Goeden Dag Topic


Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen :koffie:
Daarna de nodige tijd instellen op diverse apparaten.
Zo zie je maar hoe goed de onderlinge samenwerking tussen de landen van de Europese Gemeenschap gaat
Nog steeds die flauwekul van zomertijd niet afgeschaft.:stom:
Als zo iets eenvoudig al niet lukt mag men zich afvragen hoe het gaat met de echte problemen :juggle::sleep:
 
zo, soepie gekookt, en hapjes klaar voor de invasie straks… eerst maar ff een rondje wandelen nog.
 
Ja balen en vd Goorbergh ziek op de motor dus al met al weinig succes.
 
Middag Jaap.

Laat ik alvast avond zeggen want ik heb de klok 1,5 uur vooruit gezet.
 
Avond, de eerste golf van het bezoek geweest, op naar de 2e. Even een uurtje rust nu.
 
Goedenavond.

Een voordeel van werkloos zijn. Die klok maakt me nu ook niks meer uit.
 
Ach ja, werkloos. Maar niet werk loos.

Heb nog genoeg te doen. Morgen nog een bodem wassen buiten en laten drogen op de vloerverwarming.
Nog het nodige inpakken.

Deze week ook weer naar Heerlen. Kijken of we nog wat kunnen schilderen.
Ben ook wel benieuwd hoe de verbouwing vorderd.

Als ik de app moet geloven hebben ze donderdag de cv eruit gehaald. Geen gas verbruik meer.

8A67ACCC-DF6C-4566-B155-A42759822100.jpeg
55C8CCA7-3E8E-42C6-8121-45970C4D2900.jpeg
 
Deze week lekker kort werkweekje, nog korter als normaal, morgenavond lekker uit eten met ons 3tjes.
donderdagmiddag half 3 weekend, en vrijdag met zn 2 een paar dagen naar ut Zuije.
 
Deze week lekker kort werkweekje, nog korter als normaal, morgenavond lekker uit eten met ons 3tjes.
donderdagmiddag half 3 weekend, en vrijdag met zn 2 een paar dagen naar ut Zuije.
Dat is waar ook. Je viert je trouwdag geloof ik.
 
Jep. 17 jr inmiddels op 31 mrt.
Alvast van harte proficiat. Want ik ga dat zeker weer vergeten.

Vrijdag ben ik trouwens in Heerlen. Moet daar die middag zijn, want ze komen kozijnen inmeten.
Het is maar dat je het weet. ;)
 
Avond en ik trek de gordijnen in het GDT wel dicht vanavond. Tot een ander moment op dezelfde plek maar weer. En slaap lekker
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Terug
Bovenaan