Wat is er nieuw

Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond Marcel en het gaat net wat miezeren hier.
 
Mijn nieuwe auto
61d9149c241ae574.png
 
Avond, we zaniken en zeiken hier wel eens op van alles en nog wat. Maar wat zeuren we nou.
lees ik net dat de Taliban vrouwen verbiedt om nog naar Universiteiten te gaan. je reinste discriminatie.
 
Avond, we zaniken en zeiken hier wel eens op van alles en nog wat. Maar wat zeuren we nou.
lees ik net dat de Taliban vrouwen verbiedt om nog naar Universiteiten te gaan. je reinste discriminatie.
Dit is slechts het topje van de ijsberg, meisjes mogen zowiezo niet naar school en volgen dus onderwijs in onderduikadressen met kans op de doodstraf als ze ontdekt worden, vrouwen mogen zonder partner niet de straat op, vrouwen mogen geen autorijden en vrouwen mogen niet werken
 
Zeuren is iets voor Nederlanders denk ik. Zo slecht hebben we het inderdaad nog niet en ook niet qua welvaart.
 
Avond, we zaniken en zeiken hier wel eens op van alles en nog wat. Maar wat zeuren we nou.
lees ik net dat de Taliban vrouwen verbiedt om nog naar Universiteiten te gaan. je reinste discriminatie.
Daar moet je niet van opkijken. Ze weten dat die vrouwen omdat ze scholing wensen al slimmer zijn dan zijzelf. Door die dames nog meer kennis op te laten doen wordt de afstand tussen hen en die vrouwen wel erg groot...🙂🙂🙂
 
Dit is slechts het topje van de ijsberg, meisjes mogen zowiezo niet naar school en volgen dus onderwijs in onderduikadressen met kans op de doodstraf als ze ontdekt worden, vrouwen mogen zonder partner niet de straat op, vrouwen mogen geen autorijden en vrouwen mogen niet werken
...en ze moeten zich verschuilen in een zwarte tent. Hoewel dat niet altijd een nadeel hoeft te zijn... 🙂🙂😉 Oh...euhh, sorry dames!
 
Had ff buurvrouw, ex-collega, aan de deur met een klein kerstpakketje van mn vorige werkgever waar ik tot september gewerkt heb. Gebaar wordt zeer gewaardeerd, dus maar ff de werkgever bedankt en geappt dat ik nog ff langs kom eind vd week of volgende week.
 
Hier een avondje zitten niksen dan enkel zitten bijkomen van 2 maanden stress, gelukkig geen spierpijn meer dus dat scheelt al heel veel
 
Goedemorgen medevisvrieden en vriendinnen,
De week is alweer bijna doormidden.
Nog ff volhouden en dan is het al kersemus:DD
Maak er wat van vandaag🙂

Edit: speciaal voor jou John♥️
 
Laatst bewerkt:
Scherp John, ik had mn bril niet op:engel:
Heb meteen speciaal voor jou aangepast:deal:
Geeft niet JW en dat is de reden waarom ik je altijd een beetje in de gate hou want voor je het weet stap je in de auto zonder je bril op🤣
 
Geeft niet JW en dat is de reden waarom ik je altijd een beetje in de gate hou want voor je het weet stap je in de auto zonder je bril op🤣
Wat ontzettend lief van je.
Stom he?
Sochtends vergeet ik m op te zetten en als ik ga douchen vergeet ik m wel eens af te zetten:juggle:
Net zoals mn sokken btw🤣
 
Goedemorgen medevisvrieden en vriendinnen,
De week is alweer bijna doormidden.
Nog ff volhouden en dan is het al kersemus:DD
Maak er wat van vandaag🙂

Edit: speciaal voor jou John♥️
Alvast fijne Kersemu(t)s JW. 😁

Morguh fish friends.
 
Wat ontzettend lief van je.
Stom he?
Sochtends vergeet ik m op te zetten en als ik ga douchen vergeet ik m wel eens af te zetten:juggle:
Net zoals mn sokken btw🤣
Ik hoop dat je niet vergeet om een onderbroek aan te rekken voor je de deur uitgaat:DD:DD

Moge Andre en Corne.
 
Ik hoop dat je niet vergeet om een onderbroek aan te rekken voor je de deur uitgaat:DD:DD

Moge Andre en Corne.
Ik wist dat ik vandaag wat vergeten was, vond het al zo tochtig om de benen:DD

Waarom nou? het oog wil ook wat tenslotte🤣
Hahaha, met die frisse wind buiten kruipen bepaalde vitale delen richting de schuilkelders🤣
 
Ik heb me ervoor moeten haasten maar ik ben nog op tijd om jullie een goedemorgen te wensen. Het lijkt me goed deze wens aan te vullen met een goedendag wens!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help Users

You haven't joined any rooms.

      You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan