Goedemorgen.
Niet gevreesd!Goede reis dan maar en pas op dat je @AquaJantje niet tegen het lijf loopt.
om de hoeveel tijd doe jij ww ?Niet gevreesd!
Vandaag ben ik niet in Eanske, dus zul je een aardig eind moeten verdwalen om mij tegen het lijf te lopen😆
Morgen ben ik wel ff in Eanske om de bakken van vers water te voorzien
Nou dan heeft Albert even flink pech zegNiet gevreesd!
Vandaag ben ik niet in Eanske, dus zul je een aardig eind moeten verdwalen om mij tegen het lijf te lopen😆
wens de kapper veel succes van mij .Nou dan heeft Albert even flink pech zeg
Middag allemaal. Straks even naar de kapper voor mn kerstkapsel, ehhh oud en nieuw kapsel in dit geval.
Redden ze dat in 1 keer of heb je een strippenkaart nodig om alles eraf te krijgen?Nou dan heeft Albert even flink pech zeg
Middag allemaal. Straks even naar de kapper voor mn kerstkapsel, ehhh oud en nieuw kapsel in dit geval.
Ze beginnen om 1 uur en gaan tot 2 uur door en morgen maken ze het restant dan af.Redden ze dat in 1 keer of heb je een strippenkaart nodig om alles eraf te krijgen?
T is wassen en dweilen denk ik…Redden ze dat in 1 keer of heb je een strippenkaart nodig om alles eraf te krijgen?
Fijn dat je waarschuwd!Niet gevreesd!
Gaat het hier om haar dat sommigen op het hoofd plegen te hebben?Ze beginnen om 1 uur en gaan tot 2 uur door en morgen maken ze het restant dan af.
Duidelijk is dat jij bent vergeten wat voor mooie krullen ik heb😉Gaat het hier om haar dat sommigen op het hoofd plegen te hebben?
Mooi Albert, deze lampen geven prachtig licht.Klus geklaard. 4 stuks waarvan 1 in de keuken met snoerdimmer. Overige in kamer op stopcontacten die met 1 dimmer te regelen zijn.
Bekijk bijlage 353829
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.