Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Er gaat niets boven een met extra liefde eigen gebrande zelf verpakte, met de handgemalen en met de handgezet bakkie pleur in het zonnetje en op de achtergrond een lekker bluesje 🫠
Daar hebben wij een ander apparaat voor…
CCE24153-4FA1-4A51-A961-9C0F51D80DED.jpeg
 
Daar hebben wij een ander apparaat voor…
Bekijk bijlage 357771
Ziet er iets luxer uit dan die van mij. Alleen werk ik in een koffiebranderij met heerlijke koffiebonen. Brand ze regelmatig zelf en als ik koffie haal haal ik het liefst mn eigen branding en het voordeel is dat ik anders de lekkerste ruikende kan kiezen. Meestal is het 1 of 2 dagen daarvoor gebrand. Verser kan het niet 😄 ik drink het ook zonder melk en suiker nu en met zn apparaat heb je geen spelingsruimte meer daarom doe ik het met een handfilter en een pannetje 😄 binnenkort weer is coldbrew proberen te maken dat was ook wel lekker. Ga je lekker van stuiteren 😂
 
Ziet er iets luxer uit dan die van mij. Alleen werk ik in een koffiebranderij met heerlijke koffiebonen. Brand ze regelmatig zelf en als ik koffie haal haal ik het liefst mn eigen branding en het voordeel is dat ik anders de lekkerste ruikende kan kiezen. Meestal is het 1 of 2 dagen daarvoor gebrand. Verser kan het niet 😄 ik drink het ook zonder melk en suiker nu en met zn apparaat heb je geen spelingsruimte meer daarom doe ik het met een handfilter en een pannetje 😄 binnenkort weer is coldbrew proberen te maken dat was ook wel lekker. Ga je lekker van stuiteren 😂
En wanneer kunnen we dan met zijn allen eens op de koffie komen don? :)
 
Avond iedereen....

Hier al weekend :)
Morgen 18 graden voorspelt,
binnenkort zijn we weer met het zwembad aan het sleuren :cool:
Zet ik er wat guppen in ;)
 
Zo dan. Zouden ze bij Ajax ook kijken naar deze wedstrijd van Feyenoord, en loopt het ze al dun door de broek voor zondag? Dit geeft ze wel moed in Rotterdam.
 
Zo dan. Zouden ze bij Ajax ook kijken naar deze wedstrijd van Feyenoord, en loopt het ze al dun door de broek voor zondag? Dit geeft ze wel moed in Rotterdam.
Tja dit is ook geen tegenstander van flink formaat natuurlijk en afgelopen weekend was het toch ook niet geweldig van Feyenoord. Die jongens uit de Oekraine hebben denk ik meer aan hun hoofd en het is al knap dat ze zover zijn gekomen denk ik.
Ze moeten nu maar afwachten wie de volgende tegenstander wordt maar die is denk ik wel wat lastiger.
 
Ziet er iets luxer uit dan die van mij. Alleen werk ik in een koffiebranderij met heerlijke koffiebonen. Brand ze regelmatig zelf en als ik koffie haal haal ik het liefst mn eigen branding en het voordeel is dat ik anders de lekkerste ruikende kan kiezen. Meestal is het 1 of 2 dagen daarvoor gebrand. Verser kan het niet 😄 ik drink het ook zonder melk en suiker nu en met zn apparaat heb je geen spelingsruimte meer daarom doe ik het met een handfilter en een pannetje 😄 binnenkort weer is coldbrew proberen te maken dat was ook wel lekker. Ga je lekker van stuiteren 😂
Mijn wederhelft werkt sinds kort bij een koffiebranderij, dus ik heb nu ook heerlijk verse koffie in huis.

Een groot nadeel. De koffie elders, smaakt steeds beroerder....
 
Mijn wederhelft werkt sinds kort bij een koffiebranderij, dus ik heb nu ook heerlijk verse koffie in huis.

Een groot nadeel. De koffie elders, smaakt steeds beroerder....
Ja als de koffie echt beroerd is dan gooi ik er wel melk en suiker in maar ik kan wel wat hebben. Een tip, als de koffie te bitter is, kan je een heel klein snufje zout er in doen. Echt minimaal. Dan neutraliseert de zout het bitter een beetje en krijgt een een beetje zoute chocolade caramel iedee. Je moet het eigenlijk net niet kunnen proeven.
 
Jepp, afgelopen dagen steeds wat voor de wekker wakker... Heb vanochtend al weer een uur in de auto gezeten naar werk maar gelukkig is het bijna weekend:DD
 
Huh, hoelaat ga jij dan al wel niet de deur uit? Ik sta meestal rond 5 uur op en hoef daar geen wekker voor te zetten.
 
Mijn wekker gaat om 4:30, en dan rijd ik van Wageningen naar Naaldwijk. Begin daar rond 5:45. Collega moet nog een half uur langer rijden... Ik begin zo vroeg om dan 's middags de files voor te zijn, dus ik ben wel rond 14:30 weer vrij.
Hopelijk verhuis ik rond de zomer richting het westen, dan hoef ik niet meer zo vroeg op te staan. En vooral niet meer zo vroeg naar bed, want veel sociale activiteiten door de weeks is lastig combineren met dit ritme
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan