Moge Nicole en hij lijkt een beetje op mn kokospalmbomen in de tuin
Goed dat je me waarschuwt, zal de hondenmand dan maar ver uit de buurt houden.Moge Nicole en hij lijkt een beetje op mn kokospalmbomen in de tuin
Mooie plant!Goedemorgen,
ik had jullie nog een foto van het "plantje" beloofd. Foto van gisteravond bij kunstlicht want nu staat de zon er maar half op en lukt een foto maken niet zo best alhoewel je dan goed zit hoe mooi frisgroen het blad is. Als de zon weg is zal ik het nog eens proberen.
Moet nog zijn definitieve plek krijgen maar komt wel ergens vrij te staan.
De plant zal zeker zo'n 1,75 hoog zijn en moet nog wat uitwaaieren. Staat op hydro cultuur, nooit eerder gehad.
Bekijk bijlage 353920
Wat zullen je buren daar dan weer blij mee zijnben geen nieuwe beil nodig nog
Euh,. zal k toch maar ff nieuwe test doen? LolWat zullen je buren daar dan weer blij mee zijn
Ach hij behoort wel tot een van de leukste tiepvautjes van het jaar hoorEuh,. zal k toch maar ff nieuwe test doen? Lol
Grijs? Of hoogblond? 🙂🙂Maar ik heb wel een nieuwe bril aangeschaft. De kleur passend bij mijn overigens gekortwiekte haarkleur. Nu ik met scherpe blik e.e.a. op deze site kan overzien volgt er een scherpe groet: Goedendag brave borsten en borstinnen.
Paars want we kennen Ben met een mooie paarse hanekamGrijs? Of hoogblond?
Ik zeg hier thuis maar niks😉
Daar hebben we het natuurlijk al uitgebreid over gehad 😉Ik zeg hier thuis maar niks😉
Ik wil er niks meer over horen🤣🤣🤣🤣🤣Daar hebben we het natuurlijk al uitgebreid over gehad 😉
Wel aardappels!Ik wil er niks meer over horen🤣🤣🤣🤣🤣
Friet zit er nooit bij dus ik ga daar niet op wachten.
Je gaat me nu wel op een idee brengen natuurlijkWel aardappels!
Valt me nog mee dat ik gene tijdelijke ban krijg.
En dat moet je helemaal in je eentje op maken? of deel je met de buren…😉
Dat valt wel mee Albert.En dat moet je helemaal in je eentje op maken? of deel je met de buren…😉
Joh, voor je het weet vliegen ze achter een nieuw pakket aanEn dat moet je helemaal in je eentje op maken? of deel je met de buren…😉
Daar is ons konijn ook gek op🤣🤣Ik eet de rode ook vaak rauw gewoon omdat ik dat lekker vind.
Nou, als ze ooit nog eens het regenwoud willen herplanten……Goedemorgen,
ik had jullie nog een foto van het "plantje" beloofd. Foto van gisteravond bij kunstlicht want nu staat de zon er maar half op en lukt een foto maken niet zo best alhoewel je dan goed zit hoe mooi frisgroen het blad is. Als de zon weg is zal ik het nog eens proberen.
Moet nog zijn definitieve plek krijgen maar komt wel ergens vrij te staan.
De plant zal zeker zo'n 1,75 hoog zijn en moet nog wat uitwaaieren. Staat op hydro cultuur, nooit eerder gehad.
Bekijk bijlage 353920
Een mooi grijs montuur is wel tijdloos……Maar ik heb wel een nieuwe bril aangeschaft. De kleur passend bij mijn overigens gekortwiekte haarkleur. Nu ik met scherpe blik e.e.a. op deze site kan overzien volgt er een scherpe groet: Goedendag brave borsten en borstinnen.
Net als grijs haar dus.Een mooi grijs montuur is wel tijdloos……
Wit...Grijs? Of hoogblond? 🙂🙂
Afhankelijk van het tijdstip dat je erop kijkt, blauwzwart.Een mooi grijs montuur is wel tijdloos……
Op zich al heel opmerkelijk dat je zo‘n diagnose al per sms verstuurd…..Fijne kerstdagen...................................
https://www.nu.nl/opmerkelijk/62448...kankerdiagnoses-in-plaats-van-kerstgroet.html
Ja meter zit erbij.Juiste mest kopen en goed doseren.
Zit er ook een meter bij?
Ik doe gezellig met je meeAvond burgers en buitenlui (als of buitenlui geen burgers zijn 🙄) anniewee hier een avondje beeldhouwen op het program maar eerst en wachten tot mijn atelier op temperatuur is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.