Middag John, tot vanavond als je internet het dan weer doet
Tja Jes komt uit Vaassen bij Apeldoorn dus ook een stukje uit de buurt.De liefde, Albert, kan de grootste afstanden overbruggen! Zo zie je maar weer. 👍
Jessica heeft zich dus opgeofferd om vanuit de bewoonde wereld... Liefde kan zooooo sterk zijn! 🙂We zijn er weer hoor😉
Tja Jes komt uit Vaassen bij Apeldoorn dus ook een stukje uit de buurt.
Tja, daar komt natuurlijk wel heel speciaal volk vandaanWe zijn er weer hoor😉
Tja Jes komt uit Vaassen bij Apeldoorn dus ook een stukje uit de buurt.
Dat is knap als je 62 bent of ben ik abuis? ;-)Ik woon al 63 jr in het Sallandse Land Ben
Scherp!! Maar goed bekeken ben ik rond januar 1960 verwekt he.. hebben we beide gelijk. LolGoedemiddag,
meubels aan het verplaatsen zodat morgen de bak er hopelijk heelhuids uit kan.
Dat is knap als je 62 bent of ben ik abuis? ;-)
Ja ik dacht al dat je de tijd waarin je goed beschermd bij je moeder aan het groeien was mee geteld had 🙂Scherp!! Maar goed bekeken ben ik rond januar 1960 verwekt he.. hebben we beide gelijk. Lol
Smell of coffee in tha house
Ja om vanuit een schaarse bewoonde wereld naar het paradijs te gaan inderdaad.Jessica heeft zich dus opgeofferd om vanuit de bewoonde wereld... Liefde kan zooooo sterk zijn! 🙂
"Om vanuit een schaarsbewoonde wereld naar het paradijs te gaan...."Ja om vanuit een schaarse bewoonde wereld naar het paradijs te gaan inderdaad.
Ze was een "buurvrouw" van JW nou dan weet je wel genoeg
Komt goed want hier staat aan de overkant een woning leeg JW."Om vanuit een schaarsbewoonde wereld naar het paradijs te gaan...."
Jaja en vervolgens te verhuizen naar Grunn🤣
Overigens heb ik al ruim 20 jaar geen leuke buren meer, misschien moet ik dan ook maar naar Grunn verhuizen als het daar zo tof is
Ja dat klopt Ben.De liefde, Albert, kan de grootste afstanden overbruggen! Zo zie je maar weer. 👍
Wat een sneu nieuws, maar niemand heeft het eeuwige leven.😢
Avond Nic. en de kamer klaar voor het uitzwaaien? 🙁😢Goedenavond Albert
Slaap lekkerSlaap lekker ne tot morgen.
Ja inderdaad. Dubbel gevoel, merk nu al hoe ik het ga missen en van de andere kant ben ik ook blij dat ik dit af kan sluiten.Avond Nic. en de kamer klaar voor het uitzwaaien? 🙁😢
YT? YouTube?Kom net van een YT chat
Ja You Tube.YT? YouTube?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.