Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen.
nu komt het zonnetje gelukkig door.
weer regen/hagel genoeg gehad vannacht
 
Moge Ed. Hier wel wat regen gehad zag ik om 6 uur maar vanaf het opstaan nog droog.
 
Middag allemaal. De zon schijnt maar ja ik vindt het wel erg fris.
 
Mijn motto: niet wachten tot er iets op je pad komt voor je het weet ben je gepensioneerd en heb je een leven lang gewacht, je moet het geluk opzoeken, risico's durven nemen dan bereik je datgene wat je hart wil (het leven is net een schilderij, jij zal de kleur aan moeten brengen)
Dat is een kleurplaat....:):);)
 
Middag Ben. Hier valt net weer een verfrissende bui.
 
Nog nooit van abstracte schilderijen gehoord zeker?:LOL:
Jawel maar die kan je niet inkleuren. Want dan zou het geen abstract schilderij zijn. Een abstract schilderij is toch af? En nog even voor de domoren zoals ik:

Wat is de betekenis van abstract?



bestaande in de geest als een begrip, gedachte of idee, maar geen fysieke vorm of concreet bestaan hebbend; niet concreet; conceptueel.

:):):):):):):):););););););););)
 
Middag. Naar de kapper geweest, was drie en een halve maand geleden dus werd wel weer eens tijd.
 
Middag Thea. Dus je had al een paardenstaart van rond de 1 meter:DD
 
Ik moet ook wel elke 6-7 weken heen want anders wil het niet meer zitten.
 
Ik moet ook wel elke 6-7 weken heen want anders wil het niet meer zitten.
Dat klopt maar ben sowieso niet iemand die netjes op tijd naar de kapper gaat en afgelopen tijd genoeg aan mijn hoofd dus kapper was geen prioriteit.
Hoe gaat het met nieuw aquarium?
 
Nou ik moet nog een dag afspreken voor het brengen maar als Frits tijd heeft dan verwacht ik volgende week. Dan kan ik het kastje de komende 2 maanden gaan monteren.
 
Jij? Je weet dat er een aquarium op komt te staan? Moet dus wel goed gebeuren:deal::sorry::DD
Haha, van de Reefer en de Fusion heb ik het ook gedaan al was dat wel met veel bloed, zweet en tranen en het nodige gevloek.
Laatst een boekenkastje voor Gwen gemonteerd en ja toen zaten er een paar planken op de kop. Nou ja Gwen was al blij dat ze er boeken in kwijt kon.
 
Dat klopt maar ben sowieso niet iemand die netjes op tijd naar de kapper gaat en afgelopen tijd genoeg aan mijn hoofd dus kapper was geen prioriteit.
Hoe gaat het met nieuw aquarium?
Duurt mij al te lang hoor.😅 Ik heb net alvast wat bodem gekocht bij Hornbach en even wat frisse lucht was best lekker even. En over een paar dagen nog 3 zakken ophalen met fiets is best zwaar. De bodem is lichter van kleur als het in de aquarium zit. Zoals op de andere foto
 

Bijlagen

  • IMG_20230119_141200822.jpg
    IMG_20230119_141200822.jpg
    256.6 KB · Weergaven: 30
  • Screenshot_20230115-131340.png
    Screenshot_20230115-131340.png
    552.6 KB · Weergaven: 31
Das een beetje overdreven;)) Maar voor iemand met kort haar kwam er behoorlijk wat af.
Vooral die laatste zin maakt dat je wel moet reageren. Want was je haar kort dan was het kappersbezoek overbodig ook al omdat inmiddels bekend is dat bijknippen, wat haarverlenging aan zou geven, niet mogelijk is. Bovendien komt er niet zo veel van kort haar af want dan komt al gauw de gedachte van (te) lang haar naar boven hetgeen duidelijk niet overeenkomt met je eerdere omschrijving hierboven. Waarbij in mijn denkwijze naar voren komt dat je haar toch langer was dan je zou wensen, overigens ook met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid tot genoegen van je kapper. Je zin, "Maar voor kort haar kwam er behoorlijk wat", behoeft dus correctie. :):);)
 
Een JPtje... Goedenavond.


Als je dan maar niet net zoals ik een deuvel bijna door het hout slaat ipv enkel erin :DD
Nou ik moet alles met beleid doen want Jes staat naast me als toezichthouder. Ik heb deze bij de andere kastjes heel voorzichtig aangetikt dus dat ging goed maar ja als het me niet snel genoeg lukt dan.......................................:madd::madd:
 
Goedenavond.

Vandaag de koe ook maar bij de horens gevat. En gelijk met mijn leiding gevende gesproken over mijn geplande ontslag.
Zoals het nu gaat dan stop ik daar net voor mijn verhuizing. En dan per 1 mei uit dienst.
Heb dan nog 1 verlofdag over.
Even afwachten hoe de proeftijd van de wederhelft gaat, en als dat allemaal goed gaat ontslag indienen.

Geeft voor beide partijen wel de nodige rust en zekerheid.
 
Goedenavond.

Vandaag de koe ook maar bij de horens gevat. En gelijk met mijn leiding gevende gesproken over mijn geplande ontslag.
Zoals het nu gaat dan stop ik daar net voor mijn verhuizing. En dan per 1 mei uit dienst.
Heb dan nog 1 verlofdag over.
Even afwachten hoe de proeftijd van de wederhelft gaat, en als dat allemaal goed gaat ontslag indienen.

Geeft voor beide partijen wel de nodige rust en zekerheid.
Wow, spannend Marcel! Jullie leven is drastisch aan het veranderen. Respect voor de durf deze avonturen aan te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan