Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag luitjes, helaas kan ik je er niet aan helpen Ben.

Hier inmiddels alles bezorgd dus nu eerst :koffie: oja reminder voor John: eind van de avond wil ik een gedetailleerd rapport over hoeveel koffie ik op heb en hoelaat
 
Hallo jonge en minder jonge luiden.

Vandaag ben ik aan het knutselen geweest aan een cassette recorderdeck. Ik hou van oudere muziek apparaten zoals minidisc min platen spelers, walkman's en dus ook een cassettedeck. Er gaf iets een schreeuwend geluid. Dat bleek een 12 volts motortje te zijn. Dit dingetje heb ik ook losgepeuterd. En voorzien van wat smering maar dat heeft nog niet geholpen. Nou zijn dat dingen van zo'n 30, 35 jaar oud dus slijtage aan zo'n borstelmotortje zal er ook niet vreemd aan zijn. 'k Heb het ding voorlopig maar terug in elkaar gezet maar ik zou eigenlijk een 12 volts Denon capstan servo motortje moeten hebben... Nu niet gelijk allemaal roepen dat jullie zo'n motortje hebben of een ander oud Denon recorder deck en staan te springen om het naar mij te zenden, nee, één is al voldoende...
Heel erg leuk Ben.

Ik denk dat je deze ook wel leuk vind.


Ik volg deze al een hele tijd. Erg vermakelijk.
 
Volgens de traditie van JP.

Alvast een goedenavond!

Hier hebben ze vandaag een airfryer gekocht. Dus dat zal de komende tijd wel veel experimenteren worden.
Ben benieuwd of het wat is.
 
avond
It's 2023 and nothing makes sense anymore...

pI1h4up.jpg
 
Goedemorgen.

Vandaag lekker uit kunnen slapen.
Luchtbehandeling in onderhoud, dus heeft geen zin om eerder naar het werk te gaan.
 
Moge JW en toch maar je bed uitgekomen?
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ☁️ 8*C 98%LV
Thea Gefeliciteerd met het lange samen zijn op naar de volgende 20 jaar
 
Moge binnenkomers en nog van harte Thea.
 
Moge Nicole.

Nu ik toch weer wakker ben zeg ik maar op de JP manier alvast allemaal een goedemiddag.
 
Middag. Bijna weer naar huis. Nog 2 uurtjes naar een machine staren die het werk doet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan