AquaJantje
Well-known member
Hahaha, je was zeker ff afgeleidJa doe je wel ff rustig want ik zeg dat normaal als eerste hoor. Dus ik zeg dan ook maar gelijk avond allemaal.
Hahaha, je was zeker ff afgeleidJa doe je wel ff rustig want ik zeg dat normaal als eerste hoor. Dus ik zeg dan ook maar gelijk avond allemaal.
Nou nee niet echt maar ik dacht dat je wel wist dat ik normaal de eerste de groet breng😉Hahaha, je was zeker ff afgeleid
Owkee, ik zal voortaan eerst jouw groet afwachtenNou nee niet echt maar ik dacht dat je wel wist dat ik normaal de eerste de groet breng😉
Owkee, ik zal voortaan eerst jouw groet afwachten
Zijn we nog wel vriendjes dan?🙁
Veel kijkplezierAvond folks hier vanavond weer een avondje voetbal kijken maar eerst
Denk eerder waterpolo met de post…Mogge folks vandaag staat vrij worstelen met de post op het program maar eerst
Heb je nog droge voeten? Hopelijk woon je niet onderaan de heuvel.Middag iedereen,
wat een nattigheid zeg hier in limburg
Nee morgen is het vrijdag en zaterdag en zondag is het weekend🤣🤣Dat is waar John. En morgen is het weekend.
Regen viel enorm mee de wind was het vervelendst want als je niet oplet waait de post letterlijk wegDenk eerder waterpolo met de post…
Als je als postbezorger ook nog moet opletten dan zou ik gelijk loonsverhoging gaan eisen😉Regen viel enorm mee de wind was het vervelendst want als je niet oplet waait de post letterlijk weg
Ja wat naar nu we hebben eind vorig jaar een nieuwe cao gehad dus zit een nieuwe looneis er niet in helaas😴Als je als postbezorger ook nog moet opletten dan zou ik gelijk loonsverhoging gaan eisen😉
Ja, dat klopt. Op mijn werk was de isolatie van de luchtbehandelingskast op het dak losgekomen.Regen viel enorm mee de wind was het vervelendst want als je niet oplet waait de post letterlijk weg
Ook een beetje dom hè om hem dan niet meer in de achteruit te zetten in plaats naar beneden te tuffen Achteruit de trap op zal toch best lukken!
ja, om 12.00 uur .En morgen is het weekend.
Nou…. Wat let je…?Tegenwoordig vind ik het,fokforum, wel interessant daar zitten heel andere iqtjes op.
Hoe beviel de nieuwe auto?ja, om 12.00 uur .
Prima. Morgen ff ritje Groningen voor familie bezoekjes.Hoe beviel de nieuwe auto?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.