Moge Albert.
Nee die is niet geliefd bij het publiek maar ja dat overdreven gedoe van van Gerven vindt ik ook niks maar ja het is niet anders. Hier regent het ook al vanaf half 6 gestaag door.Voor de verandering plenst het weer hierzo.
zag vanmorgen een foto op Twitter voorbij komen van het Darts. Gekke Gerwin Price, die opblaaskikker, met een koptelefoon op het podium. Schijnt dat het publiek hem niet zo mag.. mafkees
Mobiel heb ik geen last wel valt me op: ik begon te typen voor de qoute laade wat voor verwarring zorgt (10 minuten geleden)Het werkt weer maar via de telefoon zijn er nog wel problemen als ik het zo beluister.
Dat is treurig nieuws, ik herinner me een aquarium gezien te hebben met houtsnijwerk erin, meen ik?Avond heren.
Ik kreeg net te horen dat lid BigSmoke gister is overleden. Hiervoor gaan we nog een herdenkingstopic topic openen een dezer dagen. Het is toch sneller gegaan dan ik had verwacht.
Ja dat klopt Ben en dat was de bak van Wim.Dat is treurig nieuws, ik herinner me een aquarium gezien te hebben met houtsnijwerk erin, meen ik?
Dat hielp, handige tipEven proberen om geschiedenis en cookies.cache te legen en dan opnieuw opstarten. Ik kan er nu ook weer in met de laptop.
Erg aardig ga ik meteen ff doenDan mag je nu weer een kop koffie nemen Antje😉
Hoe weet jij dat nou?Werd ook wel tijd JW want je bed is al aan het doorzakken
Ik had je toch al wel verteld over mn glazen bolHoe weet jij dat nou?
Ik slaap bij mn ouders al 22 jaar in hetzelfde bed (verlengd kinderbed).
Die was op een gegeven moment wat zwakjes geworden, zodat er nu 3 spaanplaat planken op het spiraal liggen🤣
Owjee, dan adviseer ik je niet te vaak te kijken en eerst te wachten totdat het eten goed gezakt isIk had je toch al wel verteld over mn glazen bol
Computers kunnen "vervuilen" in de loop van de tijd. Maar niet wanneer je CCleaner (Free version) in je computer zet. Te gebruiken voor je afsluit. Met die dus gratis versie hou je je computer in optimale conditie.Even proberen om geschiedenis en cookies.cache te legen en dan opnieuw opstarten. Ik kan er nu ook weer in met de laptop.
Ja, en ik hoef dat gezemel hier niet te lezen…..🙂😛😛Ja je kan er weer tegenaan Albert.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.