Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Het doet mij telkens weer deugt om al die goede wensen achtereen volgens te lezen. Om die leestijd te vergroten, en hiermede wellicht de reclame invloed te vergroten wat weer leidt tot extra inkomsten voor zekere personen, voeg ik mijn groet toe: Goedendag allemaal!
 
Middag Ben en gelukkig was je laatste post te begrijpen;)
 
Middag. Tijd voor een paar woordenboeken John. Nedersaksisch, Twents, Fries, Limburgs, Zeeuws. En Belgisch misschien ook maar.


Goedemiddaaaaaaag. Nog ff paar uur werken en eind vd middag de auto omruilen voor een nieuwe 2e hands.
 
324496215_691532055765546_8733288952844546666_n.jpg
 
Avond Marc.
Het is voor ons al bijna weer bedtijd straks:DD
 
Avond Albert en hier regent het hard inmiddels.
 
Avond John. Hier wel regen, maar nog niet heel hard. is onderweg
 
Goedenacht. Euhhh o ja het is nog avond.

Krijg een beetje nachtgevoel hier.
Effe wat keiharde trance opstaan en een shoarma schotel op.
Tja, dat was nachtvoer……vroeger……lang geleden.
 
Zo dan, even lekker gedoest.
 
Goeindag doar Jan- Willem.

denk dat wij een 100ltr krijgen. We douchen toch nooit lang of direct achter elkaar met zn 3en.
Anders moeten dr weer dakdoorvoeren komen voor een 200ltr, en dat kan nie vanwege zonnepanelen.
 
Goeindag doar Jan- Willem.

denk dat wij een 100ltr krijgen. We douchen toch nooit lang of direct achter elkaar met zn 3en.
Anders moeten dr weer dakdoorvoeren komen voor een 200ltr, en dat kan nie vanwege zonnepanelen.
Standaard boiler, of een wp boiler?

Ik ben straks van plan een gewone 120 liter boiler op te hangen.
 
Heb de offerte nog niet, maar volgens mij worden er 2 soorten in offerte gezet. Zal binnenkort wel gemailt worden,
 
Heb de offerte nog niet, maar volgens mij worden er 2 soorten in offerte gezet. Zal binnenkort wel gemailt worden,
Heb naar een wp boiler gekeken. Maar zijn erg duur. En er moeten luchtkanalen van en naar buiten.
Ze hebben nog geen boiler met losse buitenunit.
En zo‘n wp boiler maakt ook geluid binnen. De motor staat op de boiler.
@Nicolientje-W heeft er ook een geloof ik. Die weet vast wel wat voor geluid het maakt.

En als je niet veel warmwater gebruikt, dan is de tvt ook erg lang.
 
Wij hebben een cv-ketel met warmtepomp die op zolder staat en de warmte uit het huis haalt via de centrale afzuiging, wij hebben de warmtepomp laten uitzetten want het leek met momenten (meerdere keren per week en dan meestal in de nacht) of er een vliegtuig zeer laag overkwam zoveel herrie maakte de warmtepomp afentoe, en qua gasrendement gingen we in die periode niet minder gas verbruiken maar wel meer electriciteit, dus hij staat nutteloos te wezen op zolder
 
Nou onze buiten unit maakt niet veel herrie. Je hoort als het ware gewoon een ventilator draaien.
en t scheelt ons aardig in gasverbruik vergeleken met december 2021 hebben wij ruim 85kuub minder gas verbruikt in dec. 2022. En zo’n 100Kwh stroom meer.
 
Checkte ff de app van Essent. Krijgen advies om termijnbedrag te verlagen naar €62,—. Betalen nu €114. Ik verlaag niks…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan