Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag folks hier alles weer bezorgd en er was een bewoner enorm trots op zijn nieuwe brievenbus die hij speciaal had aangeschaft voor de vaste bezorger en die brievenbus had een Noors designprijs gewonnen van d enoorse posterijen, de man was er beretrots op :DDnu eerst maar opwarmen met :koffie:
 
Middag :koffie:en uitrusten van onderhoud van de twee meter stel vies puiken zijn het..😱😉
 
Tel er nog maar 1 bij op dan ga er nu nog eentje maken :koffie::DD
Staat genoteerd inmiddels.

@flipper34 we klagen weleens over de zorgkosten in ons land maar ik heb nog een leuke. Ons konijn is 8 en we knippen liever niet zelf dr nagels dus voor daarnet had ik een afspraak met de DA gemaakt. Ik stap binnen en hij weegt haar en werpt 2 sec een blik op dr tanden en knipt dr nagels van 3 poten (ze mist 1 poot).
Al met al max 5 min werk. Ik ging afrekenen en toen konden ze mij bijna reanimeren want die 5 min die moesten 28,50 kosten.
Mn mond viel open en ik heb buiten nog even staan te kijken waar de Tesla van deze rasoplichter stond.
 
Ha! Net een rondje met de hond. Word ik aangesproken met de vraag waar de bibliotheek ligt. De man liep in de tegenovergestelde richting. Dus ik wijs de andere kant op om hem het gebouw aan te wijzen, zegt hij: "ik had de telefoon op zijn kop". :DD
Hij moest er gelukkig zelf ook mee lachen.
 
Staat genoteerd inmiddels.

@flipper34 we klagen weleens over de zorgkosten in ons land maar ik heb nog een leuke. Ons konijn is 8 en we knippen liever niet zelf dr nagels dus voor daarnet had ik een afspraak met de DA gemaakt. Ik stap binnen en hij weegt haar en werpt 2 sec een blik op dr tanden en knipt dr nagels van 3 poten (ze mist 1 poot).
Al met al max 5 min werk. Ik ging afrekenen en toen konden ze mij bijna reanimeren want die 5 min die moesten 28,50 kosten.
Mn mond viel open en ik heb buiten nog even staan te kijken waar de Tesla van deze rasoplichter stond.
Ik weet niet wat het momenteel bij ons kost, consult hond 40,50 was het de laatste keer. Was bij een vriendin in de randstad ook altijd maar bij haar is de prijs van een consult naar 50 euro en centen gegaan 😱
 
Staat genoteerd inmiddels.

@flipper34 we klagen weleens over de zorgkosten in ons land maar ik heb nog een leuke. Ons konijn is 8 en we knippen liever niet zelf dr nagels dus voor daarnet had ik een afspraak met de DA gemaakt. Ik stap binnen en hij weegt haar en werpt 2 sec een blik op dr tanden en knipt dr nagels van 3 poten (ze mist 1 poot).
Al met al max 5 min werk. Ik ging afrekenen en toen konden ze mij bijna reanimeren want die 5 min die moesten 28,50 kosten.
Mn mond viel open en ik heb buiten nog even staan te kijken waar de Tesla van deze rasoplichter stond.
En wat leer je hiervan John….. volgende keer ff rondbellen misschien bij Da-en in de omgeving,
 
Staat genoteerd inmiddels.

@flipper34 we klagen weleens over de zorgkosten in ons land maar ik heb nog een leuke. Ons konijn is 8 en we knippen liever niet zelf dr nagels dus voor daarnet had ik een afspraak met de DA gemaakt. Ik stap binnen en hij weegt haar en werpt 2 sec een blik op dr tanden en knipt dr nagels van 3 poten (ze mist 1 poot).
Al met al max 5 min werk. Ik ging afrekenen en toen konden ze mij bijna reanimeren want die 5 min die moesten 28,50 kosten.
Mn mond viel open en ik heb buiten nog even staan te kijken waar de Tesla van deze rasoplichter stond.
Tja John DA zijn belachelijk duur vorig jaar met een poezen beest naar de dieren arts geweest resultaat 285 euro lichter en geen poezen beest meer en dat voor drie keer 15 minuten.
Gaat nergens meer over die prijzen.
 
En wat leer je hiervan John….. volgende keer ff rondbellen misschien bij Da-en in de omgeving,
Ja maar dit is de enige die echt dichtbij zit en aangezien ik op de fiets moet wil ik niet met een oud konijn lang hoeven te reizen en ik vermoed dat de anderen in de omgeving niet veel goedkoper zullen zijn want qua tarieven maken ze elkaar ook niet veel.

Tja John DA zijn belachelijk duur vorig jaar met een poezen beest naar de dieren arts geweest resultaat 285 euro lichter en geen poezen beest meer en dat voor drie keer 15 minuten.
Gaat nergens meer over die prijzen.
Ja belachelijk Jaap en dat zijn bijna uurtarieven die een gemiddelde advocaat ook berekend. Maar ja zonder de DA kunnen we ook niet.
Het is niet voor niets dat we voor de hond een verzekering hebben. Kost je wel 20 euro in de maand maar ja als het echt nodig is dan zit je vaak goed met de verzekering.
 
Staat genoteerd inmiddels.

@flipper34 we klagen weleens over de zorgkosten in ons land maar ik heb nog een leuke. Ons konijn is 8 en we knippen liever niet zelf dr nagels dus voor daarnet had ik een afspraak met de DA gemaakt. Ik stap binnen en hij weegt haar en werpt 2 sec een blik op dr tanden en knipt dr nagels van 3 poten (ze mist 1 poot).
Al met al max 5 min werk. Ik ging afrekenen en toen konden ze mij bijna reanimeren want die 5 min die moesten 28,50 kosten.
Mn mond viel open en ik heb buiten nog even staan te kijken waar de Tesla van deze rasoplichter stond.
Mijn "overbieding" op jouw post: Destijds moet ik naar het zieken huis waar ook in mijn keel gekeken moest worden omdat ik later geopereerd moest worden. Dit gebeurde door met zo'n plat houtje, die je ook in ijsjes vind, op mijn tong te leggen. Alles goed werd er gezegd. Dit alles duurde een á twee minuten. De rekening die later kwam vertelde dat hier 400 euro voor gerekend zou worden. Omdat ik daar bij de verzekering tegen protesteerde vertelde men mij dat keelonderzoek gewoon een algemeen pakket was welke altijd, ongeacht wat men zou gaan doen, 400 euro zou gaan kosten.
 
Mijn "overbieding" op jouw post: Destijds moet ik naar het zieken huis waar ook in mijn keel gekeken moest worden omdat ik later geopereerd moest worden. Dit gebeurde door met zo'n plat houtje, die je ook in ijsjes vind, op mijn tong te leggen. Alles goed werd er gezegd. Dit alles duurde een á twee minuten. De rekening die later kwam vertelde dat hier 400 euro voor gerekend zou worden. Omdat ik daar bij de verzekering tegen protesteerde vertelde men mij dat keelonderzoek gewoon een algemeen pakket was welke altijd, ongeacht wat men zou gaan doen, 400 euro zou gaan kosten.
Dat verklaard mede onze hoge zorgpremies dus.
 
Mijn "overbieding" op jouw post: Destijds moet ik naar het zieken huis waar ook in mijn keel gekeken moest worden omdat ik later geopereerd moest worden. Dit gebeurde door met zo'n plat houtje, die je ook in ijsjes vind, op mijn tong te leggen. Alles goed werd er gezegd. Dit alles duurde een á twee minuten. De rekening die later kwam vertelde dat hier 400 euro voor gerekend zou worden. Omdat ik daar bij de verzekering tegen protesteerde vertelde men mij dat keelonderzoek gewoon een algemeen pakket was welke altijd, ongeacht wat men zou gaan doen, 400 euro zou gaan kosten.
onder het mom van het kan nog gekker. 14 nov 2019, de dag dat mijn leven ff stilstond. Spoedritje Zwolle met de ambu ruim €2300. Ziekenhuis 1 mnd all-inclusive, met operatie etc… bijna €10k.

gelukkig alles via Ziekenfonds. Anders was ik failliet denk ik.
 
onder het mom van het kan nog gekker. 14 nov 2019, de dag dat mijn leven ff stilstond. Spoedritje Zwolle met de ambu ruim €2300. Ziekenhuis 1 mnd all-inclusive, met operatie etc… bijna €10k.

gelukkig alles via Ziekenfonds. Anders was ik failliet denk ik.
Tja het kan nog gekker want toen Jurgen is geboren heeft ie 3 mnd op de neonatologie gelegen. Twee maanden high care en 1 mnd medium care en dat kostte bijna een ton dus zeg maar 1000 euro per dag.
 
We zeuren dr wel eens over, maar als die zorg niet zo goed was…. Was ik, en Jurgen, en veel anderen er waarschijnlijk niet meer geweest
 
Dat is zo Albert en daar mogen we ook blij om zijn in dit land maar goed het is al met al wel een duur systeem en ik denk dat het best op sommige punten goedkoper kan maar ja dat is voor de politiek
 
Dat is zo Albert en daar mogen we ook blij om zijn in dit land maar goed het is al met al wel een duur systeem en ik denk dat het best op sommige punten goedkoper kan maar ja dat is voor de politiek
Kam wel goedkoper, dan moet die privatisering dr weer vanaf. En gewoon weer zoals t was. Ziekenfonds.
 
Avond.

Hier ook met een favo klusje bezig. Verzekeringen uitzoeken. Wat een geneuzel allemaal.
De huidige doet alleen Zeeland en Braband…….
 
Goedenavond allemaal
 
Hoe gaat het met jullie?
 
Zouden jullie eens kunnen kijken naar mijn post alstublieft? Alvast bedankt
 
NicoleE
Bedankt voor een like, en ja,,,over stroombesparing gesproken, dit kan toch voor sommigen nadelig uitvallen, mits dat we alert blijven.
Maar ik krijg eigenlijk niet de reacties die ik zou willen ontvangen, ik zal zeker niet de enigste zijn die dit overkomt.

Van het teruggestorte bedrag hadden ik en mijn vrouw een aardige all.in vacantie kunnen boeken, snap je wat ik bedoel.
Vraag mij nog steeds af of ik wel lid moet blijven van dit forum, de reacties blijven lang weg en zijn ook zo maar snel verdwenen.

Eneco gaf na een herstel van meterstanden aan van zorg dat we het kunnen afschrijven, oke dat gaat wel lukken.
Volgens mijn -wellicht beperkte- info is dit een aquariumforum waar dus hoofdzakelijk aquariumgerelateerde content te vinden is. Dus afwijkende slimme meters is nu niet iets wat daar direct onder valt. Al kan ik het mis hebben uiteraard maar volgens mij zijn daar andere kanalen meer geschikt voor.
Dus om nou te stellen dat je weinig reacties krijgt op jouw posting, tja misschien niet het juiste medium waar je dit plaatst?
 
Volgens mijn -wellicht beperkte- info is dit een aquariumforum waar dus hoofdzakelijk aquariumgerelateerde content te vinden is. Dus afwijkende slimme meters is nu niet iets wat daar direct onder valt. Al kan ik het mis hebben uiteraard maar volgens mij zijn daar andere kanalen meer geschikt voor.
Dus om nou te stellen dat je weinig reacties krijgt op jouw posting, tja misschien niet het juiste medium waar je dit plaatst?
Man o man, we zitten hier in de babbelbox...
 
Ja snap ik maar je kan niet een heleboel reacties verwachten op een compleet afwijkend onderwerp, zo bedoelde ik het eigenlijk
Ik pakte het anders op, maar weet je wat nu ook speelt? Het tijdstip. Nog maar weinig mensen in het GMT. En mijn ervaring is dat als je s' avonds iets post daar de dag erna geen reacties meer op komen, of amper.
Maar het GMT is ook niet meer wat het geweest is. Chat en WA worden denk ik veel meer gebruikt.
 
Ja snap ik maar je kan niet een heleboel reacties verwachten op een compleet afwijkend onderwerp, zo bedoelde ik het eigenlijk
Ligt eraan. De ene keer wordt er wel op ingehaakt als er interesse is, of commemtaren elkaar aanvullen. Het ene onderwerp spreekt nou eenmaal meer aan als een ander.
 
Ik pakte het anders op, maar weet je wat nu ook speelt? Het tijdstip. Nog maar weinig mensen in het GMT. En mijn ervaring is dat als je s' avonds iets post daar de dag erna geen reacties meer op komen, of amper.
Maar het GMT is ook niet meer wat het geweest is. Chat en WA worden denk ik veel meer gebruikt.
WA? Als im Willem Alexander? Of Whatts app?
 
Ik pakte het anders op, maar weet je wat nu ook speelt? Het tijdstip. Nog maar weinig mensen in het GMT. En mijn ervaring is dat als je s' avonds iets post daar de dag erna geen reacties meer op komen, of amper.
Maar het GMT is ook niet meer wat het geweest is. Chat en WA worden denk ik veel meer gebruikt.
Ja de chat heb ik uitgeschakelt vond het alleen maar iriteren en wa gebruik ik enkel voor mijn werk en prive
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan