Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Moge Antje en ja het AF was uit de lucht. En nee ik had niet aan de knoppen gezeten hoor:DD
 
Moge Albert en ik zat al vanaf 5 uur te wachten.
 
1926459A-DAB0-4740-9DB6-A53B6A902834.jpeg
 
Forum is hier nog niet weer op volle snelheid volgens mij..
 
Morge, hier gaan we helaas ziek het nieuwe jaar in.
 
Beterschap. Misschien ff een oliebol of appelflap eten…;)
Dat was de planning idd om vanmiddag naar m'n schoonouders te gaan. M'n schoonmoeder bakt altijd oliebollen en appelflappen. Nu toch maar thuis blijven.
 
Nou het is weer droog hier en zover ik las gaat het met de neerslag nogal meevallen.
 
Goedemorgen! Eindelijk weer even tijd voor het AF. Visjes vanmorgen lekker WW gegeven, straks nog even een wandelingetje maken, de zalm voor vanavond ophalen en dan het nieuwe jaar afwachten… Alle zieken beterschap en verder wens ik iedereen een prettige jaarwisseling!
 
Nee zo gek ben ik nog niet niet Albert en dat kan best pas 7 uur worden hoor.

Ik heb net een broodje bockworst op en ga nu overdenken in welke volgorde ik ga beginnen met de oliebollen, appelbeignets, asperge met ham, toastjes, salade, gehaktballetjes in satesaus, huzarensalade, kaaswafeltjes en kaasworst. O ja en nog een bak nasi met kipsate.
Ik vermoed dat ik rond 4 uur begin met de nasi en daarna de rest maar erin probeer te krijgen en dan ben ik vast klaar voor het vuurwerk om 12 uur.
 
Nee zo gek ben ik nog niet niet Albert en dat kan best pas 7 uur worden hoor.

Ik heb net een broodje bockworst op en ga nu overdenken in welke volgorde ik ga beginnen met de oliebollen, appelbeignets, asperge met ham, toastjes, salade, gehaktballetjes in satesaus, huzarensalade, kaaswafeltjes en kaasworst. O ja en nog een bak nasi met kipsate.
Ik vermoed dat ik rond 4 uur begin met de nasi en daarna de rest maar erin probeer te krijgen en dan ben ik vast klaar voor het vuurwerk om 12 uur.
In plaats van eet smakelijk kan ik je volgens mij beter sterkte wensen:Dk
 
Nee zo gek ben ik nog niet niet Albert en dat kan best pas 7 uur worden hoor.

Ik heb net een broodje bockworst op en ga nu overdenken in welke volgorde ik ga beginnen met de oliebollen, appelbeignets, asperge met ham, toastjes, salade, gehaktballetjes in satesaus, huzarensalade, kaaswafeltjes en kaasworst. O ja en nog een bak nasi met kipsate.
Ik vermoed dat ik rond 4 uur begin met de nasi en daarna de rest maar erin probeer te krijgen en dan ben ik vast klaar voor het vuurwerk om 12 uur.
Ben jij net als ik, maximaal bunkeren voordat je op 1 januari begint met lijnen?:ROFLMAO:
 
Ben jij net als ik, maximaal bunkeren voordat je op 1 januari begint met lijnen?:ROFLMAO:
Nou als ik ga lijnen dan kan ik straks in een spookhuis gaan werken als een lijk wat uit de kast komt. Nee met een goede 70 kilo hoef ik daar niet op te letten JW.
Maar je weet het he, je bent welkom voor een oliebol;)
 
Nou als ik ga lijnen dan kan ik straks in een spookhuis gaan werken als een lijk wat uit de kast komt. Nee met een goede 70 kilo hoef ik daar niet op te letten JW.
Maar je weet het he, je bent welkom voor een oliebol;)
Tegen de tijd dat ik bij jou ben is ie koud en uitgehard.
Maar als jij mooi op gewicht bent dan kun je wel wat van mijn overgewicht overnemen, of heet het daarom geen over(neem)gewicht?:unsure:
Na aftrek van de inkomstenbelasting en de vettaks ben ik dan ook weer mooi op gewicht:DD
 
Jij bent weer veel te goed voor deze wereld dat je alles met me wil delen JW:DD
 
Middag.

Hier staat het deeg al klaar, dus zo oliebollen bakken.
De eieren zijn ook gekookt, voor gevulde eitjes.
 
Ik las in de krant dat het vandaag de laatste dag is, van dit afgelopen jaar wel te verstaan. Een laatste kans dus ook om in 2022 jullie te vervelen met mijn groet. Hallo allemaal!
Hoewel ik iedereen een fijne avond gun hoop ik dat we er allemaal aan denken dat er vlak bij je iemand is die er anders over denkt. Nou ja, goede voornemens hé...
 
Vanavond in korte broek vuurwerk kijken… als het tenminste niet te hard regent. Dr is al genoeg gevallen volgens mij.
6DC40692-00CA-4204-AF68-B922D8B2101C.png
 
Tja Albert ik lees net dat het hier tussen 11 en 12 even droog kan zijn maar verder regen dus dat voorspelt weinig goeds.
 
Middag
Net een paar echte oliebollen soldaat gemaakt.
Nu uitbuiken met een kop thee ;):DD
 
Middag Jaap. Zo n soldaat zal wel zwaar op je maag liggen:DD
 
Avond, ega dr uit voor de laatste dienst van t jaar tot een uur of half 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan