Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond allemaal. We krijgen vast weer een avond met veel politiek op de buis.
 
Avond Albert en ik ga wel lekker naar mn vriend Derksen kijken om half 10:DD
 
Potjandorie, ben ik weer eens vergeten jullie netjes te groeten. Is het nog zinvol gezien de korte tijd die de dag ons nog gunt? 'k Doe het toch maar. Een fijne avond allemaal!
 
Tja, er heeft niemand op mij gestemd vreemd genoeg dus ik ga mn volgende campagne maar weer voorbereiden JW;)
 
Mogge, even tot half 2 naar mn collega’s. de lucht kleurde mooi rood waar de zon op kwam, maar inmiddels is het grijs en dr valt water uit de lucht. Misschien wel tranen vd verliezers van gister. De huilende Minerva….;)
 
Tja, er heeft niemand op mij gestemd vreemd genoeg dus ik ga mn volgende campagne maar weer voorbereiden JW;)
Dus helaas geen Grunniger krokettenbeweging in het Grunniger parlement?🤭
Naja, als het kabinet eenmaal gevallen is dan kun je meedoen met de Nederlandse krokettenalliantie:DD
De Appie wil je vast wel sponseren:deal:
 
Middag. bezoek aan de fysio gehad, en de conclusie is een tenniselleboog… maar ik tennis niet eens.
 
Middag Albert en als je niet tennist dan zou ik een betere fysio gaan zoeken:ROFLMAO:
 
Er gaat niets boven een met extra liefde eigen gebrande zelf verpakte, met de handgemalen en met de handgezet bakkie pleur in het zonnetje en op de achtergrond een lekker bluesje 🫠
 

Bijlagen

  • IMG_20230316_151719.jpg
    IMG_20230316_151719.jpg
    68.4 KB · Weergaven: 29
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan