Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag John, tot vanavond als je internet het dan weer doet:pp
 
Tweede kerstdag, het lief zijn kan al weer wat afnemen. Hier niet hoor, we houden hier vol. Beterschap voor alle zieken! Sterkte voor alle werkenden. We denken aan jullie!
Verder voor iedereen; een fijne tweede kerstdag toegewenst.
 
Hoe ben je in 's hemelsnaam vanaf Roodeschool in de bewoonde wereld gekomen? :):)
Ik woon al 63 jr in het Sallandse Land Ben, de ega komt uit het Groningse. Tja, hoe komt ze hier…. Via mij.?
 
Middag John, tot vanavond als je internet het dan weer doet:pp
We zijn er weer hoor;)

De liefde, Albert, kan de grootste afstanden overbruggen! Zo zie je maar weer. (y)
Tja Jes komt uit Vaassen bij Apeldoorn dus ook een stukje uit de buurt.
 
Goedemiddag,

meubels aan het verplaatsen zodat morgen de bak er hopelijk heelhuids uit kan.


Ik woon al 63 jr in het Sallandse Land Ben
Dat is knap als je 62 bent of ben ik abuis? ;-)
 
Goedemiddag,

meubels aan het verplaatsen zodat morgen de bak er hopelijk heelhuids uit kan.



Dat is knap als je 62 bent of ben ik abuis? ;-)
Scherp!! Maar goed bekeken ben ik rond januar 1960 verwekt he.. hebben we beide gelijk. Lol
 
Scherp!! Maar goed bekeken ben ik rond januar 1960 verwekt he.. hebben we beide gelijk. Lol
Ja ik dacht al dat je de tijd waarin je goed beschermd bij je moeder aan het groeien was mee geteld had :)
 
Smell of coffee in tha house
 
Jessica heeft zich dus opgeofferd om vanuit de bewoonde wereld... Liefde kan zooooo sterk zijn! :)
Ja om vanuit een schaarse bewoonde wereld naar het paradijs te gaan inderdaad.
Ze was een "buurvrouw" van JW nou dan weet je wel genoeg:pp
 
Nou hier was het gewoon het beste uit 2 werelden, manlief uit Delluft en ik uit Rotterdam en dan elkaar tegen komen in Hellevoetsluis en nu in een dorpje nearby wonen, wat wil een mens nog meer :DD
 
Ja om vanuit een schaarse bewoonde wereld naar het paradijs te gaan inderdaad.
Ze was een "buurvrouw" van JW nou dan weet je wel genoeg:pp
"Om vanuit een schaarsbewoonde wereld naar het paradijs te gaan...."
Jaja en vervolgens te verhuizen naar Grunn:ROFLMAO:

Overigens heb ik al ruim 20 jaar geen leuke buren meer, misschien moet ik dan ook maar naar Grunn verhuizen als het daar zo tof is:DD
 
"Om vanuit een schaarsbewoonde wereld naar het paradijs te gaan...."
Jaja en vervolgens te verhuizen naar Grunn:ROFLMAO:

Overigens heb ik al ruim 20 jaar geen leuke buren meer, misschien moet ik dan ook maar naar Grunn verhuizen als het daar zo tof is:DD
Komt goed want hier staat aan de overkant een woning leeg JW.
 
De liefde, Albert, kan de grootste afstanden overbruggen! Zo zie je maar weer. (y)
Ja dat klopt Ben.

Maar als er een heimwee krijgt……..:eek:

Zie hier, wat je dan krijgt.
 
Middag Marcel en dat wat je benoemt was ook voor mij de reden om niet richting Apeldoorn te gaan.
 
Good afternoon, sorry goedemiddag…. Kom net van een YT chat waar Engels de voertaal is.
 
Wat een sneu nieuws, maar niemand heeft het eeuwige leven.:cry:
Koos Dobbelsteen, wat een prachtvent met die heerlijke Mien:ROFLMAO:
 
Goedenavond Albert
 
Avond Nic. en de kamer klaar voor het uitzwaaien? :(:cry:
Ja inderdaad. Dubbel gevoel, merk nu al hoe ik het ga missen en van de andere kant ben ik ook blij dat ik dit af kan sluiten.
Eind van de middag wordt nog een lamp opgehaald en dan heeft alles hopelijk een goede bestemming gekregen.
 
Zo, de vrouw terug van t werk. Dus ik ga maar effe gezellig doen hier.
tot morgen ergens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan