Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Albert. Je auto helemaal klaar zag ik, dus op zoek naar een nieuw project?
Nog niet helemaal.. maar schiet op… nieuw project,…. Euh. Hangt af van hoe snel er gehandeld wordt op MP
.:)
 
Moge Thea en dat kan kloppen en dat zijn de overdrijvende buien die ik aan JW had beloofd. Er komt nog meer aan moet ik bekennen.
 
Leuke dingen die jij mensen beloofd:juggle:
 
Moge,

had graag geschreven dat de zon scheen hier.
ohnee, het is het licht nog dat aan stond .
 
Middag allemaal. Het is voor de afwisseling even droog.
 
Middag
Andijk wind regen zon wisselen elkaar af hier met 11*C en lv van 95%
 
Goedemiddag

nog wat regen en ontzetten grijs en grauw hier.
 
Middag Nicole en hier net zo grauw maar droog.
 
Hallo jonge en minder jonge luiden.

Vandaag ben ik aan het knutselen geweest aan een cassette recorderdeck. Ik hou van oudere muziek apparaten zoals minidisc min platen spelers, walkman's en dus ook een cassettedeck. Er gaf iets een schreeuwend geluid. Dat bleek een 12 volts motortje te zijn. Dit dingetje heb ik ook losgepeuterd. En voorzien van wat smering maar dat heeft nog niet geholpen. Nou zijn dat dingen van zo'n 30, 35 jaar oud dus slijtage aan zo'n borstelmotortje zal er ook niet vreemd aan zijn. 'k Heb het ding voorlopig maar terug in elkaar gezet maar ik zou eigenlijk een 12 volts Denon capstan servo motortje moeten hebben... Nu niet gelijk allemaal roepen dat jullie zo'n motortje hebben of een ander oud Denon recorder deck en staan te springen om het naar mij te zenden, nee, één is al voldoende...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan