Goedemorgen.
Nee,het was in stein-urmond.O toch niet in Heerlen?
Hotel Urmond ziet er nog erg ouderwets uit van buiten. Weet niet hoe het binnen in.
Hotel Heerlen is al geheel gerenoveerd. Dat ken ik goed.
Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn buurvrouw 🙃Nee,het was in stein-urmond.
Dat is mij eigenlijk niet echt opgevallen dat het er verouderd is.
Het zat er ook goed vol en best wel lekker eten.
Middag John,Middag allemaal.
Is dat dan de eigenares je buurvrouw?Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn buurvrouw 🙃
Nee, ze werkt zich uit de naad/sloffen in de keuken 🙂Is dat dan de eigenares je buurvrouw?
Heerlijk toch! 😊waarbij onze kleinzoon ons trachtte over te halen om ook in papa's auto te gaan zitten om samen bij hem thuis nog even verder te spelen.... De teleurstelling op z'n gezichtje was duidelijk te zien
Haha, ik heb al 20 jaar niks meer met Grunn. Vroeger miste ik geen wedstrijd maar ja daarna werd de boel te commercieel. Nou ja vanmiddag zien we Ajax maar ja dat is ook vaak niet al te best JW.Middag John,
Ben je al een beetje bijgekomen van FC Grunnn, of probeer je jezelf fier overeind te houden met Ajax?
Scheelt dat ik als Feyenoorder nooit wat met Grunn of Ajax gehad hebHaha, ik heb al 20 jaar niks meer met Grunn. Vroeger miste ik geen wedstrijd maar ja daarna werd de boel te commercieel. Nou ja vanmiddag zien we Ajax maar ja dat is ook vaak niet al te best JW.
Beterschap!Middag luitjes. Ik lig hier wat te klooien met griep.
Wordt gauw beter!Middag luitjes. Ik lig hier wat te klooien met griep.
Wij hebben daar niets op tegen. Het mag! Sterker nog, wij wensen je het zelfde toe!Ik zeg alvast avond allemaal.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.