Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had 1x dat ik met een masker bezig was (tijdens bewerken zie je de kleuren niet van de steen) en dat er geheel toevallig een rode vlek in de steen zat waar het oog zat:
Bekijk bijlage 353971

At the moment ben ik met een sacraal beeldje bezig dus weinig verassends

Nou, 1 van de 2 was goed dronken! Welke laat ik in het midden.
 
Goedemorgen

Dat is hier wel anders,
als mijn hond ook maar 1 knalletje hoort staat hij meteen bij me,
hijgen,rillen,kwijlen,hij is er enorm bang van,
vind ik zo zielig...
Ik kan je er alles over vertellen. Bijna anderhalf jaar geleden een hond laten inslapen die ik zelfs in september niet meer kon uitlaten, die liet van ellende de urine lopen en durfde niet meer naar buiten. Piepend en hijgend tegen mijn been geplakt en na een plas rechtsomkeert naar huis maakte.

Hier het hele jaar door illegaal geknal en ik hoor nu veel soortgelijke verhalen.

De freule is niet bang maar neemt niet weg dat ik haar zoveel mogelijk van de straat houd om te voorkomen dat ze negatieve ervaringen op doet en ze voor de rest van haar leven er flink problemen mee heeft. Niet bang maar ze vindt het verre van prettig als er meerdere knallen achter elkaar vallen. 1 Losse knal gaat goed.

Sterkte voor jou en je woef. Op deze manier is een jaarwisseling gewoon niet leuk.
 
mogge, t is waterkoud hier merkten we zojuist tijdens de wandeling om oliebollen te halen bij de kraam van het Roemenië-comité welke hier in het dorp altijd div. Acties hebben en rond oudjaar altijd oliebollen bakken. 12 voor €10,- Dus nu gelijk ff wat opwarmen in de oven.
 
Dat is niet duur want bij de kraam hier kosten ze 1.20 en dat was andere jaren rond de 85 cent.
 
mogge, al bijna weer middag. 🙂
moeders weer koortsvrij gelukkig vanmorgen. Karin heeft vanmorgen maar ff getest want vd week waren we bij moeder en toen was K wel ff dicht bij moeders in de buurt. En klaagde gister en vanmorgen over keelpijn etc. gelukkig negatief (for what it’s worth).
 
Laatst bewerkt:
Middag John,
lijstje met nieuwe voornemens van het nieuwe jaar al klaar?:DD
 
Middag zo eerste oliebollen beproeft deze uit de supermarkt waren te doen :juggle:.
Toch zijn die oven bollen niet te vergelijken met de kraam oliebollen dus morgen maar in de rij aansluiten 😱😉
nu even uitbuiken en dan maar weer als begeleider van de buurvrouw naar het ziekenhuis.
haar man is eergister met gillende sirene naar het ziekenhuis gebracht geen leuke jaar wisseling voor haar en man lief.
 
Middag John,
lijstje met nieuwe voornemens van het nieuwe jaar al klaar?:DD
Ja bovenaan staat het pesten van Jan Willem als hij niet dagelijks om 5 uur in de app aanwezig is:pp

Middag binnenkomers en ik heb alles voor de komende dagen in huis. Maar oliebollen gekocht bij de kraam maar ja 1,20 is erg duur voor zo n bol deeg hoor. Vorig jaar waren ze nog rond de 80 cent.
 
Breek ik mijn hoofd, oh bij wijze van spreken natuurlijk, waaruit vandaag mijn groet moet bestaan. Het piept en kraakt daarboven. Levenslange smering daar maar bij het ouder worden...afijn, niet teveel over uitweiden. Gewoon maar houden bij: Goedendag allemaal!
 
Ja bovenaan staat het pesten van Jan Willem als hij niet dagelijks om 5 uur in de app aanwezig is:pp

Middag binnenkomers en ik heb alles voor de komende dagen in huis. Maar oliebollen gekocht bij de kraam maar ja 1,20 is erg duur voor zo n bol deeg hoor. Vorig jaar waren ze nog rond de 80 cent.
Bovenaan je lijstje nog wel, ik voel de liefde stromen:DD
 
@Nicolientje-W

316659243_512706954207870_3843698427485128909_n.jpg

Dit is Vulcastrat, "geleende" foto van de kweker.
 
Middag, het ruikt hier heerlijk in huis naar de hachee die al bijna 4 uur staat te pruttelen.
 
Ik dacht al, wat ruikt het hier...
Had al onder mn schoenen gekeken, was het dus de hutspot🤭
Eet smakelijk alvast allemaal:DD
Waarom keek je dan onder je schoen want ik denk eerder dat het je onderbroek is want die wissel je om de 4-5 weken was het toch🤣🤣

Nou naast die hutspot had ik ook friet in de oven en heb daar wat van genomen want anders lust ik straks geen oliebollen meer. Volgens de kraam zijn die erg gezond dus dan sla ik de hutspot maar over.
 
Waarom keek je dan onder je schoen want ik denk eerder dat het je onderbroek is want die wissel je om de 4-5 weken was het toch🤣🤣

Nou naast die hutspot had ik ook friet in de oven en heb daar wat van genomen want anders lust ik straks geen oliebollen meer. Volgens de kraam zijn die erg gezond dus dan sla ik de hutspot maar over.
Ik heb net met kerst een schone aangetrokken.
Dalijk met pasen mag im weer een nieuwe aandoen😆

Jij mag al mijn oliebollen hebben dit jaar, aardig he?
Ben zelf meer van de appelflappen:DD
 
Ik heb net met kerst een schone aangetrokken.
Dalijk met pasen mag im weer een nieuwe aandoen😆

Jij mag al mijn oliebollen hebben dit jaar, aardig he?
Ben zelf meer van de appelflappen:DD
Je bent te goed voor deze wereld en ik heb bij AH appelbeignets meegenomen.
Ik ga zo eens even in de zak met bollen een paar mooie eruit zoeken dus ik wens iedereen alvast een fijne avond en eet smakelijk.
 
Avond. Dat was de laatste werkdag van het jaar.
 
Goedemorgen en we zijn weer in de lucht.
 
Mogguh, ik dacht al… is mn computer traag of…. Maar t is duidelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan