Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
beetje aan het zoeken naar een vakantie in augustus. Kans is groot dat het een weekje Gardameer wordt met zn 2tjes.
 
beetje aan het zoeken naar een vakantie in augustus. Kans is groot dat het een weekje Gardameer wordt met zn 2tjes.
Ben daar veel geweest, Lasize.

Kijk eens iets noordelijker in Trentino. Calceranica al Lago aan Lago die Caldonazzo, camping Fleiola (hebben ook huisjes). Kleine gezellige camping. Calceranica is de laatste jaren flink gegroeid maar is nog lang niet zo toeristisch als het Gardameer/Lasize. Vond Gardameer wel altlijd heel gezellig.

Calceranica; Hebben ook veel pensions en hotels daar tegenwoordig.
En als Fleiola niks is dan liggen er nog diverse andere campings direct aan het water, maar ik weet niet of die ook luxere accommodaties hebben dan je eigen tent/caravan LOL

Maar misschien is mijn beeld wat vertekent door contacten met lokale bevolking, en het jeugdsentiment gekoppeld aan (kerk)orgelconcerten en het koor 'Corale Polifonica'. Organist en dirigent zijn nog steeds dezelfde persoon.
Lago di Caldonazzo is in elk geval een mooi uitvalsbasis voor een actievere vakantie maar je kunt er ook prima luieren in het zonnetje en bv zwemmen/surfen.
 
Camping hoeven we niet (meer). Paar keer geweest daar in zo’n stacaravan, wel met airco gelukkig. Nu lekker appartement.
we hebben bij Cisano in de buurt gezeten. Willen nu zuidzijde of westzijde eigenlijk bezoeken. Maar ik zal je tips eens voorleggen aan Karin. Who knows.
 
Camping hoeven we niet (meer). Paar keer geweest daar in zo’n stacaravan, wel met airco gelukkig. Nu lekker appartement.
we hebben bij Cisano in de buurt gezeten. Willen nu zuidzijde of westzijde eigenlijk bezoeken. Maar ik zal je tips eens voorleggen aan Karin. Who knows.
De appartmenten daar ken ik helaasl niet, daar kan ik je niets over vertellen maar er zijn tegenwoordig best redelijk wat keuzes op dat gebied.
Wil je het wat "stadser" dan is Levico therme wellicht een optie. Maar ik zou zeggen kijk zelfs eens of het wat voor je kan zijn.
Cisano ken ik wel maar heb het niet mee zo voor ogen.
 
Avond Jantje hier een avondje voetbal kijken, heb een nieuwe monitorstandaard die in hoogte en diepte instelbaar is, dus nu kijk ik een stuk relaxter
 
Moge Nicole en ook weer vroeg erbij dus.
 
Hier net zo hoor en de wekker tussen mn oren gaat dagelijks rond 5 uur af. Dat kreng:DD
 
Goeiemorgen! Ben nog niet helemaal overtuigd dat ik wakker ben 😵‍💫 had geen wekker nodig dat ding ging een half uur later af dan ik besloot wakker te worden 😆 nu nog the art of niet opnieuw in slaap te vallen... Ooit ga ik je in halen @jessicapilon ik maak stappen 😆 gister maar 2 keer terug me bed in gegaan overdag 🙈😴
 
Goedemorgen Don en ik kijk uit naar de dag dat je eerder bent dan mij.
 
Moge Antje en JW.
Er komt regen aan dus een mooie dag wordt het niet.
 
Goede morgen :koffie:
Andijk 🌦️7*C 91%LV
 
Moge Jaap en je zit er warmpjes bij want hier is het 6 graden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan