Goedemorgen allemaal.
Hierbij het welverdiende applaus👏Goeiemorgen! Mag ik een applaus 🙊🙈 ben 3de vandaag 😂😵💫💪
Ja hee, jij zit in de jury.Moge Don en ik denk de 4e want Marcel, Corne en ik waren je voor😛
Nu mag je net niet door naar de volgende ronde.
O jee spuit elf is ook wakker hoor. Nou toch een goedemorgen JW.Ja hee, jij zit in de jury.
Dan kan je niet ook nog eens een gooi doen naar een podiumplaats hoor
Ik ook van jou hoor spuit 12❤️🤣O jee spuit elf is ook wakker hoor. Nou toch een goedemorgen JW.
Ik ook van jou hoor spuit 12❤️🤣
Ligt eraan offie meespeelt met Fred en de marmotten. 🤪Ja hee, jij zit in de jury.
Dan kan je niet ook nog eens een gooi doen naar een podiumplaats hoor
Leuk! Die was ik helemaal vergeten.Ligt eraan offie meespeelt met Fred en de marmotten. 🤪
De hele uitzending is heel erg braafjes 🙂Moge Nicole en ja de marmotten zijn echt nog uit de oude doos.
Goedemorgen, of heb ik dat al gezegd? Of heb ik dat al willen zeggen maar was ik afgeleid door iets anders? 😉
Leuk! Die was ik helemaal vergeten.
Ik lig in een deuk!
Ja niet zo gek met haar op je borst heHier even naar de stad gefietst vond het niet erg koud, kwestie van laagjes 😎
Heb wel haar op mijn tanden volgens sommigen maar haar op de borst ?😆Ja niet zo gek met haar op je borst he
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.