Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
test
 

Bijlagen

  • bakken op 25 10 2015 006.JPG
    bakken op 25 10 2015 006.JPG
    402.5 KB · Weergaven: 15
Het is ook echt weer om snotterig te worden.
 
Goedeavond ...
 
De start van een nieuwe cariere :DD
Het schiet regelmatig door mijn hoofd om eens iets compleet anders te gaan doen.
Maar, dan heb ik geen idee wat dat zou zijn.

Vandaag schoot het in mijn hoofd, om gewoon mijn baan op te zeggen. En dan met de verhuizing alles vaarwel zeggen.
Even rust. Een reset. En dan orienteren op iets nieuws.
Een aantal maanden interen moet wel kunnen.
 
Het schiet regelmatig door mijn hoofd om eens iets compleet anders te gaan doen.
Maar, dan heb ik geen idee wat dat zou zijn.

Vandaag schoot het in mijn hoofd, om gewoon mijn baan op te zeggen. En dan met de verhuizing alles vaarwel zeggen.
Even rust. Een reset. En dan orienteren op iets nieuws.
Een aantal maanden interen moet wel kunnen.
Mijn motto: niet wachten tot er iets op je pad komt voor je het weet ben je gepensioneerd en heb je een leven lang gewacht, je moet het geluk opzoeken, risico's durven nemen dan bereik je datgene wat je hart wil (het leven is net een schilderij, jij zal de kleur aan moeten brengen)
 
Mijn motto: niet wachten tot er iets op je pad komt voor je het weet ben je gepensioneerd en heb je een leven lang gewacht, je moet het geluk opzoeken, risico's durven nemen dan bereik je datgene wat je hart wil (het leven is net een schilderij, jij zal de kleur aan moeten brengen)
1e grote stap is al gedaan.
Huis verkocht en een nieuwe gekocht, in een andere provincie.

De 2e stap is ander werk. Maar ja, jezelf losmaken van dit werk creeerd ook weer mogelijkheden en inzichten.
Maar ja, het voelt toch heel moeilijk om iets op te zeggen, als je nog niets nieuws hebt.
Gevaar je blijft hangen in het oude vertrouwde.
 
1e grote stap is al gedaan.
Huis verkocht en een nieuwe gekocht, in een andere provincie.

De 2e stap is ander werk. Maar ja, jezelf losmaken van dit werk creeerd ook weer mogelijkheden en inzichten.
Maar ja, het voelt toch heel moeilijk om iets op te zeggen, als je nog niets nieuws hebt.
Gevaar je blijft hangen in het oude vertrouwde.
Antje zoekt nog collega s is mij verteld:pp
 
RTL4 wil ons wat bij brengen over aquaria. Zou bijna in de pen klimmen om ze echt te vertellen hoe het niet moet.

 
Moge Marcel en Nicole.
Het heeft niet gevroren.
 
Mogge. Kan nog steeds niet via WiFi inloggen. Marcel za wel op zn rug liggen na de switch naar de nieuwe server. Maar zal toch ad slag moeten. :)

Ik ga werken. Tot ooit
 
Goedemorgen allemaal.
 
Moge John,
Eigenlijk ben ik best wel een beetje trots op mezelf.
Ik had vandaag maar een kwartiertje nodig om mn bed uit te komen :DD
Nog ff oefenen en ik rol er meteen uit als de wekker gaat:LOL:
😅 Moet ik ook maar eens proberen.
 
Moge John,
Eigenlijk ben ik best wel een beetje trots op mezelf.
Ik had vandaag maar een kwartiertje nodig om mn bed uit te komen :DD
Nog ff oefenen en ik rol er meteen uit als de wekker gaat:LOL:
Gratis tip: zet hem dan op 04.45 want dan ben je precies om 5 uur wakker om mij te mogen begroeten:DD
En ik ben niet de beroerdste dus af en toe iets later daar doe ik niet moeilijk om JW:pp
 
Bleh. Regen, kou en wind tegen. Voel me net Jimmy de eenzame fietser. Alleen had ik ondersteuning.
 
Gratis tip: zet hem dan op 04.45 want dan ben je precies om 5 uur wakker om mij te mogen begroeten:DD
En ik ben niet de beroerdste dus af en toe iets later daar doe ik niet moeilijk om JW:pp
Jaja, dat heb ik eerder gehoord maar toen was je er niet om 5 uur:rolleyes:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe lang een iets bij jou duurt, om 5 uur duurt een iets bij mij op zn minst nog een uur of 2:unsure:
 
om 5 uur duurt een iets bij mij op zn minst nog een uur of 2
Ja kijk dat is nou weer een beetje jammer hoor en dat gaat mij dan uren nutteloos wachten opleveren. Je kan de wekker dan ook op 3 uur zetten en dan spring na 2 uur, om 5 uur dus, je nest uit:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Bleh. Regen, kou en wind tegen. Voel me net Jimmy de eenzame fietser. Alleen had ik ondersteuning.
Moge Albert en hier is het 2 graden, droog en beduidend minder wind dan gister.
Je probleem met het forum is opgelost begrijp ik?
 
Moge Albert en hier is het 2 graden, droog en beduidend minder wind dan gister.
Je probleem met het forum is opgelost begrijp ik?
Nee. Was op 4G thuis en op werk. Geen idee waar het zit. Denk echt af forumkant. Omdat het sinds de omzetting naar de nieuwe server is.
 
Nee. Was op 4G thuis en op werk. Geen idee waar het zit. Denk echt af forumkant. Omdat het sinds de omzetting naar de nieuwe server is.
Tja verder hebben we geen meldingen gehad en lijk jij de enige met dit probleem te zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan