Nicolientje-W
Well-known member
Ja kon mijn geluk niet op 😆Was jij ff blij dat je zo n knappe kerel zag voorbij komen🤣🤣
Ja kon mijn geluk niet op 😆Was jij ff blij dat je zo n knappe kerel zag voorbij komen🤣🤣
Ik had 1x dat ik met een masker bezig was (tijdens bewerken zie je de kleuren niet van de steen) en dat er geheel toevallig een rode vlek in de steen zat waar het oog zat:
Bekijk bijlage 353971
At the moment ben ik met een sacraal beeldje bezig dus weinig verassends
Ik kan je er alles over vertellen. Bijna anderhalf jaar geleden een hond laten inslapen die ik zelfs in september niet meer kon uitlaten, die liet van ellende de urine lopen en durfde niet meer naar buiten. Piepend en hijgend tegen mijn been geplakt en na een plas rechtsomkeert naar huis maakte.Dat is hier wel anders,
als mijn hond ook maar 1 knalletje hoort staat hij meteen bij me,
hijgen,rillen,kwijlen,hij is er enorm bang van,
vind ik zo zielig...
Ja bovenaan staat het pesten van Jan Willem als hij niet dagelijks om 5 uur in de app aanwezig isMiddag John,
lijstje met nieuwe voornemens van het nieuwe jaar al klaar?
Bovenaan je lijstje nog wel, ik voel de liefde stromenJa bovenaan staat het pesten van Jan Willem als hij niet dagelijks om 5 uur in de app aanwezig is
Middag binnenkomers en ik heb alles voor de komende dagen in huis. Maar oliebollen gekocht bij de kraam maar ja 1,20 is erg duur voor zo n bol deeg hoor. Vorig jaar waren ze nog rond de 80 cent.
Je moet eerder denken aan een gewaarschuwd mens telt voor 2🤣🤣Bovenaan je lijstje nog wel, ik voel de liefde stromen
Ik dacht al, wat ruikt het hier...Hier staat een pan hutspot te stinken
Waarom keek je dan onder je schoen want ik denk eerder dat het je onderbroek is want die wissel je om de 4-5 weken was het toch🤣🤣Ik dacht al, wat ruikt het hier...
Had al onder mn schoenen gekeken, was het dus de hutspot🤭
Eet smakelijk alvast allemaal
Ik heb net met kerst een schone aangetrokken.Waarom keek je dan onder je schoen want ik denk eerder dat het je onderbroek is want die wissel je om de 4-5 weken was het toch🤣🤣
Nou naast die hutspot had ik ook friet in de oven en heb daar wat van genomen want anders lust ik straks geen oliebollen meer. Volgens de kraam zijn die erg gezond dus dan sla ik de hutspot maar over.
Je bent te goed voor deze wereld en ik heb bij AH appelbeignets meegenomen.Ik heb net met kerst een schone aangetrokken.
Dalijk met pasen mag im weer een nieuwe aandoen😆
Jij mag al mijn oliebollen hebben dit jaar, aardig he?
Ben zelf meer van de appelflappen
Jij eet zeker Chinees? Of kroketten. 😉Hier staat een pan hutspot te stinken
Nee ik heb een beetje hutspot gehad hoor maar ga zo eens van de oliebollen proeven.Jij eet zeker Chinees? Of kroketten. 😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.