Ik heb al een aquarium vereniging gevonden. Dat lijkt me ook leuk.Misschien een idee een aantal workshops te volgen als je in je nieuwe woonst zit, kijken wat je leuk vind en wat niet
En volgens de website zijn ze ook lekker actief.
Ik heb al een aquarium vereniging gevonden. Dat lijkt me ook leuk.Misschien een idee een aantal workshops te volgen als je in je nieuwe woonst zit, kijken wat je leuk vind en wat niet
Ja, ik sta er soms nog wel van te kijken.Wow, spannend Marcel! Jullie leven is drastisch aan het veranderen. Respect voor de durf deze avonturen aan te gaan.
Hier niet.Goedemorgen,
hier sneeuwt het stevig.
Dat is raar Marcel, want je zou toch denken dat een gekookt eitje (in de schaal) een gekookt eitje is.Middag.
Paar gekookte eieren uit de airfryer. Lekkerder dan uit de pan.
Nu aan de
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat het minder intens gekookt wordt.Goedemiddag
Dat is raar Marcel, want je zou toch denken dat een gekookt eitje (in de schaal) een gekookt eitje is.
Ik ga er een uur op zitten en je moest eens weten hoe lekker ze dan zijn🤣🤣Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat het minder intens gekookt wordt.
Het is 15 minuten bij 120 graden. En dan is de kern van de dooier nog net vloeibaar.
Vloeibaar chocolade ei zeker.Ik ga er een uur op zitten en je moest eens weten hoe lekker ze dan zijn🤣🤣
Jij gaat er een uur opzitten... laat maar. Nee, dat wil ik niet weten. Hulp is onderweg! 😳😕🙂Ik ga er een uur op zitten en je moest eens weten hoe lekker ze dan zijn🤣🤣
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar in de multi cooker schijn je dus ook ei te kunnen stomen.Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat het minder intens gekookt wordt.
Het is 15 minuten bij 120 graden. En dan is de kern van de dooier nog net vloeibaar.
Daarvoor ben je al vele jaren te laat ben ik bang🤣Hulp is onderweg! 😳😕🙂
Hier is het ook droog en de sneeuw zit hier ver vandaan.Middag luitjes hier viel de nattegeit enorm mee en heb ik het grotendeels droog gehouden
In het Noorden woon je nog beter want hier ook geen sneeuw en bij de zomerdag is het meestal ook koeler dan eldersZo blij in het zuidwesten van het land te wonen, zelden last van winterse neerslag en aanzienlijk minder koud als in het oosten van het land en in de zomer aanzienlijk minder warm
Ja lekker dan prik je dat ijs kapot dus wees verstandig en doe skies onderIk zal de spikes voor onder mijn schoenen maar alvast klaar leggen
Ik heb nog een paar langlaufen staanJa lekker dan prik je dat ijs kapot dus wees verstandig en doe skies onder
Indy past kan mooi voorop een ski staan denk ikIk heb nog een paar langlaufen staan
Indy in een buikdrager meenemen...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.