Middag heren vanuit een zonovergoten Grunn.
Dat kun je wel zeggen. Schitterend zonnig weer buiten. Gisteren was het zeiknat.Middag heren vanuit een zonovergoten Grunn.
Gelukkig is dit bij de burenDe gele vriend mag ook wel weer een keertje naar buiten.😉
Jouw man staat al op de uitkijk of je de hoek omkomt en drukt dan snel de koffiezetter aanMiddag luitjes alles weer klaar dus nu eerst lunchen en
Met die reputatie van Antje, zou ik ook op de uitkijk gaan staan……stel je voor dat……Jouw man staat al op de uitkijk of je de hoek omkomt en drukt dan snel de koffiezetter aan
Jij blij straks in limboland te wonen 😆Met die reputatie van Antje, zou ik ook op de uitkijk gaan staan……stel je voor dat……
Voorzichtig aan doen dus. Al gewend aan de lege plek? Doet de nieuwe plant het nog goed?Hier is het nog spekglad
Ja ben zeker voorzichtig, en ben maar beperkt buiten. Net genoeg om de hond uit te laten en gelukkig hoef ik maar een smalle weg over te steken en dan sta ik meteen op het besneeuwde gras.Voorzichtig aan doen dus. Al gewend aan de lege plek? Doet de nieuwe plant het nog goed?
Beterschap beiden.Met genoegen groet ik u allen. Gelukkig hebben we hier nog geen sneeuw gezien. Daarentegen is de griep zeer hardnekkig, mijn lief loopt ook snuffelend rond maar weigert zicht over te geven. (Telkens blijkt weer dat de dames het sterke geslacht zijn!!) Zelf ben ik al hoestend ook een week onderweg zonder merkbare verbetering. Ik wens onszelf beterschap toe!
Nee hoor benvo,. Daarentegen is de griep zeer hardnekkig, mijn lief loopt ook snuffelend rond maar weigert zicht over te geven. (Telkens blijkt weer dat de dames het sterke geslacht zijn!!) Zelf ben ik al hoestend ook een week onderweg zonder merkbare verbetering. Ik wens onszelf beterschap toe!
Moge Marcel en plaats als je kan nog wat screenshots in het topic wat daarvoor is dan kan de eigenaar daar naar kijken. Ik heb nergens last van hier.Moge.
Website is een zooitje.
Dankjewel John.
Ik weet niet hoe jou luchtbevochtiger werkt. Maar de meeste werken door een filter in een bak met water. Waar het filter het water opzuigt.Dankjewel John.
Ik kom hier later uitgebreider op terug. Zit nou mobiel en dat maakt het lastig overzicht te houden.Ik weet niet hoe jou luchtbevochtiger werkt. Maar de meeste werken door een filter in een bak met water. Waar het filter het water opzuigt.
Een standaard filter zal geen water opzuigen.
Je hebt ook bevochtigers die water van bovenaf over een filter sprenkelen. Dan zou een standaard filter wel enigzins kunnen werken.
Doorgaans zijn de filters gemaakt van een soort papier op een metalen structuur.
Het is bij luchtbevochtigers jammergenoeg altijd zo, dat fabrikanten juist verdienen aan de filters.
Dus bij aanschaf kun je goed kijken naar de prijs van die dingen.
Mocht je nog een osmose filter in huis hebben, dan kun je er ook beter osmose water in doen. Dan gaan je filters heel lang mee.
Als je filters heel erg duur zijn, kan dit misschien wel goedkoper zijn.
https://www.osmoseapparaat.nl/osmopure/osmopure-50-ba.html
Pff, nee he?Moge JW en je weet dat ik geen 18 meer ben dus ik ben alweer vergeten wat je bedoeld😱
Je moest er nog een nachtje over slapen em dan zou je me eindelijk het verlossende antwoord gevenJa hier moet ik nog een nachtje over slapen JW🤣
Middag allemaal.
Ja ik heb denk ik te weinig uren geslapen dus het is allemaal nog vaag maar ja jij hebt extra uren geslapen en zal het dan vast prima begrijpenPff, nee he?
Zal ik dan maar ff helpen?
Je moest er nog een nachtje over slapen em dan zou je me eindelijk het verlossende antwoord geven
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.