NicoleE
Well-known member
- Lid geworden
- 27 juli 2013
- Leeftijd
- 56
Ja maar ik leen die buikdrager van de postbode, die vindt het toch te glad om te lopen 😉Indy past kan mooi voorop een ski staan denk ik
Ja maar ik leen die buikdrager van de postbode, die vindt het toch te glad om te lopen 😉Indy past kan mooi voorop een ski staan denk ik
In het Oosten is er nog geen sneeuw gevallen....Zo blij in het zuidwesten van het land te wonen, zelden last van winterse neerslag en aanzienlijk minder koud als in het oosten van het land en in de zomer aanzienlijk minder warm
Zeg dat wel,Goedenavond.
Wat een nattigheid vandaag zeg.
Oei, komt de man-vrouw verhouding op het forum nu uit evenwicht?Moge dames en maar liefst 4 vandaag.
Dan is dat geen beste buurt waar je woont denk ik🤣Zeker John niet
Heaters en vuurkorven. Gaan helemaal goed komenMorge Albert, dat wordt warm aankleden vandaag.
Dat is stevig balen, gelukkig dat je nog via die hotspot online kunt.Morning. Probleem nog niet opgelost hier. Druk met Marcel bezig geweest om dingen te testen. Tot nu toe 0 resultaat. Nog aan t graven. Dus maar ff liften op de hotspot vd buurman. Ssssttt.
Moguh John,Moge slaapkop.
Ja hier moet ik nog een nachtje over slapen JW🤣Moguh John,
Ik ben aardig en compenseer voor jou
Samen slapen we gemiddeld een gemiddeld aantal uren, apart slaap ik meer en jij minder😆
De gele vriend mag ook wel weer een keertje naar buiten.😉Hij staat.
Bekijk bijlage 355105
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.