Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat de vraag bij mij op doet komen: hoe krijg je je atelier weer zo goed mogelijk stofvrij, want ook een stofzuiger gaat dit niet leuk vinden.
Je kunt natuurlijk de ramen tegen elkaar open zetten en hopen dat het de goede kant uit waait.
Dat krijg ik ook niet (stofvrij) enige wat ik met enige regelmaat schoonmaak is d evloer en mijn werkbank, de vloer veeg ik met het blik (van stoffer en blik) alle stof bijelkaar want dan stoft het niet en de werkbank doe ik met de hand alle stof in de afvalbak vegen
 
Dat krijg ik ook niet (stofvrij) enige wat ik met enige regelmaat schoonmaak is d evloer en mijn werkbank, de vloer veeg ik met het blik (van stoffer en blik) alle stof bijelkaar want dan stoft het niet en de werkbank doe ik met de hand alle stof in de afvalbak vegen
Wat ik me dan afvraag met al dat stof, draag je dan ook nog speciale beschermende kleding of mondmaskers als je in je atelier bent?
Of valt het in die zin nog mee met de hoeveelheid stof?
 
Wat ik me dan afvraag met al dat stof, draag je dan ook nog speciale beschermende kleding of mondmaskers als je in je atelier bent?
Of valt het in die zin nog mee met de hoeveelheid stof?
Ik draag een stofmasker als bescherming en verder loop ik in eva-kostuum (to much info voor beelddenkers :ROFLMAO:)zodat ik direct onder de douche kan alles af te spoelen zodat niet het hele huis onder het stof komt te zitten
 
Ik draag een stofmasker als bescherming en verder loop ik in eva-kostuum (to much info voor beelddenkers :ROFLMAO:)zodat ik direct onder de douche kan alles af te spoelen zodat niet het hele huis onder het stof komt te zitten
Die waarschuwing kwam te laat, ik ben een van die beelddenkers:LOL:
Nu snap ik ook een stuk beter waarom je het met die kou steeds over een goede kachel had:ROFLMAO:
 
Nou hier inmiddels de knoop doorgehakt en mijn kacheltje aangezet in mijn atelier dus wachten tot het op temperatuur is:koffie:
 
Moguh allemaal:)

Heb je geen mogelijkheid om schaatsen te kijken in je atelier?
Mocht het te spannend worden of ben je het niet eens met de uitslag kun je meteen de stress botvieren op een steenšŸ¤­
Ja, en dan vliegt er weer een steen richting de flatscreen van Antje.
 
Ik draag een stofmasker als bescherming en verder loop ik in eva-kostuum (to much info voor beelddenkers :ROFLMAO:)zodat ik direct onder de douche kan alles af te spoelen zodat niet het hele huis onder het stof komt te zitten
Nou, snap ik ook steeds die opmerking. Even de kachel aanzetten in het atelierā€¦ā€¦
 
Middag, ff in de papieren gedoken om de tenaamstelling op te zoeken vd Astra. Vaak als dit op t laatst moet weet je t nooit te vindenā€¦. Nu had ik de hulplijn (de vrouw) toch nodig, want die had het te goed verstoptā€¦.:)
 
Middag Albert. Straks ff schaatsen kijken.
 
Avond Jaap en Albert.

Tja, ik begreep de hele ophef ook niet.

Het verhaal over die meter was mij helemaal duidelijk. En heb het ter kennisgeving aangenomen.

Ik had wel een reactie klaar, maar ik wilde niet zoals Antje (sorry Antje) met de botte bijl erin gaan.

Maar als je een slimme meter hebt, dan bekijk je doorgaans ook de standen. En zie je snel dat het niet klopt.

Enexis of Stedin beheren het net en de meters. En geven die door aan welke energie leverancier dan ook.
Daar moet de consument ook toestemming voor geven.
Anders komt er niets aan bij de leverancier.
Maar de beheerder heeft altijd toegang tot de meter.

Voor zover. Over tot de orde van de dag.
Zo hebben hadden de oudjes ook weer ff feest hier gehad?

Goedemiddag.

Werd ff misselijk van een reactie hier bahbah.

Zo dit was weer een constructieve reactie van mij he Marcel šŸ˜‰
 
N
Voetbal ā€¦. Feyenoord worstelt ook al, net als PSV gister.. en 020 zal wel weer mazzelen,
Nou tegen NEC is nog geen gelopen race maar ja de toppers doen het inderdaad niet echt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan