Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
aloha allen

Gisteren een heerlijk dagje gehad met de jarige oudste dochter en haar vriend, nu rustig thuis bijkomen van alles...

We hadden het gisteren over het voetbal en ik zei dat ik in mijn jongeren jaren nog naar Camp nou in Barcelona was geweest en dat ik tijdens die reis ook aan het karting was.... Dat wilden ze dan wel eens zien natuurlijk.
Voor de gevoelige mensen onder ons snel door scrollen....

20230212_084011.jpg
20230212_084200.jpg
20230212_084211.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij zie ik Jos verstappen daar rijden:DD
 
O toch niet in Heerlen?

Hotel Urmond ziet er nog erg ouderwets uit van buiten. Weet niet hoe het binnen in.
Hotel Heerlen is al geheel gerenoveerd. Dat ken ik goed.
Nee,het was in stein-urmond.
Dat is mij eigenlijk niet echt opgevallen dat het er verouderd is.
Het zat er ook goed vol en best wel lekker eten.
 
Nee,het was in stein-urmond.
Dat is mij eigenlijk niet echt opgevallen dat het er verouderd is.
Het zat er ook goed vol en best wel lekker eten.
Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn buurvrouw 🙃
 
Middag zo even uitbuiken na de lunch
Kop tomaten soep met knoflook stokbrood
Nu een kop thee en voor de rest vandaag weinig
Ze zeggen niet voor niets zondag rust dag;)(y)
 
Onze dag begon prima! Onze zoon kwam met onze kleinzoon, Mama was vlijtig in de zorg, even op bezoek. En ze hebben ook een hapje meegegeten. Ze zijn net weer naar huis gereden waarbij onze kleinzoon ons trachtte over te halen om ook in papa's auto te gaan zitten om samen bij hem thuis nog even verder te spelen.... De teleurstelling op z'n gezichtje was duidelijk te zien toen hij merkte dat we niet meegingen! Prachtig kereltje!

Wat maakt dat wij, eigenlijk ik, jullie met genoegen (ook) een fijne dag toewens!
 
waarbij onze kleinzoon ons trachtte over te halen om ook in papa's auto te gaan zitten om samen bij hem thuis nog even verder te spelen.... De teleurstelling op z'n gezichtje was duidelijk te zien
Heerlijk toch! :giggle:
 
Middag John,
Ben je al een beetje bijgekomen van FC Grunnn, of probeer je jezelf fier overeind te houden met Ajax?
Haha, ik heb al 20 jaar niks meer met Grunn. Vroeger miste ik geen wedstrijd maar ja daarna werd de boel te commercieel. Nou ja vanmiddag zien we Ajax maar ja dat is ook vaak niet al te best JW.
 
Haha, ik heb al 20 jaar niks meer met Grunn. Vroeger miste ik geen wedstrijd maar ja daarna werd de boel te commercieel. Nou ja vanmiddag zien we Ajax maar ja dat is ook vaak niet al te best JW.
Scheelt dat ik als Feyenoorder nooit wat met Grunn of Ajax gehad heb:DD
Misschien dat je voor een cluppie beter over de grens kunt kijken:juggle:
 
Goedemiddag

ik zit hier helemaal te genieten van 2 Mozambiquesijzen die zachtjes aan het zingen zijn. Klinkt alsof ik in de vroege ochtend door het bos loop wanneer de vogeltjes ontwaken. Daar word ik nou blij van.
 
Avond, zit voetbal te kijken…. Maar wat een verslaggever die Leo Driessen.. die heeft volgens mij nu ineens een paar orgasmes gehad toen Ajax scoorde.. hoezo objectief. Jammer voor RKC, maar de 2e helft lijkt nergens meer op.
 
Avond Albert. Tja zoals vaker zal het niet best zijn maar ja de punten tellen en Ajax en PSV hebben beiden vaker de punten gepakt met niet al te goed voetbal.
De trainer van Grunn heeft de komende dagen de tijd om zn elftal de huid vol te schelden dus misschien dat we hem hier nog kunnen horen:DD
 
straks het bed maar eens verwarmen. Morgen een dagje werken en dinsdagmorgen naar ziekenhuis voor controles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan