Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen

@Fozzy Die hoek isg er donker, heb daar niet zo gauw een plant voor. Heb daarnaast een tijd terug flink uitgedund onder het motto ‘lees is more’. Oogt rustiger. En om nou mijn toevlucht te zoeken tot Plasticum spp. dat weet ik nog niet hoor 😆

Maar eens rustig kijken wat ik daar hebben wil, zou graag iets van 1,75 hoog hebben of zo.. Maar zulke planten zijn prijzig en om dat nu in een (te) donkere hoek te zetten?

Dit vraagt om een rondje tuincentrum voor inspiratie.

Januari is vaak de maand met de slogan ‘boom eruit, plant erin’ dus misschien wel een leuke actie.
Je kunt in die donkere hoek natuurlijk ook wat extra planten verlichting aanbrengen. (en ik bedoel niet die illegale kweeklampen)
Voordeel mooie lichte hoek, en een mooie plant erbij.
Een stuk makkelijker dan een aquarium.

 
Klus geklaard. 4 stuks waarvan 1 in de keuken met snoerdimmer. Overige in kamer op stopcontacten die met 1 dimmer te regelen zijn.
Bekijk bijlage 353829
Ja het zijn de typische lampen van tegenwoordig. Maar geen porum als ze aan zijn. Staan recht in je gezicht te stralen.

Ik snap dat design tegenwoordig niet. Wie wil er nu recht in een lamp kijken?? Waarom niet een mooi melkglas raampje erin???


Excuses voor mijn botte mening. Is niet persoonlijk.
 
Middag miljonair Thea.
 
Ik neem je mee uit eten bij de Ikea als ik miljoenen win:deal::Dk
Daar hou ik je aan en om wat kosten te besparen gaan we dan na afloop hier thuis een bak koffie drinken want de Ikea zit om de hoek:DD
 
Is het al lang dat er hier geen gifjes meer mogen worden gebruikt ?
 
Is het al lang dat er hier geen gifjes meer mogen worden gebruikt ?
Nou wat is lang maar al wel een tijdje inmiddels hoor. Staat ook in de startpost vermeld maar goed ik begrijp dat je die niet leest als je hier wat post en het is opgenomen in het reglement.
 
Nou wat is lang maar al wel een tijdje inmiddels hoor. Staat ook in de startpost vermeld maar goed ik begrijp dat je die niet leest als je hier wat post en het is opgenomen in het reglement.
neen niet gelezen ook maar is zoals de regering veranderen nu en dan ook een boel regels en wetten .
 
Middag luitjes, ik heb heel recent (jaja kom maar op met jullie kritiek :LOL::iloveyou:) youtube -her- ontdekt, ik had zo mijn eigen kijk op youtube van domme filmpjes van mensen die de hele dag in bed liggen en daarmee letterlijk slapend rijk worden maar mijn stiefzoon wist mij te vertellen dat zulke dingen allang geschiedenis zijn en er tegenwoordig hele leerzame filmpjes opstaan, dus gezien ik met wordpress mijn website bouw, mij begeven op youtube voor wat tutorials en al heel wat van opgestoken waardoor ik mijn website enorm heb kunnen optimaliseren (en dat voor iemand die 0% kennis heeft van pc's):koffie:
 
Het was weloverwogen Nicole en natuurlijk is dat ook wel weer even wennen.
Absoluut, en ik vrees dat ik op de zaterdagmiddag even niet weet wat te doen, want onderhoud zit er na al die jaren op die dag wel ingebakken. En was het niet de zaterdag, dan de zondag.


Je kunt in die donkere hoek natuurlijk ook wat extra planten verlichting aanbrengen. (en ik bedoel niet die illegale kweeklampen)
Voordeel mooie lichte hoek, en een mooie plant erbij.
Een stuk makkelijker dan een aquarium.

Daar moet ik eens serieus naar kijken want ik wil wel graag sfeerverlichting en wil er ook niet in kunnen kijken, ver van koelwit. Ik heb al 1 (schuin tegenoverliggende hoek) waar koel wit licht schijnt, boven de vogels namelijk. En dat is erg ongezellig, dus het gaat relatief vroeg aan en weer uit.

Ik zou er graag een Areca of Howea hebben. Gevonden in 1,6 of 1,9 meter. In de verleiding. Zijn nog eens betaalbaar ook. Dus toch dadelijk eens serieus kijken naar die plantenverlichting, die hier iemand in de buurt ook verkoopt.
Snel een foto gemaakt voor een vriendin toen nog niks op de plaats stond, maar deze lamp staat er nu, wit is warmer dan het oogt op de foto.

unnamed.jpg


Ja het zijn de typische lampen van tegenwoordig. Maar geen porum als ze aan zijn. Staan recht in je gezicht te stralen.

Ik snap dat design tegenwoordig niet. Wie wil er nu recht in een lamp kijken?? Waarom niet een mooi melkglas raampje erin???


Excuses voor mijn botte mening. Is niet persoonlijk.
Mag toch je mening geven? Ik snap je opmerking volledig. Ik heb 1 zo'n lamp staan en die staat altijd gedimd, dusdanig dat je de vorm van het filament nog kunt zien dus echt niet fel. Heb ik nu meer licht nodig voor het een of ander, dan draai ik hem even vol 'open'.
 
Absoluut, en ik vrees dat ik op de zaterdagmiddag even niet weet wat te doen, want onderhoud zit er na al die jaren op die dag wel ingebakken. En was het niet de zaterdag, dan de zondag.
Je mag me gerust hier komen helpen met de ww op zaterdag hoor:DD

Avond allemaal.
 
Middag luitjes, ik heb heel recent (jaja kom maar op met jullie kritiek :LOL::iloveyou:) youtube -her- ontdekt, ik had zo mijn eigen kijk op youtube van domme filmpjes van mensen die de hele dag in bed liggen en daarmee letterlijk slapend rijk worden maar mijn stiefzoon wist mij te vertellen dat zulke dingen allang geschiedenis zijn en er tegenwoordig hele leerzame filmpjes opstaan, dus gezien ik met wordpress mijn website bouw, mij begeven op youtube voor wat tutorials en al heel wat van opgestoken waardoor ik mijn website enorm heb kunnen optimaliseren (en dat voor iemand die 0% kennis heeft van pc's):koffie:
Antje, het is nooit te laat om wakker te worden.

Ikzelf heb al jaren geen TV abo meer. Te veel commerciele zooi (ala sbs6)

Ik kijk eigenlijk alleen nog youtube. Volg een aantal kanalen met voor mij interesante inhoud.
Veel tech kanalen, maar ook over japan. En een vlog over het renoveren van een woning.

De video’s zijn vaak beter dan een tv reportage. En gelukkig geen regi (op commando lachen en product placement) Dus meer pure inhoud.
 
Mag toch je mening geven? Ik snap je opmerking volledig. Ik heb 1 zo'n lamp staan en die staat altijd gedimd, dusdanig dat je de vorm van het filament nog kunt zien dus echt niet fel. Heb ik nu meer licht nodig voor het een of ander, dan draai ik hem even vol 'open'.
avond, ff mn kwakertjes te eten gegeven. morgen nieuwe voorraad als t goed is. Kan ik weer verse kweek opzetten gelijk.

idd Nicole, hier zijn ze ook gedimd. En we kijken er niet im. Ze hangen in de hoeken achter de bank, en 1 achter de tv.
maar als je ze dimt zoals jij aamgeeft heb je dr geen last van.
 
Antje, het is nooit te laat om wakker te worden.

Ikzelf heb al jaren geen TV abo meer. Te veel commerciele zooi (ala sbs6)

Ik kijk eigenlijk alleen nog youtube. Volg een aantal kanalen met voor mij interesante inhoud.
Veel tech kanalen, maar ook over japan. En een vlog over het renoveren van een woning.

De video’s zijn vaak beter dan een tv reportage. En gelukkig geen regi (op commando lachen en product placement) Dus meer pure inhoud.
Ja er gaat voor mij een hele nieuwe wereld open op youtube, tv kijken doe ik overigens zowiezo vrij weinig vaak enkel de journaals van 18:00 en 18:15 uur en dan een aantal programma's op npo1 die commerciele zenders kunnen mij niet bekoren op 2 uitzonderingen na: all you need is love en postcodeloterij miljoenenjacht, verder kijk ik niet naar de commercielen
 
Ja er gaat voor mij een hele nieuwe wereld open op youtube, tv kijken doe ik overigens zowiezo vrij weinig vaak enkel de journaals van 18:00 en 18:15 uur en dan een aantal programma's op npo1 die commerciele zenders kunnen mij niet bekoren op 2 uitzonderingen na: all you need is love en postcodeloterij miljoenenjacht, verder kijk ik niet naar de commercielen
Je weet niet wat je mist als je niet kijkt naar Peter Gilles met Massa is Kassa en mijn favoriete programma met Johan Derksen.
 
Onze lampen kunnen elke kleur aannemen die je wilt en zijn allemaal middels Internet aan te sturen. Dus als we bij de kinderen, die allemaal in Zwolle wonen, zijn kunnen we toch het licht aandoen.
 
Men vind hem vreselijk of geweldig. Ik geloof dat daar bij veel mensen maar weinig tussenin zit.
Drie keer raden tot welk kamp ik behoor :DD
Je vindt hem Top! Ik kijk er af en toe wel eens naar. Maar het is alleen wat als Gijp dr bij zit om te relativeren. En het hangt vd tafelgast af wie er zit.
 
Je vindt hem Top! Ik kijk er af en toe wel eens naar. Maar het is alleen wat als Gijp dr bij zit om te relativeren. En het hangt vd tafelgast af wie er zit.
De tafelgast is zeker van invloed maar ik vindt van der Gijp en Derksen altijd geweldig om te zien. Die Angela mogen ze als tafelgast van mij wel achterwege laten.
 
Ja als ik haar zie ben ik in staat om het midden van het scherm af te plakken:DD
 
Bij mijn kamp...:):):)

Je vindt hem Top! Ik kijk er af en toe wel eens naar. Maar het is alleen wat als Gijp dr bij zit om te relativeren. En het hangt vd tafelgast af wie er zit.
Ik vind hem vreselijk, En zap al weg als ik alleen al zijn stem hoor. Dat geldt ook voor items met hem op de radio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan