Moge Thea.
De 5 minuten die geopperd werden zijn denk ik toch al voorbij... kansloos dit.Als ik het moet geloven word ik heel snel gebeld dat de medewerker onderweg is.
Succes!Zijn bezig... alles van bovenaf... kan helaas nu niet via begane grond omdat dat via de berging van de buren zou moeten.
Dus ze gaan hier 3 etages naar beneden inspecteren en open maken. Wish me luck.
Middag JohnMiddag allemaal en hier is met miezerig buiten.
Succes. En een pot geduld extra.Zijn bezig... alles van bovenaf... kan helaas nu niet via begane grond omdat dat via de berging van de buren zou moeten.
Dus ze gaan hier 3 etages naar beneden inspecteren en open maken. Wish me luck.
BinnenMiddag Albert en ja waar miezert het niet.
En, is het gelukt?Wish me luck.
Hier begint het net te miezerenHier miezert het niet (meer). Net thuis. Afspraak voor nacontrole warmtepomp is er ook al. Zou na 3u komen. Mooi op tijd dus
En, is het gelukt?
Ben net nat geworden op mijn fietsje.Hier begint het net te miezeren
Maar Nicole toch,B
Ben net nat geworden op mijn fietsje.
Nee en het ergste was dat de app op mijn telefoon niet eerlijk was tegen mij. Maar de suiker is nu van me afgespoeld en dat voelt goed.Maar Nicole toch,
kon je niet tussen de druppels door fietsen ? 😀
Ja dat is wat ik heb toegestuurd want hier is het droogHier begint het net te miezeren
gedsiederrie!!Met een gigantische rioleringszooi in de keuken 😖
Gelukkig maar. Dat had een keuken betekent die blank zou staan met die rotzooi uit de riolering.gedsiederrie!!
Fijn dat het is opgelost. Vreemd dat je onderburen niet meer last hadden.
Oké, meestal was ze hier elke dag nog wel vandaar.Nou Antje is al een poosje niet online en via via begreep ik dat alles goedgaat maar dat ze minder aanwezig is na het stoppen met de hobby en haar andere bezigheden.
Kortom, de moraal van het verhaal… volgende keer eerder bellen. Zeker als je na de melding nog 4x iemand langs krijgt maar dr niks gebeurt.Gelukkig maar. Dat had een keuken betekent die blank zou staan met die rotzooi uit de riolering.
Zal iets te maken hebben gehad met het ontluchten van de afvoer, die (ontluchter) zit bij mij in een koof.
Ook al eens iets geroken maar heb toen aan de wasmachine staan snuffelen. Dat was het trouwens niet. Daarna ook niks meer geroken.
Achteraf heb ik het eerder gehoord, veel eerder, maar dat geluid niet herkend als geborrel.
Dus geluk gehad.
Jij dacht dat ze geplet onder een steen lag? 😉Is Antje MIA?
Klopt hoor en elke dag was ze wel online met een kop koffie. Nou ja al die koffie was toch slecht😉Oké, meestal was ze hier elke dag nog wel vandaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.