Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mijn -wellicht beperkte- info is dit een aquariumforum waar dus hoofdzakelijk aquariumgerelateerde content te vinden is. Dus afwijkende slimme meters is nu niet iets wat daar direct onder valt. Al kan ik het mis hebben uiteraard maar volgens mij zijn daar andere kanalen meer geschikt voor.
Dus om nou te stellen dat je weinig reacties krijgt op jouw posting, tja misschien niet het juiste medium waar je dit plaatst?
Nou, dit is een babbel topic. Je mag dus babbelen waarover je wilt en wat je op elk moment bezighoudt. En dat mag maar hoeft niet aquarium gerelateerd te zijn. Dat is bijvoorbeeld de grond waarom ik de opstart van het grote Off Topic Topic niet begreep. Immers, dit bestond al in de vorm van deze babbelhoek. Niet dat ik daar overigens iets tegen heb.
 
flipper34 mijn locatie is 3334 vj

Ik stuur jou nog een reactie en dan stop ik er maar mee, niet dat ik jou reactie niet waardeerd, maar zeker wel, is toch een onderwerp maar misschien niet voor de babbelbox waar iedereen van alles plaatst.
ik stop er maar mee en ga het forum van afstand volgen door niet ingelogd te zijn.

Heb een verkeerd onderwerp aangedragen had het beter niet kunnen plaatsen, heeft en had ook niks met aquaria te maken.
?????
 
Middag,weekend. Zo ff naar den haarsnijder..
 
De zon schijnt hier. Dat maakt dat het lijkt op warmte maar schijn, dat is wat anders als schijnt, bedriegt. Want het is maar 10 graden, althans buiten onze deur. Gisteren zag ik op het journaal dat in Spanje mensen rondliepen in bikini. Nu heb ik niets tegen bikini's, wel dat sommige dames die geringe textiel hoeveelheid daar dragen. Zucht.... was het maar alvast lente of zomer, dat mag ook.
 
Vraag maar eens aan John ;)
De zon schijnt hier. Dat maakt dat het lijkt op warmte maar schijn, dat is wat anders als schijnt, bedriegt. Want het is maar 10 graden, althans buiten onze deur. Gisteren zag ik op het journaal dat in Spanje mensen rondliepen in bikini. Nu heb ik niets tegen bikini's, wel dat sommige dames die geringe textiel hoeveelheid daar dragen. Zucht.... was het maar alvast lente of zomer, dat mag ook.
Het glas is half vol of half leeg. Het mijne is vandaag eens half vol. Over 2 maanden is het al weer maart! :giggle: En de dagen worden ook al weer langer.
 
Een bericht dat ik las op een facebook pagina en ook hier van nut kan zijn, ik heb het maar vertaald:

De ezel zei tegen de tijger: Het gras is blauw.
De tijger antwoordde: Nee, het gras is groen.
De discussie werd verhit en de twee besloten de kwestie aan arbitrage voor te leggen, en om dat te doen benaderden ze de leeuw.
Voordat hij de open plek in het bos bereikte waar de leeuw op zijn troon zat, begon de ezel te schreeuwen: "Uwe Hoogheid, is het niet waar dat het gras blauw is?"
De leeuw antwoordde: "Het is waar, het gras is blauw".
De ezel snelde naar voren en vervolgde: “De tijger is het niet met me eens en spreekt me tegen en irriteert me. Straf hem alsjeblieft".
De koning verklaarde toen: "De tijger zal gestraft worden met 5 jaar stilte".
De ezel sprong op van vreugde en vervolgde zijn weg, tevreden en herhalend: "Het gras is blauw"..
De tijger accepteerde zijn straf, maar hij vroeg de leeuw: "Majesteit, waarom hebt u mij gestraft, het gras is tenslotte groen?"
De leeuw antwoordde: "In feite is het gras groen".
De tijger vroeg: "Dus waarom straf je me?"
De leeuw antwoordde:
Dat heeft niets te maken met de vraag of het gras blauw of groen is. De straf is omdat het voor een dapper, intelligent wezen als jij niet mogelijk is om tijd te verspillen met ruzie maken met een ezel, en bovendien om mij met die vraag te komen lastig vallen
De ergste tijdverspilling is ruzie maken met de dwaas en fanaticus die niets geeft om waarheid of realiteit, maar alleen om de overwinning van zijn overtuigingen en illusies. Verspil nooit tijd aan discussies die nergens op slaan... Er zijn mensen die ondanks al het bewijsmateriaal dat hen wordt gepresenteerd, niet in staat zijn om het te begrijpen, en anderen die verblind zijn door ego, haat en wrok, en het enige dat ze willen is gelijk hebben, ook al zijn ze dat niet.
Wanneer onwetendheid schreeuwt, zwijgt intelligentie. Uw rust en kalmte zijn meer waard.
 
Ik verwacht een oorverdovende stilte….
 
Avond.

Vanmiddag ander vervoermiddel aangeschaft. Bj 2015.
20D19563-A8EA-44F6-A3F8-F03250FCD8F9.jpeg
 
Avond heren en dat is een leuke auto Albert.
 
Avond heren en dat is een leuke auto Albert.
T moest maar eens gebeuren John. De huidige 5 jr in gereden en de teller staat op 199.000. Van deze (Mokka) staat ie op 89.000. Scheelt een beetje. En lekker hoge instap weer.
 
Hier staat er 332564 km op de teller.
Loopt nog als een zonnetje. En geen buitensporige kosten. En gebruikt geen olie.
Laatste keer heb ik gevraagd of ze een extra check konden uitvoeren omdat ik wilde afwegen er 5 jaar mee door te rijden. Dat was geen enkel probleem.
Alles was nog zeer goed in orde.

Dat is zowel voor de portemonnee en milieu een goede keuze.
 
Nou ik kom met de fiets niet aan zulke totalen toe hoor:eek:
 
Ah, dr heeft er nog een siervuurwerk gevonden hierachter ergens.
 
Avond
rare actie weer
Je bericht in het onderwerp Goeden Dag Topic werd verwijderd. Reden: aantal posten verwijderd met reacties op verzoek van lid Treb
Probeer je iemand te helpen krijg je dit :S:cry:
Zo jammer dit
Sorry Moets het even kwijt.
Tijd voor een bak thee met wat lekkers.
Fijne avond iedereen.


 
Avond Jaap. Tja dr zijn soms reacties of verzoeken die niet te snappen zijn. Las gister zijn bericht ook wel hier in het GDT..
 
Avond Jaap en Albert.

Tja, ik begreep de hele ophef ook niet.

Het verhaal over die meter was mij helemaal duidelijk. En heb het ter kennisgeving aangenomen.

Ik had wel een reactie klaar, maar ik wilde niet zoals Antje (sorry Antje) met de botte bijl erin gaan.

Maar als je een slimme meter hebt, dan bekijk je doorgaans ook de standen. En zie je snel dat het niet klopt.

Enexis of Stedin beheren het net en de meters. En geven die door aan welke energie leverancier dan ook.
Daar moet de consument ook toestemming voor geven.
Anders komt er niets aan bij de leverancier.
Maar de beheerder heeft altijd toegang tot de meter.

Voor zover. Over tot de orde van de dag.
 
Goedemorgen,

alvast een fijn weekend voor iedereen (y)
 
Ja ben er vaak rond 5 uur al af. Maar ja ik ga ook wel vroeg slapen rond 10 uur.
 
Ja ben er vaak rond 5 uur al af. Maar ja ik ga ook wel vroeg slapen rond 10 uur.
Dat is hier hetzelfde,
voor mijn werk moet ik om 3u45 al er uit,
dus ik zit in dat ritme,vroeg opstaan,vroeg slapen gaan....
 
Ja als je dat ritme hebt dan ontkom je er niet aan en ook in de weekenden en vakanties ben je vroeg wakker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan