Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Om mezelf maar even te citeren.

Als ik het moet geloven word ik heel snel gebeld dat de medewerker onderweg is.
De 5 minuten die geopperd werden zijn denk ik toch al voorbij... kansloos dit.
Zal zo maar weer in de telefoon klimmen.
 
Zijn bezig... alles van bovenaf... kan helaas nu niet via begane grond omdat dat via de berging van de buren zou moeten.
Dus ze gaan hier 3 etages naar beneden inspecteren en open maken. Wish me luck.
 
Middag allemaal en hier is met miezerig buiten.
 
Zijn bezig... alles van bovenaf... kan helaas nu niet via begane grond omdat dat via de berging van de buren zou moeten.
Dus ze gaan hier 3 etages naar beneden inspecteren en open maken. Wish me luck.
Succes. En een pot geduld extra.


Goedemiddaaag. Alweer een lunchbreak hier. En dan nog een kleine 2 uur bezig.
 
Het regent, nou ja het miezert in Hardenberg. Bleh
 
Hier ook wat gemiezer. Volgende week meer zon maar ook weer koud als de verwachtingen kloppen.
 
Middag Albert en ja waar miezert het niet.
 
Goedemiddag...
 
Hier miezert het niet (meer). Net thuis. Afspraak voor nacontrole warmtepomp is er ook al. Zou na 3u komen. Mooi op tijd dus
 
Middag :koffie:hier ⛅☀️
Hier als gifmenger bezig als je al die symbolen op de verpakkingen van tenso en mineralen ziet staan vraag :juggle:je af gaat dit wel goed komen.
Maar vissen en garnalen leven nog steeds en gebruik dit spul al jaren :unsure: zal toch wel goed zijn;)
 
Hier miezert het niet (meer). Net thuis. Afspraak voor nacontrole warmtepomp is er ook al. Zou na 3u komen. Mooi op tijd dus
Hier begint het net te miezeren :regen:
 
Nou het leed is geleden

En, is het gelukt?

Met een gigantische rioleringszooi in de keuken 😖. Poetsen als een malle dus.

Verstopping zat onder de onderste woonlaag.

Een geluk dat de buurvrouw daar boven de keuken niet blank heeft gehad. Dat zou ook nog rioleringsafval zijn geweest.
 
Maar Nicole toch,
kon je niet tussen de druppels door fietsen ? :D
Nee en het ergste was dat de app op mijn telefoon niet eerlijk was tegen mij. Maar de suiker is nu van me afgespoeld en dat voelt goed.
 
gedsiederrie!!
Fijn dat het is opgelost. Vreemd dat je onderburen niet meer last hadden.
Gelukkig maar. Dat had een keuken betekent die blank zou staan met die rotzooi uit de riolering.

Zal iets te maken hebben gehad met het ontluchten van de afvoer, die (ontluchter) zit bij mij in een koof.

Ook al eens iets geroken maar heb toen aan de wasmachine staan snuffelen. Dat was het trouwens niet. Daarna ook niks meer geroken.

Achteraf heb ik het eerder gehoord, veel eerder, maar dat geluid niet herkend als geborrel.

Dus geluk gehad.
 
Nou Antje is al een poosje niet online en via via begreep ik dat alles goedgaat maar dat ze minder aanwezig is na het stoppen met de hobby en haar andere bezigheden.
 
Nou Antje is al een poosje niet online en via via begreep ik dat alles goedgaat maar dat ze minder aanwezig is na het stoppen met de hobby en haar andere bezigheden.
Oké, meestal was ze hier elke dag nog wel vandaar.
 

Gelukkig maar. Dat had een keuken betekent die blank zou staan met die rotzooi uit de riolering.

Zal iets te maken hebben gehad met het ontluchten van de afvoer, die (ontluchter) zit bij mij in een koof.

Ook al eens iets geroken maar heb toen aan de wasmachine staan snuffelen. Dat was het trouwens niet. Daarna ook niks meer geroken.

Achteraf heb ik het eerder gehoord, veel eerder, maar dat geluid niet herkend als geborrel.

Dus geluk gehad.
Kortom, de moraal van het verhaal… volgende keer eerder bellen. Zeker als je na de melding nog 4x iemand langs krijgt maar dr niks gebeurt.
 
Zit in de wachtkamer bij de tandarts, laat iemand een hoorbare scheet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan