Zolang je m niet ruikt….🙄Zit in de wachtkamer bij de tandarts, laat iemand een hoorbare scheet.
Zolang je m niet ruikt….🙄Zit in de wachtkamer bij de tandarts, laat iemand een hoorbare scheet.
Is maar goed dat jij zoveel via via lijntjes hebtKlopt hoor en elke dag was ze wel online met een kop koffie. Nou ja al die koffie was toch slecht😉
Tja allemaal de schuld van Whatsapp en vaak de pb hierIs maar goed dat jij zoveel via via lijntjes hebt
Ik zou alvast bellen voor over 6 maanden…..
Kortom, de moraal van het verhaal… volgende keer eerder bellen. Zeker als je na de melding nog 4x iemand langs krijgt maar dr niks gebeurt.
Ja dat kan goed doen eens een uurtje of 2 langer slapen 👍Moge Marc en dat je vrij bent dat is duidelijk want je bent erg laat
Heb je geluk want mij lukt dat niet echt. Vandaag ook 04.50 en dan ga ik er toch maar weer om 5 uur af.Ja dat kan goed doen eens een uurtje of 2 langer slapen 👍
Ja af en toe lukt dat wel eens,Heb je geluk want mij lukt dat niet echt. Vandaag ook 04.50 en dan ga ik er toch maar weer om 5 uur af.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.