maar nou weet ik nog steeds niet hoe jij het bedoelt ;-) en dat was de vraag aan jou. Dit is te makkelijk om je er vanaf te maken.Dat zijn jouw woorden..
Ik had mijn antwoord al naar John gestuurd.maar nou weet ik nog steeds niet hoe jij het bedoelt ;-) en dat was de vraag aan jou. Dit is te makkelijk om je er vanaf te maken.
als je dan in Eva kostuum gaat… kan de airbrusher je bodypainten… 2 vliegen in 1 klap…Nou zojuist de bevestiging dat ik meedoe aan een kunstroute in April, dan exposeer ik in een airbrushatelier, helemaal leuk
Nee excuses zijn niet nodig. Aangesproken voel ik me niet maar ik vond het wel een groep op denigrerende manier wegzetten en onduidelijk naar wie je naar verwijst. Ik begrijp inderdaad niet wat hier lollig aan is. Is mogelijk het leeftijdsverschil 😉Ik stop wel met de discussie voordat het nog uit de hand gaat lopen.
Als je je aangesproken voelt @NicoleE mijn excuus.
Ja goed idee, geheid dat er zat oploop is dan succes gegarandeerd 🤣als je dan in Eva kostuum gaat… kan de airbrusher je bodypainten… 2 vliegen in 1 klap…
Nogmaals dat wat je vindt zijn jouw woorden.Nee excuses zijn niet nodig. Aangesproken voel ik me niet maar ik vond het wel een groep op denigrerende manier wegzetten en onduidelijk naar wie je naar verwijst. Ik begrijp inderdaad niet wat hier lollig aan is. Is mogelijk het leeftijdsverschil 😉
Ik vind jou ook lief.😍💋Zo hebben hadden de oudjes ook weer ff feest hier gehad?
Goedemiddag.
Werd ff misselijk van een reactie hier bahbah.
Zo dit was weer een constructieve reactie van mij he Marcel 😉
💋💋❤️Ik vind jou ook lief.😍💋
Waarom! Post je dit, heZo hebben hadden de oudjes ook weer ff feest hier gehad?
Goedemiddag.
Werd ff misselijk van een reactie hier bahbah.
Zo dit was weer een constructieve reactie van mij he Marcel 😉
Kijk, daar kan ik wel nou wel zo kwaad over worden! Die leeftijd discriminatie. Doe je flink je best om een bepaalde leeftijd te bereiken dan is er weer iemand die meent commentaar te moeten geven over deze moeizaam bereikte prestatie. Dus, daar kan ik enorm kwaad over worden maar.... ik doe het niet. Want ik heb wel wat beters te doen. Zoals jullie allemaal een fijne dag toe te wensen, bijvoorbeeld.Alles ouder dan 57 want anders zijn de rapen gaar😉
Hoezo, oploop? Denk je dat er zoveel mensen bereidt zijn om je kleding aan te reiken? ( Voor een ieder die dit wil zijn er diverse inkop mogelijkheden... Dus doe je best!)Ja goed idee, geheid dat er zat oploop is dan succes gegarandeerd 🤣
Ik pas want ik heb al hoofdpijnVoor een ieder die dit wil zijn er diverse inkop mogelijkheden... Dus doe je best!)
Zolang je weet welke gek het zegt kun je rustig blijven ademhalen Ben😉Kijk, daar kan ik wel nou wel zo kwaad over worden! Die leeftijd discriminatie. Doe je flink je best om een bepaalde leeftijd te bereiken dan is er weer iemand die meent commentaar te moeten geven over deze moeizaam bereikte prestatie. Dus, daar kan ik enorm kwaad over worden maar.... ik doe het niet. Want ik heb wel wat beters te doen. Zoals jullie allemaal een fijne dag toe te wensen, bijvoorbeeld.
Eerder oploop in de zin van de politie dat nudisme niet is toegestaan in een winkelcentrum, waar ik dan uiteraard ga tegen protesteren en iedereen dat gaat filmen met hun mobieltje en dat wereldkundig maken via de socials en ik uiteindelijk de boeken inga als Antje de nudiste artiest😆Hoezo, oploop? Denk je dat er zoveel mensen bereidt zijn om je kleding aan te reiken? ( Voor een ieder die dit wil zijn er diverse inkop mogelijkheden... Dus doe je best!)
Ja gaat goed. Er komt meer uit, dan alleen gebakken lucht.Avond Marcel. Hoe ist met de Luchtbakker?
We hebben een koper. Nu alleen nog het contract tekenen. En dan zou het rond moeten zijn.Grootse plannen Marcel, is je oude huis al verkocht overigens?
Nou, dat was voor de crisis en corona. En als je de verhalen moet geloven is het nu een stuk moeilijker en duurder.Ja, prioriteiten stellen is soms nodig. En je weet vast nog wat bepaalde zaken kosten omdat je net nieuw hebt laten bouwen.
Volgens mij heb ik dan niks gemist 😆Volgens mij isser een topic verdwenen….🙄
Dat mis ik dan ook denk ik🤣Volgens mij isser een topic verdwenen….🙄
Wilde er net ff met gestrekt been ingaan en een reactie geven…. Te laat. (Gelukkig).Volgens mij heb ik dan niks gemist 😆
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.