Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Middag Albert en voor later alvast een goedenavond;)
 
Een goedenavond.

Voor de verandering as vrijdag maar eens gaan werken. Zodat ik de maandag daarop vrij heb.
Want dan gaan we even naar Sittard. Aantal zaken doorspreken bij de aannemer.

Ik heb nog wel een paar verlofdagen, maar wil die gebruiken om een week eerder te stoppen.

Begint nu allemaal best wel dichtbij te komen, en steeds concreter.
 
Avond Marcel. Tot wanneer woon je in je huidige huis?
 
Avond samen....
 
Avond samen....
 
Nou, ik merkte hier ook in hikje bij verversen..af en toe draait de nieuwe server nog niet lekker lijkt wel.
Ik heb verder nog geen klachten gehoord Albert en als die er toch zijn dan moet men dat even melden.
 
Avond samen....
Dag Marc, vondt je 1x niet genoeg….

De inktcatridges waren in de aanbieding:pp

Nou, ik merkte hier ook in hikje bij verversen..af en toe draait de nieuwe server nog niet lekker lijkt wel.

Ik heb verder nog geen klachten gehoord Albert en als die er toch zijn dan moet men dat even melden.
Net toen ik op 'plaats reactie' klikte begon het forum weer te zoeken (groen balkje bovenaan rechts),
daarmee een dubbele post.
 
Jeetje. Zojuist mijn eerste sollicitatie de deur uit gedaan.
Zat beetje te snuffelen op linkedin. En dan zie je iets, wat je niet kunt laten schieten.
Dus dan moet je toch maar reageren.
Beetje vroeg, Wil zelf eigenlijk pas 1 juni aan wat nieuws beginnen.
 
Ik heb verder nog geen klachten gehoord Albert en als die er toch zijn dan moet men dat even melden.
Ja er was een hikje.

1D3647DB-FF27-4B8D-A14A-FB6FCD2BED50.png
 
goedemorgen deze dinsdagmorgen 31januari. Even naar het werk tot half 3.
Een geweldige dag allemaal en wees lief.
 
Hopelijk binnen een uur iemand hier voor de vierde poging een afvoer te ontstoppen. Als ze nou ook maar een camera bij zich hebben zoals ze vorige keer al beloofd hadden.... Fingers crossed.
 
Geen driemaal scheepsrecht dus.
 
Geen driemaal scheepsrecht dus.
Nope...

Ik hoop dat het bij mij zit en niet bij de buren. Maar gisteren weer geborrel gehoord en deze keer kwam het van diep, niet rechtstreeks uit mijn eigen afvoer. Dus vrees dat er meer aan de hand is.

Edit: Bij mij omdat het dan het snelste opgelost is voor me.
 
Ja dat kan een hele operatie worden. Hier laatst bij buren ook problemen en daar hebben ze meermalen de hele stoep eruit gehad. Nou hopen dat het meevalt voor je.
 
He he, daar is ie dan eindelijk en dus een goedemorgen JW.
 
En ja hoor, het bedrijf heeft het wéér af laten weten :mad:.
 
Goedemorgen:koffie:
En ja hoor, het bedrijf heeft het wéér af laten weten :mad:.
Is het geen tijd om de verhuurder in te schakelen of achter de voden aan te zitten.
Dit lijkt natuurlijk nergens op
Sterkte.
 
Goedemorgen:koffie:

Is het geen tijd om de verhuurder in te schakelen of achter de voden aan te zitten.
Dit lijkt natuurlijk nergens op
Sterkte.
Dat heb ik net gedaan Jaap. Want dit kan echt niet.
Een keer afzeggen, de verkeerde man sturen en me nu laten zitten. Dat zijn 3 dagdelen. Meer zelfs.

Heeft effect gehad. Als ik het moet geloven word ik heel snel gebeld dat de medewerker onderweg is.
 
Stel sukkels zijn het met elkaar Nicole. Triest zoiets.

Moge Jaap.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan