Nicolientje-W
Well-known member
Eensgelijk John met inmiddels mijn tweede sloot koffieMag ik je dan alvast een fijne avond toewensen
Eensgelijk John met inmiddels mijn tweede sloot koffieMag ik je dan alvast een fijne avond toewensen
Als we het forum er nog een keer uitgooien dan zit je de hele dag aan de koffieEensgelijk John met inmiddels mijn tweede sloot koffie
Dan leg ik een infuus aan 😆Als we het forum er nog een keer uitgooien dan zit je de hele dag aan de koffie
Ik las dat je moeder weer niet in orde is :-(Vandaag naast hobbyen en bezoekje mam weinig gedaan. Morgenvroeg om 10u naar de opticiën voor oogmeting.
en daarna lekker lunchen met zn 2.
Jan Theodoor is de echte naam hoor. Ben nog vernoemd naar beide opa sMogge Johannes. 🙂
En bedankt. 😆Mogge folks, ja dat deden ze in de middeleeuwen nog inderdaad (vernoemingen)
Moge Antje en je weet toch wel dat ik nog uit de Middeleeuwen stamMogge folks, ja dat deden ze in de middeleeuwen nog inderdaad (vernoemingen)
Ach het kan altijd erger, mijn pa ging mij opgeven bij de burgelijke stand maar was mijn tweede naam vergeten dus toen zei de ambtenaar dat hij zelf net een dochter had gekregen met de naam ivonne, dus dat is toen mijn tweede naam geworden 🤣En bedankt. 😆
Ja daarom ook dat ik dit ook tiepte😛Moge Antje en je weet toch wel dat ik nog uit de Middeleeuwen stam
Om Abert zn woorden te gebruiken, en bedanktJa daarom ook dat ik dit ook tiepte😛
Die schrijfwijze zie je niet vaak en veelal is het Yvonne.Ach het kan altijd erger, mijn pa ging mij opgeven bij de burgelijke stand maar was mijn tweede naam vergeten dus toen zei de ambtenaar dat hij zelf net een dochter had gekregen met de naam ivonne, dus dat is toen mijn tweede naam geworden 🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.