Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Checkte ff de app van Essent. Krijgen advies om termijnbedrag te verlagen naar €62,—. Betalen nu €114. Ik verlaag niks…
Zal te maken hebben met het prijsplafond?

7 januari eindigde mijn vast contract. Dus gelijk over naar het prijsplafond. Wel mazzel mee. Benieuwd op welk maandbedrag ik uit ga komen. Ik houd de app goed in de gaten.
 
Nou onze buiten unit maakt niet veel herrie. Je hoort als het ware gewoon een ventilator draaien.
en t scheelt ons aardig in gasverbruik vergeleken met december 2021 hebben wij ruim 85kuub minder gas verbruikt in dec. 2022. En zo’n 100Kwh stroom meer.
Ja, maar wil je die ook binnen hebben?

Dat is waar ik bang voor ben. Compressor en ventilator binnen, bovenop je boiler.

Ik had in mijn vorige woning een mobiele airco op zolder staan, maar de compressor hoorde ik door de vloer.
Dat geeft een bromtoon.
Ben daar met zo’n wp boiler ook bang voor.
 
Avond, hier ook kopje thee gezet.
Hier de eindafrekening van het water vandaag gekregen, hebben 10 kuub minder verbruikt dan vorig jaar. Zal denk ik te maken hebben met het minder vaak/lang douchen, volgens mij bijna geen tuin gesproeid en wat minder vaak water van aquarium ververst.
 
Vanmiddag de auto gehaald. Die stoelen kan ik wel aan wennen. Zgn AGR stoelen. ergonomische comfortstoelen.
E2A1816F-A9E1-40F7-9695-7BE329DF8123.jpeg
 
Goeiemorgen! 3 dagen op rij he! Weet niet hoe ik het gedaan heb met 1 uurtje slaap maar ik zit weer voor een lamp te bakken 😄
 
Goede morgen :koffie:
Andijk ☀️ 8*C 95% LV.
Zo even oude buurman even ondersteunen bij zijn nieuwe pc met Windows 11.
Met 79 jaar oud is het soms wat minder met de concentratie.
Is allemaal wel leuk iedereen en alles digitaal maar voor de ouderen is het een heel gedoe.
We gaan het zien.
 
Nou we zijn weer in de lucht dus ik zeg gelijk maar middag allemaal.
 
Middag Antje en rond half 12 was er een update maar ja toen was jij natuurlijk weer aan de koffie:DD
 
Middag Antje en rond half 12 was er een update maar ja toen was jij natuurlijk weer aan de koffie:DD
Nee ik heb vandaag een drukke dag, eerst de kranten bezorgd daarna d epost bezorgd nu lunchpauze en dan de polder de kranten bezorgen, dus ik was post aan het bezorgen toen de update gedaan werd
 
Nou dan wens ik je een goede ronde straks en daarna mag je van mij een bak leut pakken.
 
Goedemiddag, vrienden én vriendinnen! Moge de dag tot uw genoegen verlopen!
Middag Ben. Tot nu toe lukt dat aardig. Nu ff 3 Boterhammen een banaan, Kop thee en Chocomelk aan het wegstouwen om weer energie te hebben tot half 5 en we de deur weer achter ons dicht trekken om morgenvroeg rond 7u weer van het slot te draaien.
 
Middag, sjonge het GDT de hele middag in rust?
 
Middag
Zo weer terug bijna de hele tijd computer hulp te hebben geboden eerst de boel maar eens fatsoenlijk ingesteld (w11)
Wel lekker warm gegeten trouwens de man zijn vrouw is van Poolse afkomst dus dat zat wel goed
Nu maar een brood maaltijd wat twee keer warm is te veel van het goede.
 
Morgen nog maar 202 dagen Albert;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan