Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Nicole en hij lijkt een beetje op mn kokospalmbomen in de tuin:DD

Goedemorgen,

ik had jullie nog een foto van het "plantje" beloofd. Foto van gisteravond bij kunstlicht want nu staat de zon er maar half op en lukt een foto maken niet zo best alhoewel je dan goed zit hoe mooi frisgroen het blad is. Als de zon weg is zal ik het nog eens proberen.

Moet nog zijn definitieve plek krijgen maar komt wel ergens vrij te staan.
De plant zal zeker zo'n 1,75 hoog zijn en moet nog wat uitwaaieren. Staat op hydro cultuur, nooit eerder gehad.

Bekijk bijlage 353920
Mooie plant!

@NicoleE mooi plantje. Vanmorgen appte zusje, moeder 38gr en Corona….. lekker dus, corona en blaasontsteking. Afwachten maar. Voorlopig dus niet op bezoek en onszelf maar in de gaten houden na bezoek van gisteren.

en o ja, ben geen nieuwe bril nodig nog. Afwijking was noemenswaardig tov februari ‘20.

Laatst bewerkt:
Maar ik heb wel een nieuwe bril aangeschaft. De kleur passend bij mijn overigens gekortwiekte haarkleur. Nu ik met scherpe blik e.e.a. op deze site kan overzien volgt er een scherpe groet: Goedendag brave borsten en borstinnen.

Laatst bewerkt:
Maar ik heb wel een nieuwe bril aangeschaft. De kleur passend bij mijn overigens gekortwiekte haarkleur. Nu ik met scherpe blik e.e.a. op deze site kan overzien volgt er een scherpe groet: Goedendag brave borsten en borstinnen.
Grijs? Of hoogblond? 🙂🙂

Ff een break van het geknutsel, koppie thee met de ega voordat ze naar t werk gaat voor de een na laatste dienst van dit jaar.

Een Too Good To Go van de Lidl. Altijd zo genereus. €2,99

1D3BC1EF-7F6E-45AF-AD27-0D54BC999EB3.jpeg

Wel aardappels!
Valt me nog mee dat ik gene tijdelijke ban krijg.
Je gaat me nu wel op een idee brengen natuurlijk:DD:DD
To Good to Go mag net als een gif niet meer in dit topic voorkomen:pp

En dat moet je helemaal in je eentje op maken? of deel je met de buren…😉
Dat valt wel mee Albert.

Sinaasappels en appel kunnen prima in een smoothie. Sinaasappel gaat sowieso op. Van appels kun je appelmoes maken, evt invriezen. Komkommers lekker op het brood bij beleg, eentje op het vuistje?
Mijn favoriet is cracker met pindakaas, komkommer en cayennepeper.

Ik kook altijd voor 3-4 personen (invriezen)en dan is de paprika ook goed als op, blijf er eentje over. Ik eet de rode ook vaak rauw gewoon omdat ik dat lekker vind.

Pomelo wil ik even proeven en de aardappeltjes bij een warme maaltijd. Limoentje vind ik nog de meest lastige.
In de zomer gebruik ik die om "limonade" te maken maar daar vind ik het nu eigenlijk te koud voor.

Voor de buren blijft er dus bitter weinig over maar wat buren aan gaat is het hier ook vrij "anoniem". En de buur die ik wat aanbied, dat gaat zo moeizaam dat ik daar eigenlijk geen zin meer in hebt. Details laat ik hier maar achterwege. Maar het is graag of niet en me er niet mee laten zitten zodat ik het alsnog weg moet gooien.

Goedemorgen,

ik had jullie nog een foto van het "plantje" beloofd. Foto van gisteravond bij kunstlicht want nu staat de zon er maar half op en lukt een foto maken niet zo best alhoewel je dan goed zit hoe mooi frisgroen het blad is. Als de zon weg is zal ik het nog eens proberen.

Moet nog zijn definitieve plek krijgen maar komt wel ergens vrij te staan.
De plant zal zeker zo'n 1,75 hoog zijn en moet nog wat uitwaaieren. Staat op hydro cultuur, nooit eerder gehad.

Bekijk bijlage 353920
Nou, als ze ooit nog eens het regenwoud willen herplanten……

Hydrocultuur is een mooi systeem. Wordt ook bij leaseplanten gebruikt. Er makkelijk in onderhoud.
Grond raakt uitgewerkt. Hydrocultuur is een soort EI maar dan voor planten.
Juiste mest kopen en goed doseren.
Zit er ook een meter bij?

Een mooi grijs montuur is wel tijdloos……

Juiste mest kopen en goed doseren.
Zit er ook een meter bij?
Ja meter zit erbij.

Heb jij thuis ooit hydro cultuur gehad? Voor zo’n grote planten lijkt het me een stuk makkelijker want krijg anders de potgrond maar eens overal nat.

Bij de wee: lokaal gekocht en thuis gebracht.

Avond burgers en buitenlui (als of buitenlui geen burgers zijn 🙄) anniewee hier een avondje beeldhouwen op het program maar eerst :koffie: en wachten tot mijn atelier op temperatuur is.

Avond burgers en buitenlui (als of buitenlui geen burgers zijn 🙄) anniewee hier een avondje beeldhouwen op het program maar eerst :koffie: en wachten tot mijn atelier op temperatuur is.
Ik doe gezellig met je mee:koffie:
Begin je aan zo'n beeldhouwsessie met bepaalde inspiratie of begin je en kijk je waar je op uit komt?🙃

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan