benvo
Well-known member
Goede mo...euhh... goedemi... Hallo allemaal!
Aloha, avond. Etc.
Gezondheid. 🙂
Kon even niet anders dan proesten.
Ben daar veel geweest, Lasize.beetje aan het zoeken naar een vakantie in augustus. Kans is groot dat het een weekje Gardameer wordt met zn 2tjes.
De appartmenten daar ken ik helaasl niet, daar kan ik je niets over vertellen maar er zijn tegenwoordig best redelijk wat keuzes op dat gebied.Camping hoeven we niet (meer). Paar keer geweest daar in zo’n stacaravan, wel met airco gelukkig. Nu lekker appartement.
we hebben bij Cisano in de buurt gezeten. Willen nu zuidzijde of westzijde eigenlijk bezoeken. Maar ik zal je tips eens voorleggen aan Karin. Who knows.
Geniet ervan, is dat in je atelier of gewoon in huis?🤭Avond Jantje hier een avondje voetbal kijken, heb een nieuwe monitorstandaard die in hoogte en diepte instelbaar is, dus nu kijk ik een stuk relaxter
In de woonkamer hebben we een computerhoek waar mijn man's computer en mijn computer staanGeniet ervan, is dat in je atelier of gewoon in huis?🤭
Vroeg erin, vroeg eruit.Moge Nicole en ook weer vroeg erbij dus.
Pff, je kunt ook wel een mooie dag hebben met die regen.Moge Antje en JW.
Er komt regen aan dus een mooie dag wordt het niet.
Det maj déénk'n, weet,n kuj't nie...Goeinoamd leu van ut goede leem
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.