Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede morgen :koffie:
Andijk ⛅ 6*C 98%LV
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag
Zo laaste boodschappen gedaan voor de kerst en lunch gedaan.
Nu even uit buiken en dan als een witte tornado door het huis heen.
Heb ik mooi twee dagen om bij te komen.😉
 
Middag Jaap en ik doe de inkopen morgen om 8 uur want dan is het nog rustig.
 
Middag luitjes, het is hier helemaal aan het dicht trekken met mist, zometeen even d elaatste boodschappen halen voor de feestdagen en dan mezelf verstoppen in mijn atelier :DD maar eerst :koffie:
 
Middag, net de laatste dingen bij het huis van m'n ouders weggehaald. Nu moet alleen n'n zus nog iets ophalen.
 
Middag Thea en dan kun je straks weer een hoofdstuk proberen af te sluiten.
 
Zo de schilder komt nog even langs om een paar kleine dingen van een likje verf te voorzien en dan is dat weer klaar. Werd tijd na zo n 4 wk wachten maar ja ze hebben het erg druk.
 
Ja de bouw draait overuren John, schilders, timmerlui, z ekomen allemaal om in het werk.

Hier alle boodschappen weer in huis op brood na maar dat haal ik morgen even na het werk, nu eerst :koffie:
 
Moggel John, het lange wachten op de monteur voor de verwarming is begonnen, pompiedom pompiedom... Met wat mazzel is hij vroeg hier.
Op een goede monteur moet je altijd lang wachten. Dat komt omdat de man/vrouw ergens anders bezig is waar hij/zij ook al te laat was. Dus roffel nog even door met je vingers op het tafelblad onder het pompiedom gezang. 🙂🙂🙂
 
Zo, het lijkt me een goed plan om een plan ten uitvoer te brengen. Namelijk een plan die een begroeting bevat die eigenlijk al veel te laat is. Dus; goedendag allemaal!
 
Op een goede monteur moet je altijd lang wachten. Dat komt omdat de man/vrouw ergens anders bezig is waar hij/zij ook al te laat was. Dus roffel nog even door met je vingers op het tafelblad onder het pompiedom gezang. 🙂🙂🙂
De goede man is geweest.... en hij was inderdaad goed 🙂
Zo goed dat ik hem spontaan met 'meneer' aan sprak en hem 1000 maal bedankte omdat ik de oplossing die hij koos nooit had kunnen verzinnen.
 
Middag Ben en Antje en Nicole en hier heeft de schilders de laatste likjes verf op het hout gedeponeerd. We zaten er al weken op te wachten maar ja ze hebben nog tijd gevonden.
Dan mogen ze nu van mij Kerst vieren en vrije dagen opnemen.
 
Middag, uitgewerkt voor dit jaar. Lekker gegeten aan de zaak, kerstpakketje met streekgerechten mee naar huis. En nu fris gedoest op de bank.
 
321423296_1096730081044090_4150190917454990108_n.jpg
 
Hoeveel snoeiafval kun je hebben uit een 57 liter bakje met voornamelijk langzame groeiers waar je lange tijd geen onderhoud in hebt gepleegd?
Een emmer vol, zo blijkt 😱
20221222_205827.jpg
 
Mogguh. Eens bedenken wat ik ga doen vandaag. Niet naar t werk in elk geval.
 
Hoe ging de bezichtiging?
Volgens de makelaar waren de mensen erg positief.
En vooral boven was ruimer bevonden dan dat er verwacht werd.

Nu is het afwachten op een bod.
 
Mogguh. Eens bedenken wat ik ga doen vandaag. Niet naar t werk in elk geval.
Ja, met dat probleem zit ik nu ook ineens.

De garage belde net. Er is een monteur ziek, dus de planning loopt in de soep.
Dus mijn afspraak wordt verzet.
Heb nu dus gelijk een hoop tijd over……

Ga maar even langs de Brico denk ik.
 
Moge Marcel en ik heb voor de komende dagen de boodschappen in huis. Dozen vol kroketten, bamischijven, bitterballen, frikandellen en verder niet veel soeps🤣🤣:pp
Wel ben je bijna je halve banksaldo kwijt na het pinnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan