Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een waardeloos weer met de wind en regen zeg. We gaan maar weer schaatsen kijken dan.

Omdat ik eigenlijk wat deze topic betreft weinig te vertellen heb en ik, volgens mijn kinderen dan, bij de oudjes behoor die er gelukkig nog zijn blijf dit bericht bij en korte maar niettemin gemeende groet; hallo allemaal!

Middag, ff bij moeders geweest. Ze was niet erg helder van geest en praten. Zus heeft even wat urine langs HA gebracht en wat we al dachten klopte wel, een fikse blaasontsteking (alweer). Dus antibiotica vd apotheek en hopen dat het dan snel weer wat beter gaat met ons tere mensje.

Vervelend weer Albert en sterkte voor je moeder.

Avond
Vanmiddag een plantje gekocht, morgen bij daglicht een foto.

Vandaag naast hobbyen en bezoekje mam weinig gedaan. Morgenvroeg om 10u naar de opticiën voor oogmeting.
en daarna lekker lunchen met zn 2.

Vandaag naast hobbyen en bezoekje mam weinig gedaan. Morgenvroeg om 10u naar de opticiën voor oogmeting.
en daarna lekker lunchen met zn 2.
Ik las dat je moeder weer niet in orde is :-(
Heel veel beterschap voor haar.

Veel plezier morgen.

Avond allemaal en ik lees net het onderschrift van Antje en ik vraag me dan wel af of ze wel goed om zich heen heeft gekeken:pp

Versnelde cursus tekenen:
321891769_928718368322167_6426523276204197489_n.jpg

Goedemorgen deze stormachtige morgen. Ontbijtje alweer binnen gewerkt.
straks eens ff checken hoe het met mn ogen gesteld is bij de opticiën en of ik weer nieuw glas voor de ogen nodig heb.

Moge Albert en hier waait het brood van je bord.

En bedankt. 😆
Ach het kan altijd erger, mijn pa ging mij opgeven bij de burgelijke stand maar was mijn tweede naam vergeten dus toen zei de ambtenaar dat hij zelf net een dochter had gekregen met de naam ivonne, dus dat is toen mijn tweede naam geworden 🤣

Ach het kan altijd erger, mijn pa ging mij opgeven bij de burgelijke stand maar was mijn tweede naam vergeten dus toen zei de ambtenaar dat hij zelf net een dochter had gekregen met de naam ivonne, dus dat is toen mijn tweede naam geworden 🤣
Die schrijfwijze zie je niet vaak en veelal is het Yvonne.

Goedemorgen,

ik had jullie nog een foto van het "plantje" beloofd. Foto van gisteravond bij kunstlicht want nu staat de zon er maar half op en lukt een foto maken niet zo best alhoewel je dan goed zit hoe mooi frisgroen het blad is. Als de zon weg is zal ik het nog eens proberen.

Moet nog zijn definitieve plek krijgen maar komt wel ergens vrij te staan.
De plant zal zeker zo'n 1,75 hoog zijn en moet nog wat uitwaaieren. Staat op hydro cultuur, nooit eerder gehad.

1672308059326.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan