Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn hier enkel gifjes verboden of ook foto's ?
 
Haha, ja dat doet mn vader ook dagelijks en alleen om te laten weten dat alles goed is. Hij is 81 en alleen dus ja dan laat ie graag even weten dat alles ok is.
Dat zijn ook hele korte gesprekjes want ja je hebt niet dagelijks wat te vertellen.
 
Precies dat John. Ze belde om te zeggen dat mijn zusje haar gebeld had.. en vroeg of Karin was werken. ;)
en weer door.
 
Ach ja Albert, als we zelf die leeftijd hebben dan is het ook wel fijn als je even iemand hoort en kan laten weten dat alles ok is.
 
Zo herkenbaar die telefoontjes.

"Enne, hoe is het?"
"Ik heb eigenlijk geen nieuws"
"Ik ook niet"

:-DD
 
Gifjes mogen hier niet mogen plaatjes foto's wel ?
 
Mogge. Nog lekker warm in bed.
 
Mogge Thea. Inmiddels uit bed en fris gedoucht, met kop thee op de bank. Plannen maken voor vandaag.
 
Wat en schijtweer is het vandaag zeg.
 
Na de koffie het laatste pakje van de grote spullen van mijn zeeaquarium naar bij de pakket dienst aanbieden.
 
Moge Ed. Jammer van je zeewaterbak maar ja je hebt er zoet voor terug.
 
Jeetje zeg hier is echt geen overleg gepleegd met mij, wil ik gaan forummen is er ineens onderhoud, heel mijn ochtendritueel in de war, koffie al op, volgorde van te bezoeken socials veranderd, men ben echt van de leg meteen :ROFLMAO:

Nou dan gooi ik er maar een jpt'tje achteraan: ik zeg alvast goeiemiddag
 
K heb ook vakantie, maar ben wel om half 8 uit bed gestapt. En dat is al laat voor mijn doen.
Kijk dat is het goede voorbeeld maar JW doet dat soms ook hoor maar ja dan gaat ie zn bed weer in:pp
 
Jeetje zeg hier is echt geen overleg gepleegd met mij, wil ik gaan forummen is er ineens onderhoud, heel mijn ochtendritueel in de war, koffie al op, volgorde van te bezoeken socials veranderd, men ben echt van de leg meteen :ROFLMAO:

Nou dan gooi ik er maar een jpt'tje achteraan: ik zeg alvast goeiemiddag
Mag ik je dan alvast een fijne avond toewensen:DD
 
Dat klopt helemaal. Gezondheid gaat gewoon voor.
ik kan gelukkig zeggen dat het een goede beslissing geweest is.
er zijn bij kerstin wel traantjes geweest hoor!

Moge Ed. Jammer van je zeewaterbak maar ja je hebt er zoet voor terug.mogge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan