Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens de makelaar waren de mensen erg positief.
En vooral boven was ruimer bevonden dan dat er verwacht werd.

Nu is het afwachten op een bod.
Klinkt goed! Denk dat je niet lang op een bod hoeft te wachten.
 
Zo het regent dus ik dacht dan ga ik maar even douchen.
 
Ik ben gelukkig al een heel eind. Zo goed als klaar. Het kan natuurlijk altijd beter (voor het oog) en daar ben ik nu mee bezig. Ruitjes poetsen mogen de nieuwe eigenaren zelf doen, want anders trek ik krassen door het zand. Dus het schiet echt op.
Ja ik had ooit geloof ik zo een nat droog stofzuiger gekocht, van Karcher dacht ik was iets van 60 euro. ik meende ze laatst ook te zien bij Action. voor als er lekkage was oid., altijd handig bij de hand te hebben dan.
Dus ik deed de 150 op die manier. ging snel.
 
Ja ik had ooit geloof ik zo een nat droog stofzuiger gekocht, van Karcher dacht ik was iets van 60 euro. ik meende ze laatst ook te zien bij Action. voor als er lekkage was oid., altijd handig bij de hand te hebben dan.
Dus ik deed de 150 op die manier. ging snel.
Ook handig voor als je het in je broek doet Liran🤣
 
Nou laat ik alvast avond allemaal zeggen en smakelijk eten.
 
Klaar!
En alles opgeruimd/gesorteerd om mee te geven. Het is me nog meegevallen. Tijd zat in gestoken maar het laatste deel ging dankzij jullie tips razend snel.

Nu even een verdiende pauze.


. ik meende ze laatst ook te zien bij Action. voor als er lekkage was oid.
Daarvoor heb ik ook op het punt gestaan er een aan te schaffen. 1 Keer lekkage van een extern filter gehad maar had het gelukkig heel erg snel in de gaten, per toeval!
 
Meestal heb je geen lekkage als je zo n ding hebt staan. Heb je hem niet dan moet je je borst natmaken.
 
T is toch echt vd zotte zo langzamerhand. mogen die mensen dan echt geen keer normaal Kerst vieren Met vrienden of familie?
wie gaat er nou op die dag nog naar de winkel… sowieso wie gaat er op zondag nog naar de supermarkt als je de andere 6 dagen kunt gaan van 8 tot 20.00. Je maakt mij niet wijs dat je op een vd andere dagen geen moment hebt om te gaan,

 
T is toch echt vd zotte zo langzamerhand. mogen die mensen dan echt geen keer normaal Kerst vieren Met vrienden of familie?
wie gaat er nou op die dag nog naar de winkel… sowieso wie gaat er op zondag nog naar de supermarkt als je de andere 6 dagen kunt gaan van 8 tot 20.00. Je maakt mij niet wijs dat je op een vd andere dagen geen moment hebt om te gaan,

Ik ga vaak nog wel even op zondag omdat ik iets ben vergeten of nog denk daar heb ik wel zin in en ik moet zeggen dat het op zondag hier best druk is bij AH.
Maar ja moeten is vaak niet aan de orde.

Goedemorgen allemaal.
 
Goedemorgen
 
Moggel Albert en Nicole.
 
Veel te vroeg John. Maar ja, dr gaan er hier 2 werken. En ik was ook vroeg wakker
 
Ach ik ben al 1,5 uur wakker Albert en heb al een ronde met de hond gelopen. Dat is het ritme he.
 
Nou ik zou me anders nog wel eens om willen draaien in dat warme bedje!
 
Nou ik zou me anders nog wel eens om willen draaien in dat warme bedje!
Ja, ik ook wel. Maar als k eenmaal wakker ben kan ik dr beter af gaan. Pak vanmiddag wel een uurtje op de bank. 🙂
 
Ja, ik ook wel. Maar als k eenmaal wakker ben kan ik dr beter af gaan. Pak vanmiddag wel een uurtje op de bank. 🙂
Ik zal ook niet meer in slaap vallen nu hoor. Daar ben ik inmiddels te wakker voor.
Ouderwets uitslapen zoals in mijn tienerjaren. Een gat in de dag slapen. Zalig!
 
Heb ik nooit gekund. Altijd voor 9uur was ik dr af. Zonde vond ik het, jammer vd tijd. Maar gelukkig is elk mens anders.
 
Gwen laat elk weekend zien wat uitslapen is maar zelf ben ik ook altijd wel een vroege vogel geweest maar nu met het ouder worden sta ik nog eerder op dan voorheen.
 
T is dat Erik straks moet werken anders ligt ie tot 1 uur of zo te slapen in het weekend.
 
Haha, ja precies en dat doet Gwen ook en ergens na 12 uur maak ik haar dan maar wakker. Het lijkt erop dat ze moe worden op school maar dat zal het wel niet zijn:DD
 
Nee, ze worden moe van te lang op bed liggen. Het is ook net hoe je er in staat denk ik. Je leert jezelf een ritme aan volgens mij,
 
O ja dat van dat ritme klopt hoor en ik ben elke dag even voor 5 uur wakker en dat ook in de weekenden en vakanties.
 
Even paar boodschapkes gedaan, + winkel in dorp is van 7 to 1900 open vandaag Ivm kerstavond.
lekker rusig nog. Moest wel ff zoeken maar de Mascarpone. Kom niet zo vaak in de winkel en dat spul eten we alleen maar bij speciale toetjes. Maar nu zijn alle zaken wel in huis voor het kerstgebeuren morgen en maandag.
 
Dat is erg vroeg en AH is hier om 8 uur open maar voor de Kerst is alles al in huis.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
AquaCafe
Help Users
      Friesian: taiwan bee garnalen :DD 1 m. Ik dacht aan een bak, merk.
      Terug
      Bovenaan