Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit in geen enkele App groep Mbt forum/aquaria.. wel jammer dat de kennis dan daar wel gedeeld wordt en niet ‘hier’ zeg maar..

nog meer groepjesvorming.
 
Ja de chat heb ik uitgeschakelt vond het alleen maar iriteren en wa gebruik ik enkel voor mijn werk en prive
Chat gebruik ik ook niet, probeer het wel eens maar ben er gauw weer weg. WA ook alleen maar privé. ook geen buurtapp oid.
 
Ja groepjesvorming en dus mensen uitsluiten, steeds meer een cancelcultuur, vooral omdat mensen eigenlijk alleen naar d emond gepraat willen worden en helemaal niet op kritiek zitten te wachten
 
Chat gebruik ik ook niet, probeer het wel eens maar ben er gauw weer weg. WA ook alleen maar privé. ook geen buurtapp oid.
Hier app van familie, 2 kanten, broer en zussen nog keer apart ivm moeders. Werk en buurtapp ook.
vandaag buurtapp actief ivm nieuwjaarsborrel icm frietkar. Datumprikken
 
Chat gebruik ik ook niet, probeer het wel eens maar ben er gauw weer weg. WA ook alleen maar privé. ook geen buurtapp oid.
Nee buurtapp heb ik ook niet, vind wa al ingewikkeld genoeg voor mijn werk (loop op 3 depots en ieder depot heeft zijn eigen groep en dan heeft mijn direct leidinggevende zijn eigen wa (om het makkelijk te maken)😆
 
Hier app van familie, 2 kanten, broer en zussen nog keer apart ivm moeders. Werk en buurtapp ook.
vandaag buurtapp actief ivm nieuwjaarsborrel icm frietkar. Datumprikken
Zo te horen heb je er een dagtaak aan 😉
Buurtapp lid van geweest maar teveel blah blah.
Ik houd het graag zakelijk in zo'n app.
 
Zo te horen heb je er een dagtaak aan 😉
Buurtapp lid van geweest maar teveel blah blah.
Ik houd het graag zakelijk in zo'n app.
Niet echt druk hoor. Soms 1 appje per dag of zo. En de buurtapp zeer beperkt.
 
Niet echt druk hoor. Soms 1 appje per dag of zo. En de buurtapp zeer beperkt.
Hier vlogen de berichten je om de oren met de buurtapp.

Ik houd het vanaaf voor gezien.
Truste voor straks, maar Antje, eerst nog een kopje koffie hè?
 
Truste alvast Nic, lekker sliepe. Haie.
 
Nog ff uurtje kassie kijken en dan douche en matras.
zwaai.
 
Ik pakte het anders op, maar weet je wat nu ook speelt? Het tijdstip. Nog maar weinig mensen in het GMT. En mijn ervaring is dat als je s' avonds iets post daar de dag erna geen reacties meer op komen, of amper.
Maar het GMT is ook niet meer wat het geweest is. Chat en WA worden denk ik veel meer gebruikt.
GOED punt, die chat.
Waardeloos. Je kunt er nooit meer op inhaken.
GMT kun je morgen nog op je gemak teruglezen.
En GMT onthoud ook waar je was gebleven.

Ach, we zullen wel als oud bestempeld worden.
 
Mogguh. It’s friday. Bijna 12u en dan weekend.
De dag is al geslaagd na een mailtje van rvo mbt de toegekende subsidie warmtepomp!
 
Mogguh. It’s friday. Bijna 12u en dan weekend.
De dag is al geslaagd na een mailtje van rvo mbt de toegekende subsidie warmtepomp!
Ja Albert, dat zijn de leuke dingen.

En ze kunnen veel beloven, maar pas als het op de rekening staat is het geloven.
 
Goedemorgen.

Vandaag auto naar de garage voor apk en grote beurt.
Vorige keer werd afgezegd door ziekte.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ☀️ 8*C 88%LV
 
Moge Jaap en hier is de zon er ook al bij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan