Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Ff de zoon op de trein gezet naar Rosmalen voor een paar dagen bij vrienden.

Straks naar Eanske. Naar het warenhuis met de Duitse naam en die vreselijk irritante reclame voor een paar nieuwe wandlampen en toebehoren.
 
Goedemorgen

@Fozzy Die hoek isg er donker, heb daar niet zo gauw een plant voor. Heb daarnaast een tijd terug flink uitgedund onder het motto ‘lees is more’. Oogt rustiger. En om nou mijn toevlucht te zoeken tot Plasticum spp. dat weet ik nog niet hoor 😆

Maar eens rustig kijken wat ik daar hebben wil, zou graag iets van 1,75 hoog hebben of zo.. Maar zulke planten zijn prijzig en om dat nu in een (te) donkere hoek te zetten?

Dit vraagt om een rondje tuincentrum voor inspiratie.

Januari is vaak de maand met de slogan ‘boom eruit, plant erin’ dus misschien wel een leuke actie.
 
Goedemorgen. Zon en een blauwe lucht. Ik loop ff naar het strand. Frisse neus halen
 
Moge Harold en hier is het behoorlijk fris.
 
Moi Ben vanuit een zonnig Grunn.
 
Goede reis dan maar en pas op dat je @AquaJantje niet tegen het lijf loopt.
Niet gevreesd!
Vandaag ben ik niet in Eanske, dus zul je een aardig eind moeten verdwalen om mij tegen het lijf te lopen:LOL:
Morgen ben ik wel ff in Eanske om de bakken van vers water te voorzien:DD
 
Niet gevreesd!
Vandaag ben ik niet in Eanske, dus zul je een aardig eind moeten verdwalen om mij tegen het lijf te lopen:LOL:
Morgen ben ik wel ff in Eanske om de bakken van vers water te voorzien:DD
om de hoeveel tijd doe jij ww ?
 
Niet gevreesd!
Vandaag ben ik niet in Eanske, dus zul je een aardig eind moeten verdwalen om mij tegen het lijf te lopen:LOL:
Morgen ben ik wel ff in Eanske om de bakken van vers water te voorzien:DD
Nou dan heeft Albert even flink pech zeg:pp

Middag allemaal. Straks even naar de kapper voor mn kerstkapsel, ehhh oud en nieuw kapsel in dit geval.
 
Nou dan heeft Albert even flink pech zeg:pp

Middag allemaal. Straks even naar de kapper voor mn kerstkapsel, ehhh oud en nieuw kapsel in dit geval.
wens de kapper veel succes van mij .
 
Redden ze dat in 1 keer of heb je een strippenkaart nodig om alles eraf te krijgen?:DD
T is wassen en dweilen denk ik…


Middag. 2 lampen hangen. Nog 2 te gaan Maar eerst de maag vullen met een omelet met verse champignons.
 
Ja zoiets vermoedde ik al, dat ze erg veel tijd nodig hebben om dat restant haren te zoeken ;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Haha
Waarderingen: L201
Klus geklaard. 4 stuks waarvan 1 in de keuken met snoerdimmer. Overige in kamer op stopcontacten die met 1 dimmer te regelen zijn.
FE2BB1D2-39DD-4246-8D0F-F3A268A047FF.jpeg
 
Nou de kapper is weer klaar.
 
Middag luitjes afgelopen nacht trok er een hagelbui over en de restanten daarvan lagen er rond het middaguur nog op schaduwplekken, dus was best frips, nu eerst maar :koffie:
 
Het was weloverwogen Nicole en natuurlijk is dat ook wel weer even wennen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan