Ja en over 200 nog maar 2. 😆😆Morgen nog maar 202 dagen Albert😉
Ja en over 200 nog maar 2. 😆😆Morgen nog maar 202 dagen Albert😉
Kijk zo hoort dat en altijd de zonnige kant ervan inzien😉Ja en over 200 nog maar 2. 😆😆
De zon zoeken we zeker op… in Italië.Kijk zo hoort dat en altijd de zonnige kant ervan inzien😉
en over 215 dagen is d evakantie weer voorbijJa en over 200 nog maar 2. 😆😆
Nee hoor. Heb ruim 3 wkn. Weekenden meegetelden over 215 dagen is d evakantie weer voorbij
Moguh John,Moge JW en je bent mooi op tijd weer😱😱
Dat gaan we melden bij het Guiness Book voor je🤣🤣Moguh John,
Jaaaah, ik ben trots op mezelf
Vanmorgen slechts 45 min nodig gehad om mn bed uit te komen🤣
Oeii, dat betekent dat je op de mat moet blijven.Mogge folks vandaag staat vrij worstelen met de post op het program maar eerst
Middag en welterusten John.Middag Marc en we gaan met dit weer extra vroeg naar bed hoor😉
Het is nat worden of nat worden, aan jou de keuzeMiddag iedereen,
wat een nattigheid zeg hier in limburg
Je hebt geen voiture, en zelfs nog niet eens, "das auto". Want die heb ik. Jij hebt "nur ein auto". 🙂🙂😉Mogge, il pleut, dus de bicyclette blijft in de schuur staan. En dan met de voiture naar het werk maar.
Dan ben je een dag te laat, gosteren had ik een uur nodig om eruit te komen🤣Dat gaan we melden bij het Guiness Book voor je🤣🤣
Ik kan het tot 7 dagen na dato melden dus ik ga dat dan morgenvroeg gelijk doorgeven. Wel zou het mooi zijn om een foto van je erbij mee te kunnen sturen waarop zichtbaar is dat je net je bed uitstaptDan ben je een dag te laat, gosteren had ik een uur nodig om eruit te komen🤣
Ja doe je wel ff rustig want ik zeg dat normaal als eerste hoor. Dus ik zeg dan ook maar gelijk avond allemaal.Goede-bijna-avond allemaal🙂
Hahaha, dan knallen spontaan hun brillenglazen kapot🤣Ik kan het tot 7 dagen na dato melden dus ik ga dat dan morgenvroeg gelijk doorgeven. Wel zou het mooi zijn om een foto van je erbij mee te kunnen sturen waarop zichtbaar is dat je net je bed uitstapt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.