Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogge John. en was Appie blij je weer te zien?
 
Ja natuurlijk waren ze blij want de kassa rinkelt dan weer:DD
 
Voor de verandering plenst het weer hierzo.

zag vanmorgen een foto op Twitter voorbij komen van het Darts. Gekke Gerwin Price, die opblaaskikker, met een koptelefoon op het podium. Schijnt dat het publiek hem niet zo mag.. mafkees
 
Voor de verandering plenst het weer hierzo.

zag vanmorgen een foto op Twitter voorbij komen van het Darts. Gekke Gerwin Price, die opblaaskikker, met een koptelefoon op het podium. Schijnt dat het publiek hem niet zo mag.. mafkees
Nee die is niet geliefd bij het publiek maar ja dat overdreven gedoe van van Gerven vindt ik ook niks maar ja het is niet anders. Hier regent het ook al vanaf half 6 gestaag door.

Moge Corne.
 
Het werkt weer maar via de telefoon zijn er nog wel problemen als ik het zo beluister.
 
Op de pc doet AF het gelukkig, maar hier op de mobiel idd nog niet:confused:
 
Het werkt weer maar via de telefoon zijn er nog wel problemen als ik het zo beluister.
Mobiel heb ik geen last wel valt me op: ik begon te typen voor de qoute laade wat voor verwarring zorgt (10 minuten geleden)
Gisteren duurde het 5 seconde voor de server mn like registreerde (bleef laden met zn laadbalkje van het forum zelf)
Eergisteren kreeg ik een paar keer melding dat de server niet wilde laden en 5 seconden later liep hij wel door en ook gewoon soepel. Het is net als of hij stottert. Ene keer soepel andere keer moet hij nadenken alsof half nederland aan het aquaformeren is 😄
 
Ja tot vanmorgen waren er weer wat vertragingen Don en dat klopt hoor. Dat moet zijn opgelost maar nu kunnen sommigen niet via de telefoon erin.
 
Avond heren.

Ik kreeg net te horen dat lid BigSmoke gister is overleden. Hiervoor gaan we nog een herdenkingstopic topic openen een dezer dagen. Het is toch sneller gegaan dan ik had verwacht.
Dat is treurig nieuws, ik herinner me een aquarium gezien te hebben met houtsnijwerk erin, meen ik?
 
Dat is treurig nieuws, ik herinner me een aquarium gezien te hebben met houtsnijwerk erin, meen ik?
Ja dat klopt Ben en dat was de bak van Wim.

Middag overigens.
 
HIer is het juist andersom, op de pc is het forum onbereikbaar, dus nu prikkelen tussen alle reclamedrukwerk door :LOL:
 
Even proberen om geschiedenis en cookies.cache te legen en dan opnieuw opstarten. Ik kan er nu ook weer in met de laptop.
 
Middag allemaal:)
Een blik op de kalender zegt mij dat mijn vakantie bijna om is:rolleyes:
Wat gaat de tijd toch snel he?
 
Werd ook wel tijd JW want je bed is al aan het doorzakken:pp
 
Werd ook wel tijd JW want je bed is al aan het doorzakken:pp
Hoe weet jij dat nou?
Ik slaap bij mn ouders al 22 jaar in hetzelfde bed (verlengd kinderbed).
Die was op een gegeven moment wat zwakjes geworden, zodat er nu 3 spaanplaat planken op het spiraal liggen:ROFLMAO:
 
Hoe weet jij dat nou?
Ik slaap bij mn ouders al 22 jaar in hetzelfde bed (verlengd kinderbed).
Die was op een gegeven moment wat zwakjes geworden, zodat er nu 3 spaanplaat planken op het spiraal liggen:ROFLMAO:
Ik had je toch al wel verteld over mn glazen bol:deal:
 
@Nicolientje-W

Even proberen om geschiedenis en cookies.cache te legen en dan opnieuw opstarten. Ik kan er nu ook weer in met de laptop.
Computers kunnen "vervuilen" in de loop van de tijd. Maar niet wanneer je CCleaner (Free version) in je computer zet. Te gebruiken voor je afsluit. Met die dus gratis versie hou je je computer in optimale conditie.

 
Avond folks hier liep de planning anders dan verwacht dus maar een how to pagina gemaakt op mijn beeldhouwwebsite, nu eerst maar :koffie:
 
Avond, heel stuk gemist vandaag tot zojuist, nieuw ingelogd.
 
T is weer voorbij met de pret. Broodtrommel alweer gevuld voor morgen.
 
Ja je kan er weer tegenaan Albert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan