Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond.

Het is warm en droog buiten.

Af en toe wat mooie sterren in de lucht.
 
Avond Marcel en hier harde wind met regen.
 
T is hier bijna 15 graden en het knalt weer lekker nu het droog is.
 
Goedenavond

Hier zijn ze flink bezig, heb toch een uurtje of 2 kunnen slapen. Ben de jongste natuurlijk niet meer hahaha. Wat ik minder vind is die klappers van het illegale vuurwerk, daar veer ik zelf nog af en toe van overeind. Zei toch al dat ik niet meer de jongste ben ;)

*Auwe semelaar...* met dank aan de familie Knots.
 
ff google vriendin geraadpleegd, was begin 80er jaren. Was ik net vd MEAO en in militaire dienst. Daarbuiten altijd op de boerderij vd buurman in vrije tijd en avonden. Weinig tevee geheugen. Toen had je dat nog dat je buiten was. Nu is t allemaal schermpie kijken
 
Ja klopt hoor, alhoewel ik denk ik toch best veel van die kinderseries gezien heb, deels dan.
Familie knots was toch favoriet, naast die gekke Theo en Thea. Vooral dat "auwe semelaar" heeft indruk gemaakt want ik roep het zelf nog steeds af en toe :DD
 
Nog 3uurtjes te gaan. Dus zo maar eens wat lekkers op tefel zetten om beetje te smikkelen.
mocht ik niet weer hier zijn vanavond. Tot volgend jaar en alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar.
Vooral gezondheid en liefde van degene die dichtst bij je staan.
 
Een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daaar
1672517925214236797218.jpg
tante til.
Hetty heytink woonde bij ons om de hoek bij de lineausparkweg in de watergraafsmeer.
Ik heb mijn dochter dit 7 jaar geleden nog mee laten kijken, beschouw het als educatief karaktervormend.
 
Allemaal een goede jaarwisseling toegewenst.
 
Avond Nicole en een goed uiteinde toegewenst .
 
De beste wensen!
Ik wens jullie een gezond, gelukkig en liefdevol 2023 toe:)
Opdat het een aquatisch succesvol jaar mag worden:DD
 
Goedemorgen en allemaal de beste wensen.
 
Beetje rustig geweest daar? Hier viel het reuze mee en stukken minder dan andere jaren maar goed dan heb ik het over de directe omgeving.
 
Beetje rustig geweest daar? Hier viel het reuze mee en stukken minder dan andere jaren maar goed dan heb ik het over de directe omgeving.
T was mooi knallen hierzo. Zijn om half 2 op bed gegaan. ook omdat Karin al paar dagen niet lekker is. Maar is nu dus echt ziek. Griep, want de tests zijn allemaal negatief. Lekker begin van 2023.
 
Vervelend en wens haar sterkte toe.
 
beste wensen voor allemaal.

Kregen om 00.01 vannacht 2 nl allert dat we alle ventilatieroosters ed dicht moesten doen. Ook binnen blijven ivm met de rook. Flinke brand dat opgeschakeld werd naar 3.
dat was voor ons geen probleem. Maar als ik zie hoeveel er bij ons in de buurt de lucht in ging denk ik dat er weinig zich daar iets van aangetrokken hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan