Goeden Dag Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een idee een aantal workshops te volgen als je in je nieuwe woonst zit, kijken wat je leuk vind en wat niet
Ik heb al een aquarium vereniging gevonden. Dat lijkt me ook leuk.
En volgens de website zijn ze ook lekker actief.
 
Wow, spannend Marcel! Jullie leven is drastisch aan het veranderen. Respect voor de durf deze avonturen aan te gaan.
Ja, ik sta er soms nog wel van te kijken.

Maar gestaag vallen de stukjes op hun plek. En kun je ook steeds meer knopen doorhakken.

Ik denk (en hoop) dat ik over een jaar met een heel goed gevoel terugkijk naar deze beslissing.
 
Mogge. Bijna weekend. Dan maar eens zien of ik weer regulier kan inloggen.
 
Moet straks de deur nog uit voor de kapper.
Moest eigenlijk vorige week, maar dat werd afgebeld. Ze hadden lekkage in de zaak.
 
Mogge.
en weer een natte boel buiten:sick:
 
Yes de koffie is klaar hier dus:koffie:
Goede morgen
Andijk 🌧️🌨️ 2*C 98%LV
 
Goedemorgen,
hier sneeuwt het stevig.
 
Moge binnenkomers. Hier 0 graden maar geen sneeuw of gladheid.
 
Ik zeg alvast middag allemaal.
 
Middag.

Paar gekookte eieren uit de airfryer. Lekkerder dan uit de pan.

Nu aan de :koffie:
 
Goedemiddag

Middag.

Paar gekookte eieren uit de airfryer. Lekkerder dan uit de pan.

Nu aan de :koffie:
Dat is raar Marcel, want je zou toch denken dat een gekookt eitje (in de schaal) een gekookt eitje is.
 
Goedemiddag


Dat is raar Marcel, want je zou toch denken dat een gekookt eitje (in de schaal) een gekookt eitje is.
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat het minder intens gekookt wordt.

Het is 15 minuten bij 120 graden. En dan is de kern van de dooier nog net vloeibaar.
 
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat het minder intens gekookt wordt.

Het is 15 minuten bij 120 graden. En dan is de kern van de dooier nog net vloeibaar.
Ik ga er een uur op zitten en je moest eens weten hoe lekker ze dan zijn:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ja, dat dacht ik ook. Maar ik denk dat het minder intens gekookt wordt.

Het is 15 minuten bij 120 graden. En dan is de kern van de dooier nog net vloeibaar.
Ik heb het nog niet geprobeerd, maar in de multi cooker schijn je dus ook ei te kunnen stomen.
 
Net nog buiten geweest, het sneeuwt nu even niet maar er komt nog meer.

Er is behoorlijk wat blijven liggen maar het is al die tijd net boven 0 geweest. Het is op de wegen en stoepen nu al spekglad door een laag 'slurry'.

En daar gaat vannacht dan 2-5 graden vorst overheen. Ik zal de spikes voor onder mijn schoenen maar alvast klaar leggen, want zonder zie ik me nog geen hond uitlaten.

Maar ondanks dit "gemopper", het is wel prachtig buiten nu. Op het gras ligt een mooie laag sneeuw.
 
Zo blij in het zuidwesten van het land te wonen, zelden last van winterse neerslag en aanzienlijk minder koud als in het oosten van het land en in de zomer aanzienlijk minder warm
 
Zo blij in het zuidwesten van het land te wonen, zelden last van winterse neerslag en aanzienlijk minder koud als in het oosten van het land en in de zomer aanzienlijk minder warm
In het Noorden woon je nog beter want hier ook geen sneeuw en bij de zomerdag is het meestal ook koeler dan elders:deal:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan