Goedenavond.
Nog niet helemaal.. maar schiet op… nieuw project,…. Euh. Hangt af van hoe snel er gehandeld wordt op MPAvond Albert. Je auto helemaal klaar zag ik, dus op zoek naar een nieuw project?
Nee hoor😉Hee, ik mis een berichtje……..
En ik maar denken dat de stickers het laatste waren, oeps.Nog niet helemaal
Al iets leuks weer gevonden dus, beetje duimen dat het snel jouw kant op komt.Hangt af van hoe snel er gehandeld wordt op MP
Moet dr eerst wat uit.Al iets leuks weer gevonden dus, beetje duimen dat het snel jouw kant op komt.
Toch niet één van je palludaria?Moet dr eerst wat uit.
Koop een 50cm met een goudvis….😉Toch niet één van je palludaria?
Foei Albert! Straks breng je mensen nog op ideeënKoop een 50cm met een goudvis….😉
Ach, als de hoofdprijs geboden wordt…. Alles is te koop, behalve mn vrouw en de zoon,Toch niet één van je palludaria?
Is het daar binnen of buiten nat?🤭Mogge folks hier is het ook aardig nat
Gelukkig buiten, laatst wel lekkage van de wasbak maar dat was vrij snel verholpen (schat waar is de inbussleutel 😆)Goedemorgen🙂
Is het daar binnen of buiten nat?🤭
+1 kop in de statistieken hier.Mogge folks hier is het ook aardig nat
John is altijd al een grote vent geweest in de gunfactor 😆Leuke dingen die jij mensen beloofd
Ja ja, kalm aan JW en hier is het droog dus er komt wat droge lucht je kant op hoor@jessicapilon ik vind je een aardige gozer dat je de regen met me wil delen, maar de kraan mag nu wel weer dicht hoor
jij bent dus wel te koop? Ik wil wel een euro gaan bieden hoor 😛Ach, als de hoofdprijs geboden wordt…. Alles is te koop, behalve mn vrouw en de zoon,
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.