Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond allemaal!
Misschien moet ik dat woord eens voordragen bij NPO1 De Taalstaat. Lijkt mij een geschikt vergeetwoord.

Vergeetwoord​

Het vergeetwoord: een woord dat we moeten blijven koesteren. Welk woord dat niet in de vergetelheid mag geraken wil jij adopteren? Stuur het woord in via https://www.nporadio1.nl/vergeetwoord.

Toch maar niet 😜
 
T is niet te hopen dat 2023 het hele jaar gaat zoals t nu is begonnen. 2 zieken in huis hier. Beide hoesten enzo. testen blijven negatief. Schoonzus met COPD die een ernstige longaanval krijgt. (Had dr nog nooit van gehoord). En vanmorgen gehoord dat een tante van ons gisteravond is overleden. Progressieve Parkinson icm Dementie
 
T is niet te hopen dat 2023 het hele jaar gaat zoals t nu is begonnen. 2 zieken in huis hier. Beide hoesten enzo. testen blijven negatief. Schoonzus met COPD die een ernstige longaanval krijgt. (Had dr nog nooit van gehoord). En vanmorgen gehoord dat een tante van ons gisteravond is overleden. Progressieve Parkinson icm Dementie
Wat een slecht begin van het jaar zeg. Veel sterkte en beterschap voor de zieken.
 
Fozzy
Hier ook in huis ( mijn vrouw) met COPD en in het verleden ook regelmatig een longaanval gehad, en soms nog steeds, niet prettig om mee te maken als je daar als omstander weinig mee kunt.
De longverpleegkundige heeft in het verleden een prednison kuur voorgeschreven voor als het echt te moeilijk wordt. Maar ja dit medicijn is ook weer helpend voor korte duur.
 
Beterschap daar voor de zieken Albert.
 
Goedemorgen.

Alvast een fijne dag gewenst voor iedereen (y)
 
Goedemorgen allemaal:)
Aan allen die vandaag moeten werken succes gewenst:thumbs:
Allen die vandaag niet moeten werken, ook succes gewenst:DD
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ⛅ 4*C 100% LV
:br:fris vanmorgen :br:
 
Mogge folks, sterkte met alle zieken Albert.

Hier word het vandaag een latertje moet op een ander depot werken waar ze mij wegwijs gaan maken maar eerst :koffie:
 
Mogge folks, sterkte met alle zieken Albert.

Hier word het vandaag een latertje moet op een ander depot werken waar ze mij wegwijs gaan maken maar eerst :koffie:
Betekent dat dat je ook andere straten gaat lopen?
 
Middag. Eerste helft vd eerste werkdag zit er alweer op. Nog even tot half 3 en dan rap op huus an
 
Middag Albert en het is hier koud en mistig met 4 graden.
 
Avond Albert. Je auto helemaal klaar zag ik, dus op zoek naar een nieuw project?
 
Hee, ik mis een berichtje……..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan